Beschrijf je spacekop!

Oreo

Experimenterende gebruiker
supergrote pupillen, trillende kaak en gewoon zo'n kutstrak hoofd eigenlijk :')

pumbum

Newbie
pupillen als schotels, super stijve kaken, en als ik ff niet oplet zo'n super strakke kutkop :P maar probeer meestal wel op te letten en te lachen (komt me vriend dr niet achter, als hij het weet flipt ie ram op me uit) probeer ook altijd zo veel mogelijk kaken te ontspannen als ik ergens ben waar niemand gebruikt ofso :grin: school of zo, maar zelfs dan valt het op :confused: ligt dat nu aan mij?

strawberry_colada

Grote pupillen, ogen die langs alle kanten draaien omdat ik alles tegelijkertijd wil zien,een grote smile als ik begin te spacen op de muziek, mijn lippen aflikken en op mijn snakebite kauwen, enorm luid klappertanden en héél soms mijn kin die de hele tijd naar voor en naar achter schuift.

Soms kan je het amper zien (buiten dan aan mijn pupillen), maar soms zie je ook al de voorgaande verschijnselen.
Ik vind het zalig om mensen gekke bekken te zien trekken op de bollen :).

Lauu

Badass junkie
zoiets:

dfssdfde

Badass junkie
Re:

pumbum zei:
probeer ook altijd zo veel mogelijk kaken te ontspannen als ik ergens ben waar niemand gebruikt ofso :grin: school of zo, maar zelfs dan valt het op :confused: ligt dat nu aan mij?

Sorry, open doel:
JA het ligt aan jou! Welke randdebiel neemt er nu ook pillen op school?
Verneuk je opvoeding anders es...

EternalParanoid

Ecstasy op school slaat aangenamer in want je concentreer je op het leren en onthouden maar dat lukt niet.
Ecstasy op politiebureau, tijdens rijbewijs examen, op je bruiloft, bij tandarts is ook wel een aanrader. Das pas extase!!! :grin:
Maar dat brengt veel gevaren mee voor jezelf en de anderen.

Aap

Grote pupillen, grotere ogen ( als ik nuchter ben zijn mn ogen sowieso wat kleiner, dus dan valt het extra op ) dikke kaken ( van het bijten )

pretender

Belezen gebruiker
leuk topic.. vh weekend maak ik ook een pic!!

zoals lau zijn foto zie ik er ook wel uit, qua gelaat..:)

mzllll :beer:

Rain

Bewuste gebruiker
Ik krijg mega doppen en een bleek gezicht. Net de duivel! Voor de rest heb ik amper last van kaakbewegingen.

hannus

Bewuste gebruiker
Mijn hoofd is echt om te janken.
Lijkbleek en paarse/zwarte wallen onder me ogen.
omdat me bek zich aan spant heb ik een enorme ingevallen hoofd.
Probeer me onderkaak door me bovenkaak te kauwen, dat resulteert meestal in witte drab in me mond hoeken.
En natuurlijk die mega ogen met zwarte race banden.

Maar ik voel me dan wel zooooo lekker :hearteyes: :rolleyes:

xpressurself

Bewuste gebruiker
Hehe, Brak obama..

Verschilt, soms echt zo'n speedkop(grote ogen stijve kaken) maar soms ook zo'n verlepte kop met ooghoeken die hangen, ogen die wegdraaien en schommelende kaak, horror dus..

X_mellOw

Newbie
hahaha . sommige . ^^ LOwl.
nee. ik heb wel een x met Xtc tegenover een spiegel gestaan.
dat is ook leuk en dan gekke bekke trekke. ma sommige kunne nie omda je bek so strak staat, dat is pas geniaal.! grote pupillen. (heb sowieso al big ass ogen van meself).lekker aanet kauwen. Oh. heerluk . heb er nu wel sin in. van alles wak lees.! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Stoniemelony

Pupillen waar mensen echt van schrikken, en beetje kaken, beetje naar beneden getrokken gezicht met lekkere stijve kaakjes.

DarCness

De bekende !! : Half Oog dicht :) En andere open ( deze wenkbrauw staat ook omhoog )
Beetje kleur .. En als k echt ver weg ben Geen kleur :tongueout:
Pupille Zijn groot en me iris Is altijd een kleine rand over ( hoeveel k gebruik maakt niets uit )
Mijn Ogen zijn zoooooo vet als k uit me naad ben ..
Me iris Blijft altijd een klein mooi randje over met ong elk half uur een andere kleur ..
Ik heb zelf Dat mijn ogen van kleur veranderen als het regent blauw als de zon schijnt fel groen enz..
Ik heb echt FEL groene ogen gehad
Hele licht blauwe ..
Blauw met een paarse gloed
Beetje Rood Bruin achtig..
Bruin ( bruin + grote doppe = Lijkt alsof je geen iris meer hebt :tongueout: )

Wat de MDMA(l) wel niet met je kan doen .. :)

Te gaaf gewoon .. :grin:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
één oog iets verder open dan de ander..en van die mooie zwarte schoteltjes.
kaken stijf op mekaar..en dan meestal met een big smile.
soms zie ik er nogal verdwaald uit..maar dan ben ik meestal ook echt verdwaald in mn eigen gedachten's en dan leef ik zo'n beetje in mn eigen wereldje spacend op de muziek.. maar dat ligt ook aan de hoeveelheid ik heb ingenomen.

Bovenaan