Beste bewaarplek voor je dope!

N3K0

Badass junkie
Hey Allen,

Vraagje: Waar bewaren jullie je drugs?

Ik heb afgelopen week 6-APB gekocht en wou het inde vriezer gooien.
DMXE en LSD ligt daar ook te chilleng.

Please share your idea's/thoughts 💕🌸🙏🏻

Thanks!!

Levensgenieter🌈

Badass junkie
In een kluisje op een onopvallende plek, indien je huisgenoten hebt.

Tripmiddelen sowieso het beste in de vriezer.
Over het algemeen alles droog en donker.

En ik probeer alle zakjes en/of potjes zsm te labelen, om blunders met dosering te voorkomen.

Trippi

Belezen gebruiker
Alles zit in een metalen medicijnkist (vond ik toepasselijk) bovenin mijn kledingkast. Uit het zicht, donker, koel en buiten bereik van grijpgrage handjes. Ik heb geen schrikbarende voorraden dus dan kan dit prima.

In een la?

En die begraven ergens in een bos

M'n vriend heeft een keer op een festival meegemaakt dat een dealer zijn voorraad in de grond bij een hek had begraven 🙈🤣
Hij heeft geluk gehad dat niet alles gejat is, lijkt mij niet echt slim😅

Ik heb nou helemaal niks meer in huis😎
Maar natte pep gaat in de vriezer en de rest lag altijd gewoon in een la in het dressoir.
Nu kopen we alleen nog wat we voor een feest gebruiken en dan maken we het op dat weekend.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb drugs nooit bewaard in de vriezer. Gewoon op kamertemperatuur maar wel droog en donker. LSD-zegels in zilverpapier en gripzakjes. De drugs voor volumetrisch doseren doe ik wel in de koelkast, die zitten in wodka opgelost.

Eve's drop

Badass junkie
een zwik amfetamine bewaar ik liever wel in de vriezer, lsd is wel vrij gevoelig voor temperatuur schommelingen en voor uv-straling dus 2 lagen alu folie is prima in een doosje.

maar de meeste stoffen zijn prima te bewaren op kamertemperatuur, maar mijn wiet olie bewaar ik liever in de koelkast.

N3K0

Badass junkie
Waar kan ik het beste me 2F bewaren? Inde vriezer of gewoon ergens in de kast?
In een sealtje of grip zakje?

Fisherman's friend

Badass junkie
Waar kan ik het beste me 2F bewaren? Inde vriezer of gewoon ergens in de kast?
In een sealtje of grip zakje?
Gewoon op een donkere, droge en koele plek (het liefst op een constante temperatuur)

Ikzelf heb een degelijke kluis aangeschaft met een sleutel.
Ik schijn nogal zin te krijgen om in m'n drugskist te grabbelen en te snoepen nadat ik benzos heb genomen.
Dus nu pak ik voortaan de dosisen die ik wil hebben uit de kluis en de sleutel gaat naar iemand zodat ik er dan niet meer bij kan.
Mijn vorige kluis (simpel geldkistje) heb ik zelf gekraakt tijdens een black-out en dat wil ik niet nog eens doen.

Laatst bewerkt:

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Gewoon op een donkere, droge en koele plek (het liefst op een constante temperatuur)

Ikzelf heb een degelijke kluis aangeschaft met een sleutel.
Ik schijn nogal zin te krijgen om in m'n drugstest te grabbelen en te snoepen nadat ik benzos heb genomen.
Dus nu pak ik voortaan de dosisen die ik wil hebben uit de kluis en de sleutel gaat naar iemand zodat ik er dan niet meer bij kan.
Mijn vorige kluis (simpel geldkistje) heb ik zelf gekraakt tijdens een black-out en dat wil ik niet nog eens doen.
Heb ik ook maar heb niet een persoon waar de sleutel heen gaat. Ik doe de sleutel in een andere kluisje met een tijdslot die na een x aantal dagen weer open gaat

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
In mijn desktop , openschroeven en daar een koel plekje vinden. Tot nu toe altijd easy zelfs tijdens verhuizing etc.
Maar zijn zoveel makkelijke plekken liter flual in spa fles etc.

Bovenaan