Benzo’s en LSD

Bombarie

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Ik mag graag alleen een LSD trip ervaren.
Helaas al een keer meegemaakt dat ik alleen in de bossen een bad trip kreeg. Ik heb vervolgens een uur onder een boom gezeten tot de badtrip voorbij was.

Ik heb gelezen dat het nemen van een benzo de heftigheid van de trip wat kan afremmen.

nu zie ik overal een groot aanbod in diverse RC benzo’s, maar wat zijn de verschillen (en weten jullie welke ik het beste kan nemen om de trip te remmen?)

het gaat me er overigens alleen om bij een te heftige trip mijzelf wat te laten ontspannen en niet omdat ik niet kan slapen na een trip.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Boyman

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal,

Ik mag graag alleen een LSD trip ervaren.
Helaas al een keer meegemaakt dat ik alleen in de bossen een bad trip kreeg. Ik heb vervolgens een uur onder een boom gezeten tot de badtrip voorbij was.

Ik heb gelezen dat het nemen van een benzo de heftigheid van de trip wat kan afremmen.

nu zie ik overal een groot aanbod in diverse RC benzo’s, maar wat zijn de verschillen (en weten jullie welke ik het beste kan nemen om de trip te remmen?)

het gaat me er overigens alleen om bij een te heftige trip mijzelf wat te laten ontspannen en niet omdat ik niet kan slapen na een trip.

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Hey Bombarie,

Ik zou persoonlijk etizolam aanraden, in pellets. Clonazolam is in mijn mening iets te sterk en daar word je ook ontzettend moe van. Etizolam dat neemt hoofdzakelijk je angst/spanning weg. Ik trip in ieder geval nooit meer zonder eti's op zak, ook al heb ik maar 1x ooit een benzo gebruikt in een trip!

Met flualprazolam en andere benzo's heb ik geen ervaring, maar ik denk niet dat je veel verder hoeft te kijken dan etizolam.

Bombarie

Experimenterende gebruiker
Ik trip in ieder geval nooit meer zonder eti's op zak, ook al heb ik maar 1x ooit een benzo gebruikt in een trip!

Ik ga er ook niet vanuit dat ik het nodig zal hebben, maar het is een prettige gedachte dat ik wat bij heb om mijn trip eventueel wat te temperen. (zeker gezien ik alleen trip)

Boyman

Bewuste gebruiker
Ik ga er ook niet vanuit dat ik het nodig zal hebben, maar het is een prettige gedachte dat ik wat bij heb om mijn trip eventueel wat te temperen. (zeker gezien ik alleen trip)
Ja precies, het idee dat je altijd een "way out" hebt geeft mij ook een hoop mentale rust. Natuurlijk wil je ze het liefst helemaal niet gebruiken en als je zelf door een moeilijke trip heen weet te vechten dan voelt dat fantastisch. Maar ik weet als geen ander dat een trip echt compleet de verkeerde kant op kan slaan en dan wil je er wel gewoon uit kunnen.

Veel plezier op je trips!

Bovenaan