Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vind de speedkaters en het gevoel dat er aan vasthangt het meest onaangename gevoel dat ik ooit heb ervaren. Ik ben eens 6 dagen en nachten op gebleven en smeekte om dood te gaan. Nooit neem ik nog speed. Ervaring is het woord dat we geven aan onze fouten.
6 dagen ja is ook mijn record op speed was 10 kg afgevallen. Dit was in de gabberperiode .(dus dit stond wel grappig om te zien als je gabber was) Mijn lichaam kan geen speed meer verdragen al verlang ik er soms nog steeds naar maar een ziekenhuisopname lijkt me ook maar niks. Dus gebruiknu andere midellen die wat milder zijn voor je gezondheid en vooral voor je hart .Speedgebruik over lange tijd levert hartritmesoornissen op . Daar kun je oud mee worden maar leuk is weer anders. Begin er maar niet aan .Heb nog een heel lijstje waar je niet aan zou moeten beginnen maarja van appelsientjes drinken word je ook niet vrolijk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.