Best pills..

fgamer

Belezen gebruiker
Ik ben slim genoeg om te weten dat in elke pil wel een andere dosering MDMA zit.

Ik heb namelijk een vraagje, zijn er pillen gemengd met LSD, en zorgen deze er voor dat je beter/meer hallucineert op een pil?

Ik hallucineer vrijwel ALTIJD op een pilletje, maar meestal met figuren in bomen.
Tot kermissen. met hek & al, totdat ik knipper en het maar een leeg plein bijkt te zijn.

Helenas

Bewuste gebruiker
Voor zover ik weet zijn er geen pillen met LSD er op/in. Als het je leuk lijkt om alleen te hallicuneren zou ik gewoon kijken naar tripmiddellen of truffels ofzo..

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Nog nooit tegen gekomen, mss moet je op zoek gaan naar 2cb snoepjes maar die zijn moeilijk te vinden.

fgamer

Belezen gebruiker
Helenas zei:
Voor zover ik weet zijn er geen pillen met LSD er op/in. Als het je leuk lijkt om alleen te hallicuneren zou ik gewoon kijken naar tripmiddellen of truffels ofzo..

Deze zijn tegengevallen.
Ik was begonnen met Salvia, niks van gevoeld.
Nu hadden ze mij aangeraden de eerste trek 30 seconden in te houden, dus dat moeten we nog eens proberen.

Truffels zijn voor volgende week.

Maar ik zoek een opwekkende drug, die ook hallucineert. (Ik had aan candyflippen gedacht.)
2-CB kan ik wel aankomen, maar ik hou het liever bij XTC.

Fool

Badass junkie
Nope, LSD werkt veel langer dan MDMA en zal vrijwel zeker opvallen en eindigen in een dip tijdens je MDMA trip. Daarnaast is LSD veel te onstabiel om in een pil verwerkt te worden, te duur om in een pil te verwerken en te lastig te doseren voor een pillenboer die niet precies weet waar hij mee bezig is.

Als je wilt trippen tijdens je high is 2C-B inderdaad een goed alternatief, wat is daar precies mis mee?

Daarnaast is salvia niet een gewoon tripmiddel, maar een extreem zwaar dissociatief. Als je weggeschoten bent weet je niet dat je aan het trippen bent, maar denk je dat je dood bent; de wereld ophoud of je 'iets' hebt gedaan waardoor je de andere manier van de wereld ziet. Je wordt uit elkaar getrokken; in elkaar geduwd of ziet eeuwige herhalingen zonder einde, het kan een behoorlijk freaky dissociatief ijn en heeft meer weg van een rit in een achtbaan dan van een echte trip van psychedelica.

fgamer

Belezen gebruiker
Fool zei:
Nope, LSD werkt veel langer dan MDMA en zal vrijwel zeker opvallen en eindigen in een dip tijdens je MDMA trip. Daarnaast is LSD veel te onstabiel om in een pil verwerkt te worden, te duur om in een pil te verwerken en te lastig te doseren voor een pillenboer die niet precies weet waar hij mee bezig is.

Als je wilt trippen tijdens je high is 2C-B inderdaad een goed alternatief, wat is daar precies mis mee?

Daarnaast is salvia niet een gewoon tripmiddel, maar een extreem zwaar dissociatief. Als je weggeschoten bent weet je niet dat je aan het trippen bent, maar denk je dat je dood bent; de wereld ophoud of je 'iets' hebt gedaan waardoor je de andere manier van de wereld ziet. Je wordt uit elkaar getrokken; in elkaar geduwd of ziet eeuwige herhalingen zonder einde, het kan een behoorlijk freaky dissociatief ijn en heeft meer weg van een rit in een achtbaan dan van een echte trip van psychedelica.

Dat is wat mij zo interesseert.
Ik ben mij bewust van de risico's, maar ik ben uit persoon iemand wat graag nieuwe dingen ervaart.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
fgamer zei:
Ik ben mij bewust van de risico's, maar ik ben uit persoon iemand wat graag nieuwe dingen ervaart.

Pillen en LSD gecombineerd geven een compleet ander effect dan Salvia zoals Fool uitlegt, bijna het tegenovergestelde om precies te zijn. Wat voor effect ben je precies naar op zoek? Misschien kun je dan gerichter zoeken naar het middel wat je wilt.

fgamer

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
fgamer zei:

Pillen en LSD gecombineerd geven een compleet ander effect dan Salvia zoals Fool uitlegt, bijna het tegenovergestelde om precies te zijn. Wat voor effect ben je precies naar op zoek? Misschien kun je dan gerichter zoeken naar het middel wat je wilt.

Ik wil losgaan op een feest, hier is MDMA geschikt voor.
Maar ik wil ook hallucineren, zoals mensen die veranderen in wolven etc.. :rock:
Niet perse voor de kick, maar ik vind het heerlijk te hallucineren.

Fool

Badass junkie
Als je psychedelica wilt nemen en feesten is volgens mij 2C-B een redelijke keus?

