bestaat deze afwijking??!

Menchit

Newbie
Ik vind het prettig om zo nu en dan een stickie met een stel goeie maten te te roken, maar tijdens dit maandelijkse ritueel kreeg ik opeens een felle discussie met een van mijn maten. Hij beweerde dat hij een afwijking had waardoor hij niet onder invloed kan komen. Ik als betwetende :P moest daar natuurlijk tegenin gaan. Hij staat al bekend als een opschepper met kudt verhalen maar dit slaat toch echt alles. ik heb nog even onderzoek gedaan op internet (want in een discussie als deze geef ik me niet gewonnen :wink: ) maar ik kon verbazingwekkend niks vinden... hij kwam zelfs een keer met het kudt verhaal dat hij iets van 100ml morfine binnenkreeg in het ziekenhuis en dat hij nog steeds niet buitenwesten lag. Ik weet het eigenlijk al wel maar ik zou graag wat reacties van anderen willen, wat jullie nou van dit soort mensen vinden en wellicht is er wel echt een dergelijke afwijking...
alvast bedankt he! :stoned:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
wrom had je die gozer niet gewoon iets gevoerd om je gelijk te bewijzen? alhoewel.. Waarom er enig energie in steken? =/

Aalpoepert

Badass junkie
Ja precies, gewoon zeggen "Lekker kut voor je!"

Hoef je hem gelijk ook niet meer van je joint te laten halen, hij wordt er toch niet stoned van!

whyme

Belezen gebruiker
ik zou het ook maar zien als voordeel, dan hoeft ie ook niet meer mee te blowen, dus meer voor de jou en de rest :stoned:

En als je dan toch per sé zijn ongelijk wilt bewijzen.. Doe eens een paar gram in een joint en kijk hoe hij reageert als ie daar mee bezig is :grin:

leppeh

Bewuste gebruiker
Paar zegels in zijn drankje dompelen, kijken wat voor leuke, nuchtere avond hij heeft \o_

edit: Nooit doen natuurlijk :tongueout:

crocodile

Experimenterende gebruiker
Er is geen afwijking, alleen een te lage dosis. Koop anders maar een paar gram en vraag maar of hij zijn standpunt wil bewijzen :wave: Ik heb zelf ook dat ik van de meeste drugs toch een hogere dosis heb dan de gemiddelde persoon om er iets van te merken.

Spor

Wijs gebruiker
Ik hou ook van veel, en weinig doet bij mij ook minder zoals de meeste hier op het forum wel zullen weten.

Maar ik zal nooit roepen dat drugs bij mij niet werkt ! Gewoon genoeg pakken inderdaad

Bovenaan