Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mdma moet je dan hebben word je flink euforische van alleen wel een keer per 3 maanden trouwens een van me eerst poststs op dit forum dacht laat ik eens reageren op iets
Mdma moet je dan hebben word je flink euforische van alleen wel een keer per 3 maanden trouwens een van me eerst poststs op dit forum dacht laat ik eens reageren op iets
Als je op zoek bent naar de meeste serotonine release kun je het in 5-MAPB vinden (niet stimulerend). 4-FMA is ook een redelijke releaser maar niet zo sterk als MDMA en aanverwante. Meest lange euforie hoeft niet per se een releaser te zijn want dat krijg ik ook van LSD maar dat is een ander verhaal natuurlijk
3mmc, lijkt qua werking meer op speed/cocaïne dan andere middelen die wel een euforisch gevoeld geven. 2cb, dan wel de echte. Alleen is deze nu verboden je kunt 2-CB-fly verkrijgen als RC ik ga deze hoogst waarschijnlijk aankomend weekend testen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.