thijstripper
Newbie
hallo DF.
ik heb nu al een paar keer geexpirimenteerd met xtc maar de derde keer was voor mij het leukste. Dit is mijn eerste echte trippreport en ik ben wel een paar dingen vergeten maar dit waren de belangrijkste dingen.
Het was de dag van de WK finale Nederland-Spanje. Ik en een vriend hadden afgesproken om gewoon de trein te pakken naar Amsterdam, 2 pillen te tikken en gewoon kijken waar we uitkomen
We waren toen 16 ( i know te jong maar twas de beste ervaring uit m'n leven
)
We gingen na een jointje om half 5 richting het station om naar Amsterdam te gaan. Ik woon in Haarlem dus dat is maar 10 minuten met de trein. Toen we in de trein zaten waren we allebei een beetje zenuwachtig maar meer benieuwd wat er zou gebeuren. De Wedstrijd zou om half 9 beginnen dus we hadden nog alle tijd om even te kijken wat we zouden gaan doen. We stapten uit bij Amsterdam Centraal en we merkten al meteen dat het druk was, veel politie agenten die baalde dat ze moesten werken
Het was een hele mooie avond in Amsterdam en we begonnen maar een beetje te lopen ( we waren niet echt goed bekend in Amsterdam maar we hadden zoiets van fuck it :P ) na even een patatje te hebben gegeten en een jointje te hebben gerookt besloten we om 6 uur de eerste te nemen. Het waren blauwe mannetjes en we hadden er ieder 2.( getest op 110 mg ieders gewicht rond de 60kg) Na even naar de Albert heijn te zijn geweest voor kauwgom, sigaretten en water. Besloten we zomaar ergens heen te gaan. Toen kwamen we uit bij een klein parkje met een halfpipe en een leuk jazz bandje die daar speelde. De pil was net een half uur geleden ingenomen en we besloten een jointje te gaan roken op de halfpipe. toen we op de halfpipe stonden zagen we een hippie in het gras zitten midden in de zon. Het was echt zo'n steriotype hippie
We besloten dus ook naar hem toe tegaan om hem te vragen of we bij hem mochten zitten. Nou goed hij vond het goed en hij was verrast van onze spontaniteit. We gingen naast hem zitten en de pil begon al op te komen. Lucas de vriend met wie ik was komt uit Engeland en ik kan ook redelijk een woordje engels dus we begonnen met hem te lullen. Hij vertelde dat hij uit Amerika kwam en nou je kent het wel als je aan de X zit dan hou je van lullen
zeker met een hippie uit Amerika in het zonnetje met rustig een live jazz bandje op de achtergrond
na een uurtje te hebben gepraat besloten we om met hem mee te gaan ergens de wedstrijd te kijken. Op het moment dat we weggingen lag lucas in het gras te chillen. Zegt die hippie (eavan) tegen mij; Do you think he will freak out if we jump over him? de eerste pil was goed ingewerkt en dat was echt de heerlijkste vraag die mij ooit is gevraagd! dus eavan en ik rende door het parkje heen om over die strakke lucas heen te springen. Hij schrok zich dood maar vond het echt heerlijk!
Het plan was om naar het Vondelpark te gaan of naar het Westerpark. Er werd ons verteld dat het Vondelpark al dicht was door teveel mensen. Wij naar Westerpark gelopen en onderweg een raketje gehaald (dat was mijn eerste ijsje onder de X echt fantatisch
) we trakteerde eavan ook op een ijsje en kwamen erachter dat het Westerpark ook dicht was
dikke bummer dus. Ik weet trouwens nog steeds niet of die eavan door had of we strak stonden maar hij heeft er niks over gezegd (we hadden wel allebei zonnebril op maar dat moet toch alsnog te merken zijn? hij zei overens wel dat hij alleen maar Acid had gedaan) Wat ook heel raar was is dat Lucas maar heel beperkt engels kon praten en ik kon het echt vloeiend. Ik weet niet of het aan de X lag maar ik kon echt vloeiende gesprekken met eavan voeren. (normaal ook maar nog nooit zo goed). Fuck het was ondertussen kwart over 8 en de wedstrijd begon bijna! Dus Lucas en ik besloten om afscheid te nemen van eavan en gewoon ergens bij een cafétje te gaan staan (buiten staan overal grote tv's bij café's) Wij liepen weer richting centrum A'dam en gingen gewoon maar ergens bij staan. Wonder boven wonder kwamen we 5 minuten na de aftrap eavan weer tegen maar hij ging in de shop kijken en daar hadden wij geen zin in. We stonden dus de wedstrijd te kijken (meer heel veel roken en genieten van de spanning en de emoties om je heen want we stonden we in hartje amsterdam tijdens de WK finale!) we hadden allebei wel een zonnebril op dus niemand kon ons zombie-X hoofd zien
voordat we het doorhadden was de eerste helft al aangebroken. We besloten weer verder te gaan om ergens de 2de pil te tikken. (het was toen kwart over 9 en we gingen nog aardig hard). We besloten weer terug te lopen richting het station om de wedstrijd daar af te kijken. We staan dus na 10 minuten lopen bij een overvol cafe buiten. Lucas zat hem te spacen op het voetbal toen er oppeens een vieze engelsman naar hem kwam en zijn bril op wou doen. Die gast begon Lucas opeens te knuffelen en shit maar dan ook echt vies knuffelen, heel hard en aantastelijk. Ik had het niet helemaal door maar toen zij een mevrouw naast me (ook een brit) in our country he is a registerd pedofile. Ik met m'n strakke kop dacht oké wegwezen hier! dus ik duwde die man van Lucas af en we gingen snel naar het volgende café. Op dit moment was de 2de pil ingewerkt en ik had me nog nooit zo goed gevoeld! dat echte pure 'love' gevoel. Al die emoties en spanning om me heen voelde zo heerlijk. Toen we daar stonden merkte ik het gene op wat ik al de hele tripp miste, namelijk muziek
we stonden naast een 18+ smartshop die z'n boxen buiten had gezet met keiharde techno op! vanaf daar konden we het voetbal goed zien en de muziek... de muziek voelde echt perfect! er stonden allemaal buitenlander om ons heen te zuipen en te blowen, en we kregen non stop joint aangeboden. Heerlijk dus!
