L
Lid 152247
Gast
Jaja. Er zijn al een hoop topics over.
Maar ik probeer ze een beetje te categoriseren.
Etizolam is een prima benzo om op te chillen.
Clona is fysiek zwaar en echt geschikt om te slapen. En zo zijn er meer heftige benzo's
Zijn er ook RC benzo's die meer een recreatieve waarde hebben zoals etizolam (oxazepam)
Welle benzo's vallen juist op omdat ze heel lang doorwerken (zoals diazepam)
Is er een rijtje te maken met de meest heftige benzo's..waarvan je weet.. dit gebruik je je 1 x om te slapen. Een fluni is heftiger dan een clona?
Kan iemand mij wat wegwijs maken?
(Ps ik weet dat oxazepam en diazepam geen RC'S zijn..het was even ter vergelijking..uiteindelijk slaap je met de juiste dosering bij elke benzo, maar soms wil je dat roesje ervaren en word het niet ingezet om te slapen(of nog niet meteen.. )
Ik ben mij bewust van alle risico's..etc...disclaimer
Maar ik probeer ze een beetje te categoriseren.
Etizolam is een prima benzo om op te chillen.
Clona is fysiek zwaar en echt geschikt om te slapen. En zo zijn er meer heftige benzo's
Zijn er ook RC benzo's die meer een recreatieve waarde hebben zoals etizolam (oxazepam)
Welle benzo's vallen juist op omdat ze heel lang doorwerken (zoals diazepam)
Is er een rijtje te maken met de meest heftige benzo's..waarvan je weet.. dit gebruik je je 1 x om te slapen. Een fluni is heftiger dan een clona?
Kan iemand mij wat wegwijs maken?
(Ps ik weet dat oxazepam en diazepam geen RC'S zijn..het was even ter vergelijking..uiteindelijk slaap je met de juiste dosering bij elke benzo, maar soms wil je dat roesje ervaren en word het niet ingezet om te slapen(of nog niet meteen.. )
Ik ben mij bewust van alle risico's..etc...disclaimer