Beste pijpje voor DMT ?!

pythregius

Bewuste gebruiker
tot nu toe alleen nog maar in een base pijp, maar werkt fantastisch, gewoon tussen twee lagen as en nog een pijpfliter erboven op, of nog effectiever een stuk staalspons in de pijp stoppen, de dmt erop op leggen en dan met een aanstekker aantikken tot het gesmolten is en in de spons glijd, de pijp op zen kop houden dan het spul wat meer naar boven kant voordat het herkristalliseerd, dan de pijp aansteken met gewone aansteker, enjoy

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Is zo een vaporizer bubble niet perfect daarvoor? Ik ben namelijk van plan het daar mee doen.. (vanaf ik de elf spice heb natuurlijk :tongueout:)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
die vaporizers zijn te groot van dmt , de dmt 'loopt' namelijk weg van de vlam, dus als je een grote bol hebt heb je ook een groot oppervlak waar de dmt allemaal naartoe gaat.. niet echt handig dus...

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dumpy zei:
die vaporizers zijn te groot van dmt , de dmt 'loopt' namelijk weg van de vlam, dus als je een grote bol hebt heb je ook een groot oppervlak waar de dmt allemaal naartoe gaat.. niet echt handig dus...

hmm ik kan het gebruik op zich me altijd maar moeilijker en moeilijker voorstellen.. laagjes as, dmt die smelt, gaat lopen van de vlam, ...
Klinkt allemaal raar :grin:

Kzal eens zoeken of er erges een mooi filmpje op het net staat die het goed toont. Of iemand die het al gedaan heeft en het me in real life van uitleggen en demonstreren :grin:

Spijtig dat die bubble niet zal werken als het is zoals jij zegt Dumpy, zou wel handig geweest zijn. Maar ik heb nog een mooi pijpje, heel klein. Kzal eens een foto posten.

Zou dit goed zijn?

vogel

Bewuste gebruiker
yo ik zal graag een verdampertje willen hebben
die gewoon met een aansteker werkt
zoeen waterpijp met zoeen glazen plaatje aan de onderkant waar je dan je vuurtje onder houd,,,

waaar kan ik die ergens verkrijgen

sober_worm

Experimenterende gebruiker
Argulas zei:
sober_worm zei:
argulas..

begint u voornaam met een J (kga 'm hier ni zette voor privacy redenen..)

toedels :grin:

Nee, ma nu benk wel benieuwd :grin:
Een O btw :wink:[/quote

:)

ge kent ruben nie?
als ge hem ni kent, dan is er iets super grappig :)
anders.. keb morge me hem afgesproken voor bovenstaand feit :)

toedels

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
sober_worm zei:
Argulas zei:
sober_worm zei:
argulas..

Een O btw :wink:

ge kent ruben nie?

toedels

Nope, ken geen ruben..
Is er nog iemand met mijn nickname dan? Zou wel enorm toeval zijn dan!
Ik heb hem namelijk zelf uitgevonden, tis een samentrekking van 2 random fantasy namen (dacht ik, tis al nen hele tijd gelede)
Als ge kunt/wilt, laat me iet weten, ben nog altijd benieuwd :grin:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
vogel zei:
yo ik zal graag een verdampertje willen hebben
die gewoon met een aansteker werkt
zoeen waterpijp met zoeen glazen plaatje aan de onderkant waar je dan je vuurtje onder houd,,,

waaar kan ik die ergens verkrijgen

Zoek je zoiets?
http://www.azarius.nl/headshop/pipes/glass_pipes/eagle_bills_shake_and_vap_pipe/
of zoiets?
http://www.azarius.nl/headshop/vaporizers/vapbong/
of zoiets?
http://www.onlinesmartshop.nl/vaporizer-smoke-bubble-p-556.html

Anders wete ik niet wat je bedoeld..
(Van die laatste ken ik de shop trouwens niet, is als voorbeeld)

Ik denk dat je die dingen in heel wat online shops kunt krijgen en ook in gewone headshops. Eens rondzoeken hé :wink:

sober_worm

Experimenterende gebruiker
Argulas zei:
sober_worm zei:
Argulas zei:
sober_worm zei:
argulas..