De wedstrijd was ook echt super spannend. het stond 0-0 verlenging en het was bijna penalty's! de wedstrijd duurde dus extra lang. Een bijkomertje van het feit dat de wedstrijd langer duurde was dat echt NIEMAND in Amsterdam meer nuchter was :P Iedereen was helemaal naar de klote. ik zat te kijken en oppeens in de laatste 3 minuten voor penaltys scoorde Spanje. Ik dacht dat ik hallucineerde maar jammer genoeg was het een feit. we hadden verloren. Ik had verwacht dat als we zouden verliezen dat de hele tripp was verpest maar er was niks dat deze dag meer zou kunnen verpesten. Ik zag mannen van 40 janken, gewoon huilen omdat we weer een finale hadden verloren. Kijk ik vond het jammer maar ik was echt waus en het boeide me allemaal eigenlijk niet :P die wedstrijd hoorde ik morgen wel. Nu nog eventjes genieten
Totale chaos in Amsterdam, iedereen was naar de klote. mensen opende flessen champagne met als gevolg dat er 10 mensen op ze af kwamen op ze te slaan
Wij vonden het wel mooi geweest in Amsterdam en besloten de trein terug te pakken naar Haarlem. In de trein gingen we allebei nog keihard! Lucas en ik zaten tegeover elkaar en ik zie Lucas opeens groen worden
Hij staat op loopt naar achter in de trein, coupe voor ons en dat 2/3 keer. Ik wist dat hij ging kotsen en dat ie geen wc kon vinden maar ik liet hem maar. Daarna komt ie weer tegenover me zitten en verteld vol enthousiasme dat hij in het andere coupé had gekotst, midden in het gangpad!
Veel tijd om erover na te denken had ik niet want er waren problemen in de trein. Er zat een man in m'n coupé ik denk rond de 23 jaar en hij zij dat hij zich niet goed voelde en medisch personeel nodig had. het gesprek ging zo:
ik; wat heeft u gebruikt?
meneer; helemaal niks en al 3 uur geen drank meer gedronken en daarvoor 2 biertjes.
ik; kunt u omschrijven wat er aan de hand is?
meneer; me hartslag word hoger, me bloeddruk lager. Ik ben mijn vrienden al een tijdje kwijt en ik ben hypergevoelig voor geluid.
ik in gedachten; WTF
nou goed ik met m'n strakke kop 112 gebeld( voor de eerste keer uit mn leven)
en dat gesprek ging zo;
112; hallo met de alarmcentrale hoe kan ik u helpen
ik; hallo met Thijs ik zit in de trein van Amsterdam naar Haarlem en er word een man onwel.
112; ik verbind u even door met de spoorwegpolitie.
wachtijd 20 seconden..
SWP (spoorwegpolitie); goedenavond, spoortwegpolitie hoe kan ik u helpen?
ik; Hallo, ik zit in de trein van A'dam naar Haarlem en er word een man onwel.
dit is dus het stukje waar het me niet meer lukte om alles goed te doen voor de gezondheid van de man.
SWP; Welke trein zit u, hoelaat vertrok de trein, welk spoor vertrok de trein, welk spoor stopt de trein, hoe oud is de man, wat zijn de klachten? (het ging maar door)
Ik; ik geef u even de man aan de telefoon.
De man beantwoorde allen en toen we op het station waren aangekomen hebben we hem afgezet bij een conducteur en zijn we weggegaan.
