GoldenGrow
Bewuste gebruiker
wat is nou echt DE beste xtc/mdma vervanger op RC gebied, en waarom?
wat is nou echt DE beste xtc/mdma vervanger op RC gebied, en waarom?
Voor mij is dat 6-APB. Het is een drug chemisch verwant aan MDMA, maar in plaats van een Methyleendioxy ring heeft het een Benzofuraan ring. Het vertoont veel gelijkenissen met MDMA met een paar belangrijke verschillen.
1. 6-APB komt rustiger op en duurt langer.
Waar MDMA meestal opkomt in 20 tot 60 minuten, is dat bij 6-APB meestal tussen 1,5 en 2 uur voordat je de eerste effecten merkt. En de werkingsduur is ook veel langer. MDMA werkt meestal 3 of 4 uur, bij 6-APB kan het effect van 6 tot wel 12 uur duren (maar dit is lastiger te voorspellen bij 6-APB.)
2. Iets psychedelischer
Ik vond 6-APB iets psychedelischer als MDMA. Allebei veroorzaken ze hallucinaties bij mij (de bekende hallucinaties, dranghekken, brillen en baarden, puntige oren dat soort dingen), maar ze zijn anders en vreemder dan MDMA.
3. Minder stimulerend.
6-APB is meer couchlock en stoning, in de zin dat je liever op de bank hangt of chilt in de lounge met vrienden dan dat je wilt dansen en bewegen. Ik zak meestal als een pudding in elkaar (op een goede manier).
Verder misschien 3-MMC of 4-MMC. Maar dat viel mij toch vies tegen. Het was meer speed met een heel licht MDMA gevoel.
250MG 6-apb ( benzofury). had op defqon 250mg genomen en ging gewoon zowat 24 uur tering hard.
Ja niet normaal. Ik nam het rond 12:00 en volgende dag 10:30 spacde ik nog steeds zo intiegelijk hard... alsof je voor 't eerst mdma neemt. Dit jaar defqon sowieso weer 250mg 6-apb.Dat spul kan inderdaad verrekte lang doorwerken op extreme dosissen. Mijn sweet-spot met 6-apb is 150 mg. Relatief hoger dan gemiddeld, maar niet je een halve dag later nog staat te klappertanden.
Ik heb geen kater gehad na gebruik van 250mg 6-apb.De bloedvaten in mijn oog waren wel kapot gegaan door 6apb. Zat dus mrt een rood oog... en ik was een week echt down.... erger dan bij MDMA
De bloedvaten in mijn oog waren wel kapot gegaan door 6apb.
en ik was een week echt down.... erger dan bij MDMA
Bloedvaten in je oog kapot? Weet je zeker dat het door de 6-apb kwam, en niet door iets anders? Het lijkt me niet echt de bedoeling dat dit spul je oog kapot maakt. Vertel ons meer.
De katers zijn bij mij alleen erg als ik ook heb lopen snoepen in de tijd ervoor. Ik had hiervoor echt schijt aan de 3-maanden regel maar ik voel het verschil. Ik heb een tijd (zo'n 7 maanden) geen serotonine slurpende drugs gebruikt puur uit experiment om te kijken wat er waar was van die regel. Een maand geleden toch voorzichtig weer een keer 6-apb genomen (150 mg.) De magic is in elk geval weer VOLLEDIG terug. De kater is er wel nog steeds, maar minder heftig. Zeker minder heftig als MDMA.
Laat ik er eens een zgn. Topper rc hierbij zetten.
Het is 5- MEO-DALT.
Het is een tamelijk prijzige rc, prijs ligt zo rond de *modknip: geen prijzen noemen* voor een grammetje,
Maar het is net zoals mdma een serotonine heropname remmer.
Vrij nieuw nog, er is nog maar weinig over bekend.
Behalve dat het onder de psychedelica valt, en toch niet zozeer een disasocierende werking schijnt te hebben.
Bij een teveel, wordt deze rc in zoverre naar het schijnt gevaarlijk, dat je een half uur tot een drie kwartier volkomen kwijt bent.
Maar ja. Dit hebben wel meerdere rc's.
