Ben jij tevreden met je yoni?

• Onderwerp starter Onderwerp starter vode
  • Startdatum Startdatum

Ben jij tevreden met je Yoni?

• Ja!! Mijn Yoni is zo glad als een mosseltje!

Stemmen: 18 14,0%
  • Mwah, hij kon wel beter..

Stemmen: 1 0,8%
  • Nee, ik laat overal waar ik kom een slijmspoor achter :(

Stemmen: 7 5,4%
  • Ik heb geen yoni!

Stemmen: 66 51,2%
  • Maar die van m'n vriendin is prachtig!

Stemmen: 37 28,7%

• Totaal aantal stemmers
    129
Alles met een poes, daagt mij uit het kapot te slaan. Waarom doen wijven dat steeds bij mij? Vandaag of morgen ga ik gewoon echt een wijf echt helemaal kapot slaan, kan er gewoon niks meer aan doen, het is sterker dan dat ik ben...

Mindgamer zei:
Alles met een poes, daagt mij uit het kapot te slaan. Waarom doen wijven dat steeds bij mij? Vandaag of morgen ga ik gewoon echt een wijf echt helemaal kapot slaan, kan er gewoon niks meer aan doen, het is sterker dan dat ik ben...

Do you need attention?

Mindgamer zei:

Misschien moeten wij eens daten dan?
Ik ben een "wijf", maar zonder poes! :D

Ik meet geen drugsgebruikers, ben anti-drugs.
Maar bij deze mijn excuses als mijn reactie overkwam alsof hij afstamde van een rasechte psychopaat. Vrouwen flikken het telkens maar weer bij mij. Telkens vertonen ze kut gedrag naar mij toe. Dan denk ik weer bij mezelf: "yes, eindelijk een normaal meisje gevonden die het waard is", maar uiteindelijk stellen ze me weer teleur door kut gedrag te vertonen. Ik word daar schijt en schijt ziek van. Soms denk ik weleens dat ik van mijn agressie problemen af ben, maar dan kom ik weer in conflict met het vrouwelijk geslacht, dan lig ik weer zwaar gefrustreerd op mijn vingers te bijten als ik 's avonds in bed lig om mijn hersens te kraken, ze maken me gek!

Mindgamer zei:
Ik meet geen drugsgebruikers, ben anti-drugs.
Maar bij deze mijn excuses als mijn reactie overkwam alsof hij afstamde van een rasechte psychopaat. Vrouwen flikken het telkens maar weer bij mij. Telkens vertonen ze kut gedrag naar mij toe. Dan denk ik weer bij mezelf: "yes, eindelijk een normaal meisje gevonden die het waard is", maar uiteindelijk stellen ze me weer teleur door kut gedrag te vertonen. Ik word daar schijt en schijt ziek van. Soms denk ik weleens dat ik van mijn agressie problemen af ben, maar dan kom ik weer in conflict met het vrouwelijk geslacht, dan lig ik weer zwaar gefrustreerd op mijn vingers te bijten als ik 's avonds in bed lig om mijn hersens te kraken, ze maken me gek!

Kan jij ook positief zijn?

Joni_070420042001559_wideweb__300x375.jpg

Een getrimde Yoni.. :love: :love: :love: :love:

Kan er uren naar kijken.. whahah en van genieten :)

Nee helaas ik heb geen yoni, anders was ik me de hele dag aan het ....... :)

En had ik een hoop geld verdiend met ....... :)

Nog meer tevreden nadat ik ontdekte dat de piercer die mijn clit doorboord had mijn edele trekken op zijn site geplaatst heeft.

En nu allemaal zoeken, ik zeg toch niets. :P

Dreuge zei:
haten doe ik niet aan drientje, dat vind ik zoiets zieligs
Dat is het ook. Alleen heb jij nogal moeite met het in de waarde laten van anderen heb ik het idee. Mensen zijn verschillend en daar mag je best je mening over hebben maar zo onsubtiel als jij het laat weten zijn er maar weinig.

Als het je niet aanstaat, of als ik of iemand anders jou in je waarde aantast zeg het dan op een manier die niet meteen iemand degradeert tot iets misselijkmakends.

Het zou jammer zijn als jij je oordeel over iets als een vaststaand feit ziet. Zonde van je expansie volle geest.

@funky, nee, ze zijn mooi maar daar blijft het ook echt wel bij.

Drientje zei:
Dreuge zei:
haten doe ik niet aan drientje, dat vind ik zoiets zieligs
Dat is het ook. Alleen heb jij nogal moeite met het in de waarde laten van anderen heb ik het idee. Mensen zijn verschillend en daar mag je best je mening over hebben maar zo onsubtiel als jij het laat weten zijn er maar weinig.

Als het je niet aanstaat, of als ik of iemand anders jou in je waarde aantast zeg het dan op een manier die niet meteen iemand degradeert tot iets misselijkmakends.

Het zou jammer zijn als jij je oordeel over iets als een vaststaand feit ziet. Zonde van je expansie volle geest.

@funky, nee, ze zijn mooi maar daar blijft het ook echt wel bij.

nee ik probeer mensen altijd in hun waarde te laten en niemand maakt mij misselijk BEHALVE JIJ. en wat een KANSLOOS argument is dit voor iemand die een ander uit maakt voor verkrachter, de ergste belediging die je maar kan verzinnen. en dat is PRECIES de reden dat ik jou zo'n MISBAKSEL vind

Terug
Bovenaan