Daarna naar huis gegaan en de hele avond wakker worden omdat we moesten plassen door al het water.
Dit was dus mijn eerste tripp report, het is mischien allemaal een beetje slordig enzo maar er is zoveel gebeurd die avond dat het moeilijk was om alleen goed en chronologisch hier op te schrijven. Thanks voor het lezen in ieder geval. Ik ben nog wel een paar kleine dingetjes vergeten op te schrijven maar dan zou het te veel zijn geworden denk ik.
peace
ik heb nu al een paar keer geexpirimenteerd met xtc maar de derde keer was voor mij het leukste. Dit is mijn eerste echte trippreport en ik ben wel een paar dingen vergeten maar dit waren de belangrijkste dingen.
Het was de dag van de WK finale Nederland-Spanje. Ik en een vriend hadden afgesproken om gewoon de trein te pakken naar Amsterdam, 2 pillen te tikken en gewoon kijken waar we uitkomen
We gingen na een jointje om half 5 richting het station om naar Amsterdam te gaan. Ik woon in Haarlem dus dat is maar 10 minuten met de trein. Toen we in de trein zaten waren we allebei een beetje zenuwachtig maar meer benieuwd wat er zou gebeuren. De Wedstrijd zou om half 9 beginnen dus we hadden nog alle tijd om even te kijken wat we zouden gaan doen. We stapten uit bij Amsterdam Centraal en we merkten al meteen dat het druk was, veel politie agenten die baalde dat ze moesten werken
Het plan was om naar het Vondelpark te gaan of naar het Westerpark. Er werd ons verteld dat het Vondelpark al dicht was door teveel mensen. Wij naar Westerpark gelopen en onderweg een raketje gehaald (dat was mijn eerste ijsje onder de X echt fantatisch
De wedstrijd was ook echt super spannend. het stond 0-0 verlenging en het was bijna penalty's! de wedstrijd duurde dus extra lang. Een bijkomertje van het feit dat de wedstrijd langer duurde was dat echt NIEMAND in Amsterdam meer nuchter was :P Iedereen was helemaal naar de klote. ik zat te kijken en oppeens in de laatste 3 minuten voor penaltys scoorde Spanje. Ik dacht dat ik hallucineerde maar jammer genoeg was het een feit. we hadden verloren. Ik had verwacht dat als we zouden verliezen dat de hele tripp was verpest maar er was niks dat deze dag meer zou kunnen verpesten. Ik zag mannen van 40 janken, gewoon huilen omdat we weer een finale hadden verloren. Kijk ik vond het jammer maar ik was echt waus en het boeide me allemaal eigenlijk niet :P die wedstrijd hoorde ik morgen wel. Nu nog eventjes genieten
Wij vonden het wel mooi geweest in Amsterdam en besloten de trein terug te pakken naar Haarlem. In de trein gingen we allebei nog keihard! Lucas en ik zaten tegeover elkaar en ik zie Lucas opeens groen worden ik; wat heeft u gebruikt?
meneer; helemaal niks en al 3 uur geen drank meer gedronken en daarvoor 2 biertjes.
ik; kunt u omschrijven wat er aan de hand is?
meneer; me hartslag word hoger, me bloeddruk lager. Ik ben mijn vrienden al een tijdje kwijt en ik ben hypergevoelig voor geluid.
ik in gedachten; WTF
nou goed ik met m'n strakke kop 112 gebeld( voor de eerste keer uit mn leven)
en dat gesprek ging zo;
112; hallo met de alarmcentrale hoe kan ik u helpen
ik; hallo met Thijs ik zit in de trein van Amsterdam naar Haarlem en er word een man onwel.
112; ik verbind u even door met de spoorwegpolitie.
wachtijd 20 seconden..
SWP (spoorwegpolitie); goedenavond, spoortwegpolitie hoe kan ik u helpen?
ik; Hallo, ik zit in de trein van A'dam naar Haarlem en er word een man onwel.
dit is dus het stukje waar het me niet meer lukte om alles goed te doen voor de gezondheid van de man.
SWP; Welke trein zit u, hoelaat vertrok de trein, welk spoor vertrok de trein, welk spoor stopt de trein, hoe oud is de man, wat zijn de klachten? (het ging maar door)
Ik; ik geef u even de man aan de telefoon.
De man beantwoorde allen en toen we op het station waren aangekomen hebben we hem afgezet bij een conducteur en zijn we weggegaan.
Daarna naar huis gegaan en de hele avond wakker worden omdat we moesten plassen door al het water.
Dit was dus mijn eerste tripp report, het is mischien allemaal een beetje slordig enzo maar er is zoveel gebeurd die avond dat het moeilijk was om alleen goed en chronologisch hier op te schrijven. Thanks voor het lezen in ieder geval. Ik ben nog wel een paar kleine dingetjes vergeten op te schrijven maar dan zou het te veel zijn geworden denk ik.
peace

een boete voor geen licht