Beschikbaarheid en prijzen*

speedo

Newbie
Halllloooooooo,

Waar kan ik in godsnaam speed kopen?
En hoeveel kost het? Ik bedoel dan de pillen he

Speedo

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Een algemene discussie over beschikbaarheid en prijzen sta ik toe. Plaats geen directe informatie die leidt naar dealers en dergelijke.

speedo

Newbie
Weet jij hoeveel het kost dan en, de beschikbaarheid daarvan (wat je daar ook mee bedoeld?)

Speedo

MystiX

Experimenterende gebruiker
:smoke: Ik denk dat je maar eens op het speed forum moet checken daar zijn vast wel mensen die je meer kunnen vertellen en anders geef ik de tip om in het lokale uitgaanscircuit eens rond te vragen. meer kan ik je ook niet vertellen behalve dan dat de prijs ongeveer tussen de 5€ en 25€ per gram is, maar dat ligt aan de kwaliteit.

needlefreak

Bewuste gebruiker
MystiX zei:
meer kan ik je ook niet vertellen behalve dan dat de prijs ongeveer tussen de 5€ en 25€ per gram is, maar dat ligt aan de kwaliteit.

25 euro voor 1 gram speed ?? :openmouth:

België & Nederland zijn de top exportlanden van synthetische drugs zoals xtc en speed. hier betaal je echt niet zoveel voor 1 gram speed. meestal betaal ik tussen de 5 en 10 euro en het is topkwaliteit.
hetzelfde met xtc: hier betaal je enkele euro's (max 5 euro) voor 1 pilletje, in engeland +- 10 euro en in amerika betaal je +- 25 euro voor 1 stom xtc pilletje. in de prijs zit het risico, vervoer, etc. daarom dat heroïne & cocaïne bij ons zo duur zijn. het heeft een hele weg afgelegd voor dat het hier is. voor xtc en speed zitten we hier op de beste plaats van de wereld. dus moet het geen probleem zijn om goedkooop amfetamines van goeie kwaliteit te kopen. en laat je niet in de zak zetten door 25 euro te betalen. :mrgreen:

MystiX

:smoke: ligt er ook aan wie het aanbiedt maar meestal betaal ik 10€ het gram en is toppie, maar er zijn er ook soms een paar die het voor duurder verkopen vooral als je al bij een feest binnen bent.(wel absurd natuurlijk 20€ het gram, maar ja)

flipper

Newbie
Hey,

Speed kost 10€ voor 1gram en 1XTC pil 5€.
Zeker niet meer betalen da is zakzetterij.
Voor deze dingen moet je rond kijken in dancings.
Lopen genoeg dealers rond ik heb mijn eigen dealer daar ook leren kennen. Krijg het wel goedkoper omdat het mijn beste maat is.

Calabria

Newbie
Voor xtc betaal ik 5 euro voor 1 pil

Voor speed 10 euro voor een gram (poeder dan wel, snuiven) en 16 euro voor 2 gram

Hoe meer je koopt, hoe goedkoper :P

natalia

voor xtc betaal ik 2 euro via vrienden.
In den uitgang en we hebben zin in iets,betaal ik ook wel 5 euro ervoor!!mor dit is wel redelijk normaal qua prijs.

doopie

Bewuste gebruiker
hahaha je kan beter zeggen waar kan ik geen speed halen

speed is naast xtc een van de makkelijkste verkrijgbare harddrugs

een grammetje is meestal 15 euro
een pil is standaard 5 euro

he yo

Newbie
Nou zal ik eens wat leuks vertellen hiie in het oosten kun je pillen (fax`n)voor 1 euro krijgen en de speed (snel) voor 5 euro en de coke (sos) voor 35 euro Dussss.En het is nog goed ook :grin:

Mac...

Badass junkie
grammetje 15 euro, ja dan kan ik het ook wel overal kopen, betaal echt nooit meer dan 20 euri voor 5 gram. en schijven 4 voor een tientje. Maar in het oosten zit je nog beter. Denk dat het er maar net aan ligt bij wie je haalt en hoe goed je m kent, eigk liggen de prijzen best ver uit elkaar.

Bovenaan