Welhallodaar
Bewuste gebruiker
Hoi ik zoek een wietplant die snel groeit en veel opbrengt. want ik rook het allemaal op
Ok want ik denk toch dat ik ook wil verkopen dus het is niet alleen voor mezelf. het zijn 3 zaadjes voor 22 euro en komen daar ook 3 plantjes uit? en krijg ik dan meer zaadjes van die planten zodat ik weer meer kan maken? trouwens ik doe ze toch gewoon in een pot en geef ze elke dag water meer niet? of zal ik een doos met aluminium folie maken en een tl lamp? mag ik wat tips? (of word ik afgezet voor 22 euro? misschien kan ik beter eerst met een goedkopere plant beginnen misschien hebben de mensen waaraan ik het verkoop wel geen smaak maar ik ben ook wel enthousiast over deze zaadjes hoor!)gtje zei:ok maar juist black jack is binnen en buiten te kweken ...
het is btw ook een wat moeizamer scrogger maar met wat beleid lukt het wel...
ik vind het een van de betere soorten ooit gekweekt en gerookt en ik blow al heel wat jaartjes ...
greetzzz gtje
Welhallodaar zei:Ok want ik denk toch dat ik ook wil verkopen dus het is niet alleen voor mezelf.
het zijn 3 zaadjes voor 22 euro en komen daar ook 3 plantjes uit? en krijg ik dan meer zaadjes van die planten zodat ik weer meer kan maken? trouwens ik doe ze toch gewoon in een pot en geef ze elke dag water meer niet? of zal ik een doos met aluminium folie maken en een tl lamp? mag ik wat tips? (of word ik afgezet voor 22 euro? misschien kan ik beter eerst met een goedkopere plant beginnen misschien hebben de mensen waaraan ik het verkoop wel geen smaak maar ik ben ook wel enthousiast over deze zaadjes hoor!)
ja ik heb toch maar even op wietforum.nl mijn vragen gesteld en die zijden ditMayan zei:+no offence he, maar gij stelt domme vragen man...
google eens wat voor je vragen stelt man
DUUUUUUUUUH per zaadje één plant, en DUUUUUUUUH dat er uit vrouwelijk zaad vrouwkes komen. Anders verkochten ze even goedkoop als regulair zaad he
En het verschil tussen kulu en al de rest, wie kan da zeggen? Enkel hij die ze allebei kweekte he.
en trouwens kun je outdoor wiet planten ook binnen laten groeien?Geld hoeft geen duiding te zijn van kwaliteit.
En normaal zaad is altijd gemiddeld 50% vrouwelijk.
Als je alleen vrouwelijk wil moet je gefeminiseerd zaad nemen, en dat kost meer.
Op de aanhangende marktplaats vind je ook voor redelijk geld goed zaad. www.growshop.nl/marktplaats
Groet, hjm