beroepsgeheim en zo?

flash kieke

Wijs gebruiker
ik zal het eens uitleggen he:(BTW.ik was schoolziek)(en ik was niet ziek)had geen goesting in school:P

ik zit hier al thuis vanaf dinsdag tot nu,en komt omdat ik heb gezegt tegen mijn moeder dat ik ziek was(krampen in buik).
en ja,we gingen naar de dokter dinsdag avond en hij zei van ja,je hebt een darmonsteking:confused: en ik moest dan tot donderdag thuis blijven en moest niet naar school en moest terug komen als het niet beter was.
En ja vandaag had ik terug geen goesting in school en heb dus gezegt dat ni beter was.En mijn moeder had dus een afspraak gemaakt,blablabla...

En ik kwam dus aan bij de dokter,en hij vroeg wat ik heb gegeten en zo,en heeft me onderzocht.

En nu komt het:Hij vroeg innees dat ik nog middelen nam,en ik zei dat ik soms nog een een jointje smoor en de rest niet meer deed.
En hij zei opeens van ja :ik ga bloed trekke om te zien dat die infectie komt door afkick verschijnsellen ofzo(hij wist van al mijn gebruik,maar wist ook dat ik er mee gestopt ben) en ja ik shit die ga bloed trekken en kan zien dat ik pep heb gebruikt(laatste keer was woensdag avond voor de bloedtest).

Nu mijn vraag is:als de bloedtest laat zien dat ik pep heb gebruikt,mag hij het dan zeggen tegen mijn moeder?

Of is die bloedtest geen drugstest?

PS.De dokter kennen we al effe en zo..

Help me :wave:

snatsy

Newbie
dat ligt er aan ben je ouder of jonger dan 18 jaar ? als je jonger bent dan mag hij het volgens mij wel tegen je ouders zeggen en als je ouder bent als 18 en je vraagt hem dat niet te doen dan mag hij dat zeker niet zeggen geloof ik pin mij er niet op vast

Freezing

Bewuste gebruiker
maar zoiets kan je toch wel in je bloed zien, maar als jij hem vraagt of hij het niet wil zegge kan hij dat ook niet doen, beroepsgeheim ja.

Mr 187

Bewuste gebruiker
Freezing zei:
maar zoiets kan je toch wel in je bloed zien, maar als jij hem vraagt of hij het niet wil zegge kan hij dat ook niet doen, beroepsgeheim ja.

Je kan het wel zien in het bloed maar dan moet je er specifiek naar zoeken.

Een arts gaat echt niet zomaar alles aanvinken op de bloedprikkaart,dat kost klauwen met geld.Hij zoekt in dit geval naar specifieke afwijkingen in het bloed betreffende darm/maag infectie klachten.

En niet naar drugs...

caatje

Badass junkie
flash kieke zei:
Nu mijn vraag is:als de bloedtest laat zien dat ik pep heb gebruikt,mag hij het dan zeggen tegen mijn moeder?

Of is die bloedtest geen drugstest?

PS.De dokter kennen we al effe en zo..

Help me :wave:

Een dokter mag niks zeggen zonder jou toestemming.

Bovenaan