Hee, en echt superfijn dat jullie zo meedenken over de afbouw. Dat waardeer ik zeer en neem ik ook zeker ter harte. Maar mijn initiële vraag lag eigenlijk bij die rebound effecten en wat daarmee te doen. Heeft iemand daar nog tips in behalve dat ik ze gewoon maar moet doorstaan? 😅
Als je een stabiel afbouwschema hebt, zal rebound niet aan de orde zijn. Stabiel begint dus met een stabiel middel. Zoals eerder aangegeyis het maar de vraag of bromazolam pellets, geproduceerd door een veredelde drugsdealer, net zo betrouwbaar zijn als farmaceutisch geproduceerde diazepam.
De kans dat die inderdaad net zo stabiel is, is heel erg klein.
En dagen overslaan is het nog wel wat vroeg voor lijkt me? Je zat op 0,25-0,5mg bromazolam gaf je aan. Dat is sowieso al een ontzettend grote schommeling. Een verdubbeling in dosis. En tegelijkertijd ook nog best wel hoog gedoseerd toch?
Het is altijd lastig deze RC's om te rekenen naar farmaceutische benzos. Dus zou niet durven zeggen hoeveel diazepam het zou zijn. Maar die schommelingen lijken mij de veroorzaker van rebound als je het mij vraagt.
Gebruik je volgens een stabiel schema, op gezette tijden, diazepam. Dan zou dat veel minder aan de orde moeten zijn. En dan is het afhankelijk van hoe snel je afbouwt, hoe heftig je klachten zijn.