bestellen via azarius

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
hallo wie heefd er wel eens wat besteld bij azarius en laten afleveren bij het postkantoor, zie je dat het van een smartshop komt,
of zo iets.
staat er dan niet op wat er in zit?
en hoe lang is de levertijd ongeveer?
:confused: :confused:

jasper

Wijs gebruiker
het is bestellen m'n kind met 2 ll

anders zeg je dat azarius je besteelt :tongueout: hebben ze net graag denk ik

azgaza

Badass junkie
ilove_paddo zei:
sorry voor den spelfouten, maar heefd iemand mischien een andwoort voor mij?

Een andwoort heb ik niet voor je. Een antwoord trouwens ook niet.. nouja in zoverre dat het niet uit maakt dat het van een smartshop komt, en de levertijd en zo weet iemand anders je vast wel te vertellen.

The Used

Bewuste gebruiker
Dat maakt niks uit en ook al weten ze dat , het is gewoon legaal! Dus het pakketje komt zeker aan de levertijd is 3-5 dagen je kan zelfaangeven hoe laat je het wilt , vooraf betalen via bank is gratis onder rembours is 5 euro ( dan betaal je aan de deur ) , Veel succes :grin: , nog meer vragen pm dan

Fishhead07

Wijs gebruiker
Als je de site doorleest. Zie je staan dat het pakje anoniem word verzonden. Je ziet dus van de buitenkant niet dat het pakje van de smartshop komt :)

http://www.azarius.nl/orderinfo.php

Discrete verpakking en labeling:

Alle zendingen zijn discreet verpakt, alleen uw adres en een retouradres worden op de buitenkant van het pakje vermeld.

:)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
aan de verpakking is niet af te leiden waar het vandaan komt of wat erin zit, en de levertijd is ongeveer 5 dagen.

teebo

Bewuste gebruiker
ik vintd het eigelijk wel een goede vraag,
als je niet wil dat je moeder vragen stelt als er een pakjesman aan je deur staat, kan je het dan laten leveren aan het postkantoor?

Bovenaan