Ben op zoek!

Bron

Experimenterende gebruiker
Hallo hallo,

Ben op zoek naar een stofje dat mij voornamelijk helpt met energie, heb er vaak een gebrek aan na een jarenlange heroïne verslaving.

Alvast bedankt!

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Heb je je al eens verdiept in Kratom
De meeste chemische drugs geven even dat gevoel , maar de kater wordt groter en groter,
In de wereld van kratom ( facebook, kratom united usa) you tube, news stories op,google.
heeft veel mensen t leven gered , zelfs van PTSS .l.l
Ik heb chronisch pijn, altijd grieperig en moe.

soms neem ik RC ... lekker maar slurpt serotine, dus weer paar dagen moe en meer moe.
met kratom geen last van, voordeel hoe meer je neemt hoe slomer je wordt,
Ik neem 3 x daags 2 gram witte,( geeft focus en energie )en soms rood als ik nerveus ben ( kalmeerd)
Groen zit er tussen in, ik huiverde of t echt zou werken, maar echt ! Ik zat na 3 weken in bed, op de fiets die middag.

Ik neem al 7 maanden 3 x 2 gram en gaat prima, van 15 pijnstillers naar 6 gegaan zonder redrawl. Geen ontwenning

je mag me DM sturen

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Hallo hallo,

Ben op zoek naar een stofje dat mij voornamelijk helpt met energie, heb er vaak een gebrek aan na een jarenlange heroïne verslaving.

Alvast bedankt!
Nu ik weet dat je kratom al,hebt zijn er genoeg middelen maar wat jij ( en ik ) door drugs, drank , medicatie gedaan hebben met onze werking van de hersenen , google , zoek, GABA of HTP .
Leren koud af te douchen, is een enorme dopamine of serotine boost.
Mediteren, dankbaar zijn, leven in t NU!
En geduld....

Vaak zie je mensen afkicken en na 5 weken super duper zijn, en na 3 maanden down en depressief.
Neem een jaar voor je herstel, en start de dag met dankbaar zijn, voor zeker 3 dingen,... geduld.
Niet opgeven . Die energie komt wel. Misschien hatdlopen gaan, wandelen, zwemmen,.. sporten.
Goed eten ( iets,wat mij al weken niet lukt ) zo wel meer tips, maar je snapt me wel 🙏🏼💪🏼🍀👍🏼

Hardcore_frk

Badass junkie
Koffie, speed of 3-FA?

Als je, zoals je aangeeft, een jarenlange heroïneverslaving hebt gehad, zou ik persoonlijk geen Kratom gaan gebruiken.

L

Lid 152247

Gast
Koffie, speed of 3-FA?

Als je, zoals je aangeeft, een jarenlange heroïneverslaving hebt gehad, zou ik persoonlijk geen Kratom gaan gebruiken.
Juist wel.
Als.je meer.neemt van kratom verpest je je effect..het werkt wat op dezelfde receptoren maar totaal niet te vergelijken met heroïne.
Tuurlijk is nuchter het beste.
Maar speed 3fa of kratom
Dan zeg ik het laatste..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoi @Bron ,
Is het wel verstandig voor jou om aan een nieuwe drug te gaan beginnen als je net een dikke verslaving achter de rug hebt? Straks ben je aan iets anders als hero verslaafd.
Is dit niet iets om met je arts te bespreken? Er zijn bepaalde diëten en levensstijlen die ook je energie level kunnen verhogen. Dat lijkt mij veiliger.
Je lijf kan er heel erg lang overdoen om weer “normaal” te worden na dat je stopt. Hoe lang ben je nu gestopt met hero?

L

Lid 152247

Gast
Hey @Bron in de ene post gebruik je kratom en/of gestopt met heroïne. Maar las ook een post van je dat je wel dagelijks gebruik. Ik heb er geen oordeel over, maar gebruik je nu wel of niet? En je bent dus al bekend met kratom?

Bovenaan