benzo tegen angst

Parketa

Newbie
Hi allemaal!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte benzo om incidenteel te gebruiken tegen angstklachten. Het liefst een research chemical, omdat het mij niet lukt om xanax te bemachtigen *modknip, vragen naar verkooppunten is niet toegestaan*

Vanwegen mijn angststoornis heb ik vooral moeite met het geven van presentaties tijdens werk. Weet iemand een goede research chemical die hierbij kan helpen??

Laatst bewerkt door een moderator:

Zanza

DF-koning
Hi allemaal!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte benzo om incidenteel te gebruiken tegen angstklachten. Het liefst een research chemical, omdat het mij niet lukt om xanax te bemachtigen via webshops (ben opgelicht, dm vooral met tips)

Vanwegen mijn angststoornis heb ik vooral moeite met het geven van presentaties tijdens werk. Weet iemand een goede research chemical die hierbij kan helpen??
Zoals @BenzoLiefhebber al zegt moet je hier ontzettend mee uitkijken en er niet zelf mee gaan lopen klungelen. Angst voor presenteren, zoals jij omschrijft, zijn op heel veel andere manieren te bestrijden. Praat daarover met een psycholoog of coach en oefen technieken zodat je je minder angstig hoeft te voelen.

Mocht je uiteindelijk alsnog niet het gewenste resultaat krijgen van bovenstaande, ga dan naar je huisarts en bespreek je probleem. Die kan dan eventueel iets voorschrijven, indien nodig. Zo blijft het gecontroleerd en loop je minder risico op alle negatieve zaken rondom je probemen.

Parketa

Newbie
Ik ben al meerdere keren in behandeling geweest, zonder succes. Door de gigantische wachtrijen bij de GZ kom ik nergens doorheen en krijg ik ook geen psychiater te spreken. Mijn angststoornis belemmert mij wel enorm als ik naar bijvoorbeeld een seminar of iets dergelijks moet; ik functioneer dan gewoon niet. Dit is slechts incidenteel, waardoor ik denk dat het risico op verslaving beperkt is. Buiten werk heb ik het ook niet nodig.

Zanza

DF-koning
Ik ben al meerdere keren in behandeling geweest, zonder succes. Door de gigantische wachtrijen bij de GZ kom ik nergens doorheen en krijg ik ook geen psychiater te spreken. Mijn angststoornis belemmert mij wel enorm als ik naar bijvoorbeeld een seminar of iets dergelijks moet; ik functioneer dan gewoon niet. Dit is slechts incidenteel, waardoor ik denk dat het risico op verslaving beperkt is. Buiten werk heb ik het ook niet nodig.
Het probleem op de rc markt is dat er momenteel niet echt een goed middel beschikbaar is voor jouw klachten. Pyrazolam is wel geschikt, maar die pellets worden in 3mg per stuk geleverd. Veel te hoog gedoseerd. 0.5 mg - 1 mg zou volstaan, maar dan moet je gaan lopen klooien met het verkruimelen van die dingen...

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Hi allemaal!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte benzo om incidenteel te gebruiken tegen angstklachten. Het liefst een research chemical, omdat het mij niet lukt om xanax te bemachtigen via webshops (ben opgelicht, dm vooral met tips)

Deschloroetizolam​

halfje

Zanza

DF-koning
? gidazepam begint bij 25 mg
is het niet ondergedoseerd?
Gidazepam is weer wat anders. Vind ik een heel vreemde rc. Wordt hier idd ondergedoseerd aangeboden tov landen waar deze op de markt is (oa rusland). Werkingsduur is echter wel iets om rekening mee te houden.

ricorieks

Ik kan niet terughalen dat pyrazolam iets met gidazepam te maken heeft. Wel dat het metaboliseert naar bromonordazepam.

maar heb zelf ervaring ermee
had 9 mg geslikt kwam niet eens in de buurt van 0.5 mg alprazolam kwa angst remmer
voelde eigenlijk als helemaal niks.
meeste raports over pyrazolam zijn ook gewoon slecht te noemen. 3mg is gewoon super ondergedoseerd na mijn menng weer eens zo een marketing stunt na de ban van de betere rc benzo s
mischien dat @Eve's drop het nog herinnert hij was ook zwaar tegen toen in dat topic....

