Benzo combinatie?

Flameon

Badass junkie
Als je benzo's gebruikt, combineer je deze dan wel eens met een andere drugs? En zoja welke?
Ik vrijwel nooit, heel soms met alcohol maar dan ben je echt uren in een diepe slaap :rolleyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Niet echt. Wiet kan, weet verder niet echt wat een toegevoegde waarde zou hebben. Ik neem benzo's uberhaubt eig. alleen als ik zwaar paranoide/gestresst ben. Of te lang door niet kan slapen (dit heeft niks met drugs te maken, gewoon ouderwetse insomnia).

sjoerd101

Belezen gebruiker
ja benzo's zijn chil te combineren vind ik..
neem maar eens een 25 mg oxazepam tijdens je 2c-b trip. benzo-trippen noemen wij dat, versterkt het effect van 2c-b enorm en maakt je erg chill en lacherig. :hearteyes: errug vet, zou met andere benzo's ook moeten werken.

Of speed met Roofies (flunitrazepam), Puur genot. kan me er achteraf meestal vrij weinig van herinneren :confused: , alleen dat het onwijs chill is. 1 mg de dag na speed maakt de crash ook een stuk aangenamer :)

Benzo's + alcohol + beetje speed om wakker te blijven ook altijd lachen.

Carlitos

Badass junkie
Alcohol is altijd wel lekker in combinatie.
Alleen liever als ik niet een normaal gesprek moet voeren want word nogal is wat vaagjes er van en kan moeilijk dingen volgen of val gewoonweg in slaap.

Aricanary

Newbie
ik combineerde eigenlijk bijna alle drugs wel met wiet en meestal ook wel met alchohol

maar vooral met valium vond ik het heerlijk om te blowen erbij

:)
AkA

Bovenaan