sober_worm
Experimenterende gebruiker
Wat is voor jullie het beste pijpje?!

Argulas zei:Is zo een vaporizer bubble niet perfect daarvoor? Ik ben namelijk van plan het daar mee doen.. (vanaf ik de elf spice heb natuurlijk)

Dumpy zei:die vaporizers zijn te groot van dmt , de dmt 'loopt' namelijk weg van de vlam, dus als je een grote bol hebt heb je ook een groot oppervlak waar de dmt allemaal naartoe gaat.. niet echt handig dus...
sober_worm zei:argulas..
begint u voornaam met een J (kga 'm hier ni zette voor privacy redenen..)
toedels![]()
Argulas zei:sober_worm zei:argulas..
toedels![]()
sober_worm zei:Argulas zei:sober_worm zei:argulas..
toedels![]()
Nee, ma nu benk wel benieuwd![]()
Een O btw![]()
ge kent ruben nie?
als ge hem ni kent, dan is er iets super grappig
anders.. keb morge me hem afgesproken voor bovenstaand feit
toedels
vogel zei:yo ik zal graag een verdampertje willen hebben
die gewoon met een aansteker werkt
zoeen waterpijp met zoeen glazen plaatje aan de onderkant waar je dan je vuurtje onder houd,,,
waaar kan ik die ergens verkrijgen
Argulas zei:sober_worm zei:Argulas zei:sober_worm zei:argulas..
toedels![]()
Nee, ma nu benk wel benieuwd![]()
Een O btw![]()
ge kent ruben nie?
als ge hem ni kent, dan is er iets super grappig
anders.. keb morge me hem afgesproken voor bovenstaand feit
toedels
Nope, ken geen ruben..
Is er nog iemand met mijn nickname dan? Zou wel enorm toeval zijn dan!
Ik heb hem namelijk zelf uitgevonden, tis een samentrekking van 2 random fantasy namen (dacht ik, tis al nen hele tijd gelede)
Als ge kunt/wilt, laat me iet weten, ben nog altijd benieuwd![]()

pythregius zei:tot nu toe alleen nog maar in een base pijp, maar werkt fantastisch, gewoon tussen twee lagen as en nog een pijpfliter erboven op, of nog effectiever een stuk staalspons in de pijp stoppen, de dmt erop op leggen en dan met een aanstekker aantikken tot het gesmolten is en in de spons glijd, de pijp op zen kop houden dan het spul wat meer naar boven kant voordat het herkristalliseerd, dan de pijp aansteken met gewone aansteker, enjoy
trojan.exe zei:pythregius zei:tot nu toe alleen nog maar in een base pijp, maar werkt fantastisch, gewoon tussen twee lagen as en nog een pijpfliter erboven op, of nog effectiever een stuk staalspons in de pijp stoppen, de dmt erop op leggen en dan met een aanstekker aantikken tot het gesmolten is en in de spons glijd, de pijp op zen kop houden dan het spul wat meer naar boven kant voordat het herkristalliseerd, dan de pijp aansteken met gewone aansteker, enjoy
jo pythregius wat voor een stuk staalspons gebruik je? ik zag t nl in de supermarkt liggen maar daar zitten voor mij allemaal voor mij vreemde stoffen in die ik niet in mn longen wil krijgen....denk ik![]()