Laatst bewerkt:

HappyMind

Badass junkie
meeste raports over pyrazolam zijn ook gewoon slecht te noemen. 3mg is gewoon super ondergedoseerd weer eens zo een marketing stunt na de ban van de betere rc benzo s
Pyrazolam van 3mg ondergedoseerd? Daar ben ik het niet mee eens, was voor mij een behoorlijke lamlegger en de volgende dag ook.

Ik durf bijna niet meer te reageren op je. Wees een beetje lief, ok?

ricorieks

Pyrazolam van 3mg ondergedoseerd? Daar ben ik het niet mee eens, was voor mij een behoorlijke lamlegger en de volgende dag ook.

Ik durf bijna niet meer te reageren op je. Wees een beetje lief, ok?
pyrazolam of bromazolam 3 mg?
pyrazolam is of wordt gezegd een angst remmer geen lam legger.

Zanza

DF-koning
Ja was een en het zelfde alleen andere merk naam ....
kan het ook niet zo 1 2 3 niet terug vinden .
maar heb zelf ervaring ermee
had 9 mg geslikt kwam niet eens in de buurt van 0.5 mg alprazolam kwa angst remmer
voelde eigenlijk als helemaal niks.
meeste raports over pyrazolam zijn ook gewoon slecht te noemen. 3mg is gewoon super ondergedoseerd weer eens zo een marketing stunt na de ban van de betere rc benzo s
mischien dat @Eve's drop het nog herinnert hij was ook zwaar tegen toen in dat topic....
Nee, wacht. Nu haal je wat door elkaar, riek.

Pyrazolam 3mg is overgedoseerd.
Gidazepam 3mg is ondergedoseerd.

Dit zijn twee andere middelen. Pyrazolam metaboliseert niet meer verder in het lichaam.
Gidazepam wel. Onder andere in bromonordiazepam, welke recentelijk ook op de rc markt is verschenen.

ricorieks

zou prima kunnen haal ik me post even weg <3
Ben ook niet zo in die kinder benzos haha
heb even wat aangepast
waar kreeg jij je info dat pyrazolam op 3 mg over gedoseerd is? @Zanza

Laatst bewerkt:

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Als je het echt alleen voor bijvoorbeeld een seminar wil gebruiken. Wordt er door een huisarts ook wel eens propranolol voorgeschreven bij spreekangst end.
Kun je dat dan misschien met je huisarts overleggen. Meteen vertellen dat je geen doosjes vol wil. Maar gewoon een aantal voor als je een presentatie hebt ofzo.

Zanza

DF-koning
Threshold0.5 mg
Light1 - 2 mg
Common2 - 3 mg
Strong3 - 4 mg
Heavy4 mg +
3 mg is een common dose

is treshold zo te lezen?
Een jaar of 10+ geleden kwamen ze als pellets van 1 mg op de markt. Dat was een perfecte anxiety killer. Nu komen ze in pellets van 3mg (dat zit volgens die tabel idd op de rand van common en strong). Maar wanneer je, zeker zonder tolerantie, een pellet van 3 mg pyrazolam neemt, krijg je echt een heel ander effect. Veel meer sederend.

Bovendien blijven dit soort tabellen een beetje giswerk, want het zijn geen pharmabenzo's.

Dus wat een common dose is, hangt af van het doeleind waarvoor de benzo gebruikt wordt. Om op te slapen lijkt me 3 mg pyrazolam een prima dosis. Maar om een presentatie te geven is dat echt veel te veel.

ricorieks

Als ik jou was zou ik ook niet beginnen aan dit spul vanwege af en toe een presentatie.
inderdaad ,straks denk je dat je niet kan presteren zonder en dat brengt weer een verslaving met zich mee.

je kan altijd even met de huisarts praten voor een stripje alprazolam met het verhaal dat je sociale angst hebt en je anders niet durft of gaat stotteren bij een presentatie
waarschijnlijk schrijft tie je heus wel wat voor
niet veel maar om je er effe doorheen te trekken.

