Oei, dat klinkt pittig, dat alles vlak is en de dagen op elkaar lijken. Daar heb ik gelukkig niet echt last van. Te veel verschillende dingen steeds, op werkgebied, maar ook in de privé-sfeer. Die vlakte heb ik alleen het eerste halfjaar nadat ik de quetiapine nam heel sterk ervaren, Somberte ook, tegen het depressieve aan. Dat begint gelukkig af te nemen. Het is vooral een onoverzichtelijke, fuzzy brij in mijn hoofd. Ik heb geen idee welke dag van de week het is, welke dag in de maand, of überhaupt welke maand. Mijn agenda is mijn beste vriend tegenwoordig, voor afspraken, maar ook voor to do lijstjes. Ik loop naar de keuken en ik ben al vergeten wat ik er kom doen. Dus ja, vergeetachtigheid herken ik wel (maar mijn geheugen heeft na al dat drugsgebruik van vroeger sowieso een flinke optater gehad).
En ja, je hebt gelijk wat betreft mijn vrienden. Ik deel het ook wel, alleen duurt het nu allemaal al zo ontzettend lang dat ik het gevoel heb dat
het nu wel een keer klaar moet zijn. Ik ben volgens mij al meer dan twee jaar in herstel (had het er gisteren met een vriendin over en moest ook echt op mijn vingers uittellen hoe lang bepaalde gebeurtenissen geleden zijn. Het was lastig te overzien). Ze zijn vol begrip, dus ik prijs me gelukkig, maar ik voel ook dat ik me niet altijd kan blijven 'verschuilen' achter mijn herstel. Maar lief en fijn dat je dit nog even benadrukt. Ik gooi alles zo veel mogelijk open, ook de gevoelens van schuld en falen en het er
niet zijn wanneer het nodig is. Dat schept voor hen ook duidelijkheid en eigenlijk reageert iedereen heel lief, dus dat is fijn.
Tijd, sja.... ook hier heb je vast gelijk in, maar damn, als het even lang gaat duren om eraf te komen dan het duurde om erin verstrikt te raken, dan zal dit traject tot mijn dood duren.

Moet ik maar niet te veel met het einddoel bezig zijn en vooral proberen in het hier en nu te leven. Want dit heb ik niet één twee drie opgelost.
Thanks again!
En
@AntiBenzo1312 , sorry dat ik jouw topic continu kaap. ls je liever hebt dat ik een eigen topic open, doe ik dat hoor.