Beste Hasj en Wietsoorten

The-Ultimate-Dje

Experimenterende gebruiker
Wat vinden jullie nou de beste Hasj en Wietsoorten??

mijn voorkeur gaat uit naar
Hasj: Buda (Weet niet of je zo schrijft)
Wiet: Northern Light

Osi`

Bewuste gebruiker
Hasj: Maroc, Afghaan, Polm. Ice o lator mag dan de sterkste zijn, maar kheb het niet zo op de hardere hasj soortjes. Krijg daar koppijn van, dus verkies ik meer zachte en verkruimelbare hasj die hun werk zeker goed doen bij mij. Vooral op't gebied van relaxing.

Wiet: Mixjes, Santa Maria, Haze. Rook ook veel liever haze soortjes dan de witte soortjes WW, Skunk, NLX. Vooral voor de smaak, en ze doen hun werk evengoed als de witte soortjes, maar als we over smaak praten winnen die soortjes bij mij toch wel.

m26

Newbie
hasj; ice o lator

wiet; kwa smaak eigelijk shiva, maar vind WW over het algemeen ook wel goed.

Northawke

Wijs gebruiker
Hash rook ik haast niet, dus daar heb ik geen favoriet van.

Wiet: Purple. Smaakt me gewoon het beste.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Oehhh leuk zo'n topic :stoned:

Nou, hasj: Boter-pollum (als ik 't goed schrijf), gewoon chill lekker zacht.
wiet: Santa-Maria :hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Wiet: De Amesia van de Sarasani in Utrecht, jezus dat is goed spul. Nadeel is dat je wel een redelijk klein zakje krijgt altijd.

Hasj: Afghaanse, supermooi om het te kneden in een lange sliert en die in je jointje leggen, als het goed spul is valt de as weg maar blijft de verkoolde hasj rechtovereind staan vanuit je jointje. :smoke:

svenvdh

wiet: amnesia / new york diesel (/sheeva als hij goed is, laatste tijd soms mindere kwaliteit in verscheidene shops, maar kan aan mij ligge :tongueout:)

hash: afghaan / nepal

Doodkapje

Wijs gebruiker
White Widow, Amnesia en dat rooie spul dat ik es ooit van iemand kocht...

vroeger ook northern light, nu nerges meer te vinden in de shops

nicolai

Wijs gebruiker
hasj: plakkerige nepal hasj van cental in amsterdam
wiet: whitewhidow uit de coin in amsterdam
santa maria uit sky high in zwolle
haze uit de coin in amsterdam

nicolai

Wijs gebruiker
heb eergister lekkere wiet gehaald zeg. skunk mix bij binnenhof. zijn verschillende soorten wietjes door elkaar. is ook best goedkoop vind ik. 10 eutjes voor 2.1 gram. had eerst gewoon 1 zakje gehaald. na 1 jointje was ik verkocht zeg. meteen voor 30 euro gehaald. ik vind het een beetje zoetig smaken, en je wordt er fakking stoned van.

nicolai

Wijs gebruiker
even snel tussendoor trouwens. morgen ben ik vrij. heb dan morgen en donderdag vrij. en ik wil graag iets aparts doen met wiet. of in ieder geval niet gewoon een blow draaien.

thee ofzo. maar heeft iemand tips over hoeveel wiet je in de thee moet doen. of misschien een heel ander idee.

azgaza

Badass junkie
Qua hasj prefereer ik superpolm en de meeste marrokaanse hasj soorten.
En qua wiet shiva, dat is echt geweldig van smaak.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Amnesian Haze of andere Haze soorten (Mexican, Superhaze, Enemy of the State,...) de smaak alleen al maakt me euforisch, en dan nog dat leuke higheffect erbij, je bent niet zo loom als bij andere wiet, en toch retescheef, trippy effect :tongueout:

Hash weet ik nie, rook t zelf maar amper, maar als ik hash koop is t meestal Zwarte of Gouden Afghaan, goedkoop (5€ per gram), lekker en goed voor zijn prijs

Katsujinken

De beste wiet die ik ooit gerookt heb is NL 5X Haze, daar raakte ik echt volledig de weg van kwijt. Op een fijne manier. :)

Als hasj weet ik niet of dit telt maar een vriend van me had een mooi bodempje van die gefilterde kristallen onderin z'n grinder. Daarover is een woord genoeg: zoeffffff...

Hype

Bewuste gebruiker
amnesia van sarasani in utrecht, drie korrels gebruiken voor lekker chillen. "Gewoon" erover heen kruimelen voor volledig de weg kwijt (op een meestal fijne manier :))
Hash laatste tijd niet vaak gerookt, maar meestal rook ik afghaan of maroc. Ben niet zo' n hashroker.

acidboy

Badass junkie
Hype zei:
amnesia van sarasani in utrecht, drie korrels gebruiken voor lekker chillen. "Gewoon" erover heen kruimelen voor volledig de weg kwijt (op een meestal fijne manier :))
Hash laatste tijd niet vaak gerookt, maar meestal rook ik afghaan of maroc. Ben niet zo' n hashroker.

Inderdaad, die wiet is sowieso de beste.
Of wat van die cup winnende soortjes die je in Amsterdam bij The Green House kan halen.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
@ acidboy:

die cup winnende soortjes zijn meestal wel goed, zoals je ook in dit topic kan zien is silver haze een aardige favoriet hier, dat is tevens ook de cup winnaar van dit jaar...

BMS

Newbie
Hasj - Ice-O-Later

Wiet - Amnesia Haze ..Bubblegun ..En k heb vorig jaar in amsterdam ook Bio Haze gehad ..kheb nog nooit zo hard gespaced ..jammer dat die coffeeshop er nie meer is .. :( Kan nerges meer bio haze vinde

Bovenaan