Zanza

DF-koning
Als je het echt alleen voor bijvoorbeeld een seminar wil gebruiken. Wordt er door een huisarts ook wel eens propranolol voorgeschreven bij spreekangst end.
Kun je dat dan misschien met je huisarts overleggen. Meteen vertellen dat je geen doosjes vol wil. Maar gewoon een aantal voor als je een presentatie hebt ofzo.
Goede toevoeging inderdaad. Dit is een betablokker en kan hierbij ook behulpzaam zijn.

ricorieks

totdat het best lekker voelt haha

ricorieks

Een jaar of 10+ geleden kwamen ze als pellets van 1 mg op de markt. Dat was een perfecte anxiety killer. Nu komen ze in pellets van 3mg (dat zit volgens die tabel idd op de rand van common en strong). Maar wanneer je, zeker zonder tolerantie, een pellet van 3 mg pyrazolam neemt, krijg je echt een heel ander effect. Veel meer sederend.

Bovendien blijven dit soort tabellen een beetje giswerk, want het zijn geen pharmabenzo's.

Dus wat een common dose is, hangt af van het doeleind waarvoor de benzo gebruikt wordt. Om op te slapen lijkt me 3 mg pyrazolam een prima dosis. Maar om een presentatie te geven is dat echt veel te veel.
inderdaad
denk dat ts gewoon even een try out pack moet bestellen met verschillende rc benzo s en effe kijken wat voor henm het beste werkt :grimacing:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hi allemaal!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte benzo om incidenteel te gebruiken tegen angstklachten. Het liefst een research chemical, omdat het mij niet lukt om xanax te bemachtigen *modknip, vragen naar verkooppunten is niet toegestaan*

Hoi Parketa, het is niet toegestaan te vragen naar verkooppunten of tips daarover, ook correspondentie via pb hierover is niet toegestaan. Lees de forumregels nog even door om een ban te voorkomen :)

Groet, Pløp

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
Ik ging naar mijn HA met mijn angst voor het vliegen. Kreeg zonder enkele problemen een doosje met oxasepam. Ik gebruikte het ook incidenteel en 2 jaren later heb opnieuw kunnen halen.

Danny46

Bewuste gebruiker
Hi allemaal!

Bromazolam werkt prima ,maar mijn voorkeur gaat uit naar Etizolam .Dit is echter niet meer verkrijgbaar als rc .

Danny46

Bewuste gebruiker
Ik ging naar mijn HA met mijn angst voor het vliegen. Kreeg zonder enkele problemen een doosje met oxasepam. Ik gebruikte het ook incidenteel en 2 jaren later heb opnieuw kunnen halen.
Oxazepam werkt maar is wel erg saai .Geen euforie helemaal niks alleen iets kalmer hooguit.

Dude81

Bewuste gebruiker
Oxazepam werkt maar is wel erg saai .Geen euforie helemaal niks alleen iets kalmer hooguit.
Klopt, maar wel functioneel bij bijvoorbeeld spreekangst. Vind hier wel een valkuil aan kleven hoor want voor je het weet denk je overal angstig voor te kunnen worden (spreek een beetje uit ervaring) en lijkt oxa dè oplossing voor alles. Dat is nou net de road to an addiction wat mij betreft.

Pak vooral de basis van de angst aan en probeer hier iets mee. Vaak zit het gewoon in je hoofd en kan het er ook weer uit. Wat betreft dit laatste zit ik hier middenin en heb me beseft dat middelen alleen nooit dè oplossing alleen zijn.

Succes parketa!

Hija de la luna 1

Bewuste gebruiker
Onze huisarts schreef ook direct CALMDAY voor tegen vliegangst van mijn echtgenoot. Is nochtans ook een benzo . Nuneemt hij het al in alvorens een tunnel in te rijden. Beseft niet dat het een verslavend middel is, neen…slechts iets om wat te kalmeren 🙄

Javelin FGM-148F

Wijs gebruiker
Onze huisarts schreef ook direct CALMDAY voor tegen vliegangst van mijn echtgenoot. Is nochtans ook een benzo . Nuneemt hij het al in alvorens een tunnel in te rijden. Beseft niet dat het een verslavend middel is, neen…slechts iets om wat te kalmeren 🙄
Eigenlijk heb ik geen vliegsangst maar heb een keer enorm paniek aanval gehad tijdens het vliegen , sindsdien altijd oxasepam mee. Tot nu toe ga ik bewust om .

Bovenaan