Ik vind het prettig om zo nu en dan een stickie met een stel goeie maten te te roken, maar tijdens dit maandelijkse ritueel kreeg ik opeens een felle discussie met een van mijn maten. Hij beweerde dat hij een afwijking had waardoor hij niet onder invloed kan komen. Ik als betwetende :P moest daar natuurlijk tegenin gaan. Hij staat al bekend als een opschepper met kudt verhalen maar dit slaat toch echt alles. ik heb nog even onderzoek gedaan op internet (want in een discussie als deze geef ik me niet gewonnen
) maar ik kon verbazingwekkend niks vinden... hij kwam zelfs een keer met het kudt verhaal dat hij iets van 100ml morfine binnenkreeg in het ziekenhuis en dat hij nog steeds niet buitenwesten lag. Ik weet het eigenlijk al wel maar ik zou graag wat reacties van anderen willen, wat jullie nou van dit soort mensen vinden en wellicht is er wel echt een dergelijke afwijking...
alvast bedankt he!
alvast bedankt he!

Ik heb zelf ook dat ik van de meeste drugs toch een hogere dosis heb dan de gemiddelde persoon om er iets van te merken.