Ik ga deze rc researchen maar het een en ander houdt wél in dat de proefdieren extreem goed zullen worden voorbereid.
Wanneer ik er meer over kan vertellen
Dan zal ik er een apart Topic over starten.
Gaat wel eventjes duren.....
Ik ken dit stofje niet, maar zoals je het beschrijft lijkt het me niet echt een goede MDMA vervanger. Ook lijkt me 70 euro tamelijk duur. Ben benieuwd naar je report. Wie weet heeft tóch een hele unieke eigenschap dat het de prijs waar maakt.
Het is een tamelijk prijzige rc, prijs ligt zo rond de *modknip: geen prijzen noemen* voor een grammetje,
Oeps, deze hebben we gemist. Prijzen noemen van (legale) RC's mag hier ook niet heren, let daar in het vervolg opOok lijkt me *modknip: geen prijzen noemen* tamelijk duur.
Oeps, deze hebben we gemist. Prijzen noemen van (legale) RC's mag hier ook niet heren, let daar in het vervolg op![]()
Ik wilde eigenlijk reageren met de vraag of je met bronnen kon onderbouwen dat het een serotonine heropname remmer is, maar zie nu op wiki dat dit er inderdaad staat en dat er blijkbaar onderzoek naar gedaan is sinds ik de middeltje jaren geleden eens gebruikt heb.Laat ik er eens een zgn. Topper rc hierbij zetten.
Het is 5- MEO-DALT.
Maar het is net zoals mdma een serotonine heropname remmer.
Vrij nieuw nog, er is nog maar weinig over bekend.
Behalve dat het onder de psychedelica valt, en toch niet zozeer een disasocierende werking schijnt te hebben.
Bij een teveel, wordt deze rc in zoverre naar het schijnt gevaarlijk, dat je een half uur tot een drie kwartier volkomen kwijt bent.
Maar ja. Dit hebben wel meerdere rc's.
Ik ga deze rc researchen maar het een en ander houdt wél in dat de proefdieren extreem goed zullen worden voorbereid.
Wanneer ik er meer over kan vertellen
Dan zal ik er een apart Topic over starten.
Gaat wel eventjes duren.....
Een hoop interessante RCs zijn inmiddels verboden, maar er zijn zeker nog genoeg interessante op de markt. Ik raad je aan even een eigen topic te maken met waar je nu precies naar op zoek bent. Ik heb veel verschillende RCs gebruikt, dus kan best advies geven op een concrete vraag. Evenals sommige anderen hier die ook veel van RCs afweten.Ik ken mdma dus niet.
Het is eigenlijk zo, dat ik op mijn zoektocht ernaar bij de rc's ben uitgekomen. Ook was ik op zoek naar een echt goede painkiller, maar ook dit is tot nu toe niet gelukt.
Hier op df ben ik in ieder geval tot de conclusie gekomen dat mdma eigenlijk hèlemaal niets voor mij is.
Dat is mooi.
De rc's dat is dus een grote zoektocht, en ik vrees, dat juist de rc's waar ik iets aan zou kunnen hebben, eigenlijk haast allemaal óf verboden zijn inmiddels, óf toch net niet datgene zijn wat ik ervan verwacht heb.
Bijvoorbeeld.
U 44700. Een rein zwaar opiaat, en dus...juist ja.
U44800. Hetzelfde, en verboden inmiddels.
Dan een mdma vervanger.
BKmdmp. K.tzooi.
Miauw miauw. Verboden.
Psychedelica: 3meo. Een heftig stofje.
Interessant, maar ook weer net niet je van het.
5 Meo dalt. Als het waar is, wat psychedelibee ervan zegt, en daar twijfel ik niet aan, nog geen seconde!! dan is het óók een misser.
En nu?
Microdoseren van LSD misschien.
Ik moet daar nog heel goed over nadenken.
En zo klooi ik verder....
Wat laat, deze vraag, maar nu toch nog ff.
Welke rc geeft tijdens een discotheek bezoek ( 2000 zielen) mij een goede rush?
Een paar uurtjes lekker spacen, want deze discotheca is niet de eerste, de beste....
Graag info!