Een O btw :wink:

ge kent ruben nie?

toedels

Nope, ken geen ruben..
Is er nog iemand met mijn nickname dan? Zou wel enorm toeval zijn dan!
Ik heb hem namelijk zelf uitgevonden, tis een samentrekking van 2 random fantasy namen (dacht ik, tis al nen hele tijd gelede)
Als ge kunt/wilt, laat me iet weten, ben nog altijd benieuwd :grin:

tis omda ne maat van mij ook bezig is met 'hoe rook ik het best dmt',
en dat hij puur toeval zeker ook het ding had geprobeerd met die glass bubble..

ahja, kga 't hem vrijdag eens tonen hoe het moet :)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ah nice! Kzou ook wel een live voorstelling wille :grin: Dan weet ik et ook direct :tongueout:
Veel plezier allezins :wink: :P

vogel

Bewuste gebruiker
nee die ik bedoel ik niet

zoeen waterpijp waar je de op te roken substantie niet bovenaan in een pijpenkop stopt,,,
maar aan de onderkant op een glazenplaatje
boven dat glazen plaatje, zit een holle glazenbuis,
die eindigt in een glazen cillinder (bol) gevuld met water
je vuur komt dus niet direct in aanraking met de te roken substantie
omdat dat glazen plaatje er dus tusssen zit

voor dmt erg goed geschikt,,,,,bijna net zo goed als vaporizer,,,
maar vaporazir is electrische en dat is niet in coherente gedoe met de aloude dmt ,,, beetje cyborgachtig snap je dmt roken door eeen electrische vaporizer,,,

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hmm dan weet ik het niet.

Trouwens, ik snap dat niet zo goed hoor.. Damp dat door water moet enzo.. Koelt dat dan niet af? Juist hetzelfde als bijvoorbeeld wiet verdampen in zo een ballon, condenseert dat dan niet even daarna? Of ben ik hier totaal mis en snap ik er niets van ? :grin: (waarschijnlijk dat laatste :grin:)
(srry ben trouwens te lui om voor deze vraag een nieuw topic te openen..:rolleyes: :flushed: )

vogel

Bewuste gebruiker
oeps niet aan gedacht

kan dat ,,, dat je dmt dan weer condenseerd,, en dus in het water zou blijven steken ofzo??

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Volgens mij rond de 100eu per gram, correct me if i'm wrong.

Kan binnenkort hoogstwaarschijnlijk aan een sampletje DMT komen, maat van me op uni extraheert het zelf :hearteyes:

takala

Bewuste gebruiker
Een kilo Mimosa Hostilis kost zo'n 150€ en daar kan je ongeveer 10gram DMT uit halen. Mijn bron verkoopt zijn grammen voor 150€. Maar ze zijn ze ook wel waard :mrgreen:

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
ik heb zo'n glazen pijpje met aan het einde daarvan een bolletje+klein gaatje.kostte 6,95 bij old men in a'dam
of het werkt weet ik niet....heb de dmt al een paar weken in mn bezit maar wacht nog op een passend moment om het te gaan gebruiken.
wellicht vanmiddag of morgen

laat wel weten hoe het roken ging :smoke:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
een gele gram kost gewoon 160 eu een wiitte + 200, en als strak iedereen extraheert zal de prijs kelderen !!

Dus ga aan de slag !!
:wave:

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
pythregius zei:
tot nu toe alleen nog maar in een base pijp, maar werkt fantastisch, gewoon tussen twee lagen as en nog een pijpfliter erboven op, of nog effectiever een stuk staalspons in de pijp stoppen, de dmt erop op leggen en dan met een aanstekker aantikken tot het gesmolten is en in de spons glijd, de pijp op zen kop houden dan het spul wat meer naar boven kant voordat het herkristalliseerd, dan de pijp aansteken met gewone aansteker, enjoy

jo pythregius wat voor een stuk staalspons gebruik je? ik zag t nl in de supermarkt liggen maar daar zitten voor mij allemaal voor mij vreemde stoffen in die ik niet in mn longen wil krijgen....denk ik :wink:

pythregius

Bewuste gebruiker
trojan.exe zei:
pythregius zei:

jo pythregius wat voor een stuk staalspons gebruik je? ik zag t nl in de supermarkt liggen maar daar zitten voor mij allemaal voor mij vreemde stoffen in die ik niet in mn longen wil krijgen....denk ik :wink:

een spons van rvs, staal draden, zit niks anders aan dan metaal,

Bovenaan