Hallucineren in de vorm van mensen die in wolven veranderen zul je niet zien gebeuren bij gewone psychedelica. De enige stoffen die hiertoe écht in staat zijn, dat zijn delirianten. Dat staat gelijk garant voor 3 dagen keihard 'trippen', vaak lugubere zaken zoals veel spinnen, demonen die je opjagen en mistige taferelen. Daarnaast ben je je niet bewust van het feit dat je onder invloed bent, ookal wordt het je verteld. Vaak hoor je dat mensen de hele dag peukjes aan het roken waren met mensen die daar onmogelijk konden zijn of dat ze naakt op het politiebureau eindigden. Bijkomend risico van deze heftige 'trips' is dat je nogal een kans op overlijden hebt, omdat het niet echt goed te doseren valt en je bij een te hoge dosis een hartaanval/stilstand kunt krijgen. Om maar niet te spreken over de geintjes die je uit kunt halen tijdens je 'trip'. Geen feestmateriaal dus :P

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Hallucineren in de vorm van mensen die in wolven veranderen zul je niet zien gebeuren bij gewone psychedelica. De enige stoffen die hiertoe écht in staat zijn, dat zijn delirianten. Dat staat gelijk garant voor 3 dagen keihard 'trippen', vaak lugubere zaken zoals veel spinnen, demonen die je opjagen en mistige taferelen. Daarnaast ben je je niet bewust van het feit dat je onder invloed bent, ookal wordt het je verteld. Vaak hoor je dat mensen de hele dag peukjes aan het roken waren met mensen die daar onmogelijk konden zijn of dat ze naakt op het politiebureau eindigden. Bijkomend risico van deze heftige 'trips' is dat je nogal een kans op overlijden hebt, omdat het niet echt goed te doseren valt en je bij een te hoge dosis een hartaanval/stilstand kunt krijgen. Om maar niet te spreken over de geintjes die je uit kunt halen tijdens je 'trip'. Geen feestmateriaal dus

Dit lijkt me nou precies een drug die geschikt is voor fgamer. :tearsofjoy:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
fgamer zei:
Maar ik wil ook hallucineren, zoals mensen die veranderen in wolven etc..

Het kan aan mij liggen, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat dit goed gaat komen... :tearsofjoy: Bovenstaand beschreven effecten zijn toch wel een recept voor een nare ervaring, maar dat zien we wel in het tripreport verschijnen :confused:

Probeer gewoon eens een 2-CB tripje, zit tussen psychedelica en MDMA in. Sterker kan altijd later nog.

fgamer

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
fgamer zei:
Maar ik wil ook hallucineren, zoals mensen die veranderen in wolven etc..

Het kan aan mij liggen, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat dit goed gaat komen... :tearsofjoy: Bovenstaand beschreven effecten zijn toch wel een recept voor een nare ervaring, maar dat zien we wel in het tripreport verschijnen :confused:

Probeer gewoon eens een 2-CB tripje, zit tussen psychedelica en MDMA in. Sterker kan altijd later nog.

2-CB is in mijn omgeving best duur, ik vraag me trouwens af als ik niet te veel betaal ervoor.
Dat is het me even niet waard! (Ik heb gelezen dat ik geen prijzen kan posten, maar laat ik het erop houden dat ik rond de 10 XTC pillen heb voor 1 gram.)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
(Ik heb gelezen dat ik geen prijzen kan posten, maar laat ik het erop houden dat ik rond de 10 XTC pillen heb voor 1 gram.)

Dit mag wel inderdaad :) Maar dat is niet duur hoor, een lichte dosis 2-CB is 9-12mg, gemiddeld 12-20mg en een zware dosis 20+mg

Stel dat je dus 25mg neemt kun je 40 dosissen uit een gram halen en heb je 40 relatief zware trips voor de prijs van 10 XTC pillen :wink:

Kost dus een kwart van de XTC! Als je dan nog een weegschaaltje en capsules erbij koopt om lekker te kunnen doseren, ben je net zo veel geld kwijt als XTC in jouw geval. Zo duur is het dus niet.

fgamer

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
(Ik heb gelezen dat ik geen prijzen kan posten, maar laat ik het erop houden dat ik rond de 10 XTC pillen heb voor 1 gram.)

Dit mag wel inderdaad :) Maar dat is niet duur hoor, een lichte dosis 2-CB is 9-12mg, gemiddeld 12-20mg en een zware dosis 20+mg

Stel dat je dus 25mg neemt kun je 40 dosissen uit een gram halen en heb je 40 relatief zware trips voor de prijs van 10 XTC pillen :wink:

Kost dus een kwart van de XTC! Als je dan nog een weegschaaltje en capsules erbij koopt om lekker te kunnen doseren, ben je net zo veel geld kwijt als XTC in jouw geval. Zo duur is het dus niet.

Welke effecten ervaar ik dan precies, ik hoor dat je hier makkelijk op out gaat?
En zou ik beter met een gemiddelde dosis beginnen?

BTW, telt hier ook die 3 maanden regel? :openmouth:

Fool

Badass junkie
Je gaat niet zomaar out op 2C-B? Enkel wanneer je een gigantische overdosis neemt, maar dat gaat dan vooraf aan keihard trippen. Lees jezelf eens in over 2C-B, behalve vragen te stellen die je kant-en-klaar op google of dit forum kunt vinden...

Bovenaan