Beste RC om te slapen?

simon99_

Newbie
Dag lieve druggies :)

Ik ben op zoek naar iets en misschien weet iemand van jullie waar ik het kan vinden.
De feestjes gaan eindelijk weer een beetje van start, echter zit ik met een klein dingetje.

Door de hele rona situatie is mijn slaapritme helemaal verkloot, daarom ben ik vaak overdag er moe.
Ik slaap snachts maar een paar uurtjes goed en wordt altijd vroeg wakker.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een RC of normaal medicijn die mij kan helpen met een lange slaap voor de feesten om er zo fris mogelijk te staan.
Het moet dus eigenlijk niet iets zijn wat ik vrijdag nacht op zaterdag ochtend kan gebruiken maar waar ik geen na effecten van krijg tijdens het feesten op zaterdag nacht.
helaas helpt melatonine

Heeft iemand wijze raad voor mij?

inner_search

Badass junkie
Dag lieve druggies :)

Ik ben op zoek naar iets en misschien weet iemand van jullie waar ik het kan vinden.
De feestjes gaan eindelijk weer een beetje van start, echter zit ik met een klein dingetje.

Door de hele rona situatie is mijn slaapritme helemaal verkloot, daarom ben ik vaak overdag er moe.
Ik slaap snachts maar een paar uurtjes goed en wordt altijd vroeg wakker.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een RC of normaal medicijn die mij kan helpen met een lange slaap voor de feesten om er zo fris mogelijk te staan.
Het moet dus eigenlijk niet iets zijn wat ik vrijdag nacht op zaterdag ochtend kan gebruiken maar waar ik geen na effecten van krijg tijdens het feesten op zaterdag nacht.
helaas helpt melatonine

Heeft iemand wijze raad voor mij?
Je slaapritme op natuurlijke wijze terug op gang krijgen door discipline en doorzetten.

benzos geven je geen echte slaap , maar gaan je ritme nog harder verneuken waardoor je in het benzo spiraal geraakt en je ze uiteindelijk elke avond moet nemen om te slapen.

my2cents.

antwoord op je vraag , eti.

Ape

Badass junkie
Flualprazolam doet het bij mij wel goed. Maar het is de enige benzo die ik heb gebruikt maar goed, voor incidenteel gebruik slaap je wel 8 uur diep

6snot

Experimenterende gebruiker
Etizolam is het best voor het slapen maar ik raad je af omdat je het steeds dan nodig hebt. Je kan het wel gebruiken voor een boost als je slaap ritme fucked is.

Mirakuru

Newbie
Flunitrazolam. Heb zover ik weet alle rc benzo’s gebruikt en wil je echt slapen neem een stuk of 2-4 (ligt aan je tolerantie) flunitrazolam 0.25mg.

2-4 Clonazelam 0.5mg als alternatief werkt ook wel.

Edit moderator: Dit zijn extreme dosissen en niet aan te raden voor mensen zonder tolerantie. Ik persoonlijk vind dit een zeer slecht advies.

Laatst bewerkt door een moderator:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Flunitrazolam. Heb zover ik weet alle rc benzo’s gebruikt en wil je echt slapen neem een stuk of 2-4 (ligt aan je tolerantie) flunitrazolam 0.25mg.

2-4 Clonazelam 0.5mg als alternatief werkt ook wel.
Jot gelijk 1 of 2mg clona erin gooien zonder tolerante....
Flunitrazolam hetzelfde verhaal, 0,25 hooguit 0,5is meer als genoeg, en alsnog overkill omdat etizolam net zo goed werkt.

De Zandman

DF-koning
Clonazolam.
1 tot 2 tabletjes.
En dan...donder je in slaap.
Niet elke dag gaan nemen natuurlijk, je zit er snel aan vast...

• Like
Waarderingen: L-6

BigY

Experimenterende gebruiker
wonder boven wonder werkt 10mg melatonine bij mij goed om in slaap te donderen. alleen flink doortrekken qua slaap zit er al 10 jaar niet meer in helaas.

Bovenaan