Vladimir ik raad je de research chemicals zeker af.Een deel van de RC benzos is wel degelijk door farmaceuten ontwikkeld. En dus ook getest.
Ze zijn alleen niet op de markt gebracht (clonazolam) omdat ze te potent waren of wat dan ook.
Kan je volgens mij allemaal wel op wikipedia vinden. Anders psychonautwiki.org
Zijn alle benzodiapines en medicijnen niet voor proefpersonen? Hoe denk je dat ze de “echte” benzo’s hebben ontwikkeld en hoeveel duizenden daaraan gestorven zijn om te ontdekken of ze daadwerkelijk werkte voor waar het nodig was?Vladimir ik raad je de research chemicals zeker af.
Ben er 3goede bekende doorr verloren .
Forensisch onderzoek wees uit dat dat de oorzaak was.
Pas er aub mee uit
Ik kan je er alleen maar voor waarschuwen wat je ermee doet is aan jezelf.
Geloof me die chemicals research zijn voor proefkonijnen.
let vooral op het keurmerk: wij verkopen goedgekeurde illegale spulletjesIk vroeg me af of het tegenwoordig überhaupt nog mogelijk is online benzos te bestellen (en dat je het daad werkelijk ook geleverd krijgt.
En of het ook legit is of gewoon namaak troep.
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Mag ik zo vrij zijn om te vragen aan welke rc's ze zijn gestorven? Ik vind dat heel erg voor je hoop oprecht dat ze niet teveel pijn hebben geledenVladimir ik raad je de research chemicals zeker af.
Pas er aub mee uit
Weet niet precies welke ze namen ze allemaal. Maar research chemicals het woord zegt het al je bent proef konijn.Mag ik zo vrij zijn om te vragen aan welke rc's ze zijn gestorven? Ik vind dat heel erg voor je hoop oprecht dat ze niet teveel pijn hebben geleden
Kwam dat door de benzo's alleen of was er sprake van multidrug gebruik of andere onderliggende problemen?Vladimir ik raad je de research chemicals zeker af.
Pas er aub mee uit
Er zijn ook benzodiapines die als research chemicals verkocht worden maar door farmaceuten uitgevonden zijn zoals hierboven al werd vermelden, zo bestaat clonazolam bijvoorbeeld al sinds de jaren 70 maar heeft het middel het nooit als medicijn gehaalt. Een hoop research chemicals zijn net zo schadelijk als normale (hard) drugs alleen het gevaarlijke van research chemicals is, is dat er waarschijnlijk weinig onderzoek naar gedaan is of dat het middel relatief nieuw is....Weet niet precies welke ze namen ze allemaal. Maar research chemicals het woord zegt het al je bent proef konijn.
Er staat ook duidelijk bij voor laboratorisch onderzoek en niet voor consumptie.
Iets te veel en je raakt in coma en word nooit meer wakker.
Straus het internet af voor de echte benzos je gaartze echt vinden na lang zoeken
.maar 80% daar zijn oplichters en leveren niet na betaling dus pas daar voor op aub
Klopt en dan nog aan het rijtje toe te voegen etizolam dat is in sommige landen een voorgeschreven middelEr zijn ook benzodiapines die als research chemicals verkocht worden maar door farmaceuten uitgevonden zijn zoals hierboven al werd vermelden, zo bestaat clonazolam bijvoorbeeld al sinds de jaren 70 maar heeft het middel het nooit als medicijn gehaalt. Een hoop research chemicals zijn net zo schadelijk als normale (hard) drugs alleen het gevaarlijke van research chemicals is, is dat er waarschijnlijk weinig onderzoek naar gedaan is of dat het middel relatief nieuw is....
Maar een hoop research benzodiazepines zijn vergelijkbaar te vertrouwen met normale benzo's, het word alleen niet door farmaceuten gemaakt dus je hebt geen garantie kwa kwaliteit etc.
Maar ik vertrouw clonazolam net zo als me diazepam van bepaalde vendors ( tis nu wel illegaal geworden dan maargoed)
Maar vergeet niet dat alprazolam (xanax) en mdma ook ooit research chemicals waren.
Enkele dagen in coma bij teveel benzo's?Kwam dat door de benzo's alleen of was er sprake van multidrug gebruik of andere onderliggende problemen?
Benzo's zelf zijn relatief veilig als in dat je er niet snel een overdosis van kan nemen. Wel kan je door een te grote dosis voor enkele dagen in coma raken.
Barbituraten daarentegen staat er wel bekend om hun mogelijk dodelijke gevolgen bij verkeerd gebruik.
Ik zou graag wat bronnen zien van jouw beweringen zodat ik mijn kennis beter op orde kan brengen.