Betreffende (pressing) bromazolam pellets

LeoFla

Experimenterende gebruiker
Hallo allen,

Na toch een aantal ervaringen, wilde ik graag eens informeren of anderen ook het gevoel hebben dat de 2,5 mg (oude groene) bromazolam pellets nogal ongelijk verdeeld zijn.
In de zin dat een helftje wel eens rond de 2 mg kan bevatten, waardoor de breuklijn eigenlijk nutteloos is, en dat volgens volume doseren de enige zekere optie is

Daarnaast vroeg ik me ook af of iemand ervaring heeft met de recent nieuwe grijsgroene/-blauwe 2,5 mg bromazolam pellets. Ik vermoed dat deze van een andere producent komen, sinds de China-ban

Mvg,
Leo

Relmuis

Wijs gebruiker
Ken maar twee soorten tabletten:
Oranje, 2,5 mg.
De wat dikkere groene (tonnetjes), 3 mg.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Ik ken twee soorten: grijsgroene 2,5 mg in doordrukstrip, en groene 3 mg die los per stuk verkocht worden.

Pas vanaf Q4 2022 ben ik de 2,5 mg incidenteel gaan gebruiken, met overwegend betrouwbaar en constant effect. De mindere keren waren meestal (deels) toe te schrijven aan andere factoren.
Het zou kunnen dat mijn eerste doordrukstrip nog de oude groene bevatten, maar ik vermoed van niet. Een kleurverandering had ik vast opgemerkt.

Belangrijker: Als in het poeder waarvan geperst wordt, de werkzame stof zo ongelijk verdeeld is dat 2 mg aan de ene kant zit en 0,5 mg aan de andere kant, is het probleem waarschijnlijk veel erger. Dan is ook de aanname dat in iedere pellet ongeveer (=met hanteerbare spreiding) 2,5 mg zit niet houdbaar. Er moeten dan pellets zijn waar bijna niks in zit en pellets met een flink hogere dosering, die dan mogelijk ook nog eens ongelijk verdeeld is over de helften.

Ik ben wel eens een bij de testservice herkende XTC pil tegengekomen met een grote spreiding: factor 2 tussen onder- en bovenwaarde. Zo'n pil is lastig bruikbaar. Dat geldt des te meer voor een slaapmiddel: dan onbruikbaar lijkt mij.

Jazz35

Wijs gebruiker
Ik ken zowel de groene 3mg- variant als de 2,5mg in doordrukstrip. Heel soms heb ik weleens het idee dat het ene kwartje of halfje minder potent is dan het andere, maar over het algemeen heb ik hier geen last van. Voelt toch als vrij constant. De doordrukstrip heb ik overigens maar een paar keer gehad. Geen noemenswaardige verschillen. Wél heb ik om dit probleem te tackelen zo'n nauwkeurig weegschaaltje gekocht en van die lege capsules. Moet er nog even een werkje van maken, om ook kleine hoeveelheden (0.5 mg of minder) te kunnen doseren. Dus pellets vermalen en het poeder dan afwegen en verdelen over de capsules. Gedoe, maar wél beter denk ik.

LeoFla

Ik heb het over de 2,5's die per strip komen. Oorspronkelijk waren deze duidelijk groen (doch niet zo groen als de losse 3 mg's waar jij ook naar refereert.)

Een van de meeste bekende vendors verkoopt recentelijk deze groene bromazolam 2,5mg pellets niet meer.
De andere kleur zie je pas als je ze in huis hebt, en niet online. Ik vermoed dat er uit luiheid geen aanpassen is gedaan aan de productfoto's online.

Deze die nu verkocht worden zijn echt wel duidelijk grijs, maar niet zo grijs als flubrotizolam pellets.

Zo'n pil is lastig bruikbaar. Dat geldt des te meer voor een slaapmiddel: dan onbruikbaar lijkt mij.
pellets zijn waar bijna niks in zit en pellets met een flink hogere dosering, die dan mogelijk ook nog eens ongelijk verdeeld is over de helften.
Kunnen we er überhaupt nog van uitgaan dat (pakweg) 10x3mg daadwerkelijk 30mg bevat? Zoniet is zelfs volumetrisch doseren geen betrouwbare oplossing meer.

Iemand met meer info of ervaringen hieromtrent?

Ps. Fuck NEP

LeoFla

Klopt. Maar ervaring heeft geleerd dat dat bij de pellets die ik gebruik gelukkig redelijk het geval is. 🙏
Zijnde de losse groene 3mg's?

Ben wat terughoudend tegenover die nieuwe grijze (niet zeker of ik foto's mag plaatsen van de pellets in kwestie

Jazz35

Wijs gebruiker
De losse groene ja. Had incidenteel wel die doordrukstrips, maar geen last van gehad dus. Hmmm, ik zou trouwens geen foto's plaatsen tbh. 🤔

Kordie

DF-koning
Deze kleurverandering is zeer recentelijk, ik gok een aantal weken

Andere producent waarschijnlijk, want ook in China wordt minder gedrukt geloof ik.
Weet een vendor altijd hoeveel erin zit is ook maar de hamvraag.
Het blijft een RC. Altijd onbetrouwbaar. En daar zit ook gelijk het gevaar.

Relmuis

Wijs gebruiker
Van bromazolam weet ik mijn dosis.
Van een kwartje van zowel die 2,5 als die 3 mg slaap ik goed zonder al teveel nawerkingen.
Dan slaap ik 8 uur goed.
Maar.... soms werkt het alleen wat versuffend en een enkele keer ben ik 12 uur onder zeil.
Dan zou je kunnen concluderen dat de stof niet goed verdeeld is, maar een causaal verband ik niet aantonen omdat ik dat van alle benzos ken, zowel rc als regulier. :thinking:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Zijnde de losse groene 3mg's?

Ben wat terughoudend tegenover die nieuwe grijze (niet zeker of ik foto's mag plaatsen van de pellets in kwestie
Zo krijgt jouw oorpsonkelijke bericht een andere lading .... Ik kreeg de indruk dat je niet tevreden was over de oude pellets, vanwege een (al dan niet) vermeend ongelijke spreiding.

Nu zet je een groter vraagteken bij de recent ontvangen pellets.

Foto's plaatsen is prima denk ik, mits je zorgt dat de geen verwijzing naar een vendor in beeld is.

Van een kwartje van zowel die 2,5 als die 3 mg slaap ik goed zonder al teveel nawerkingen.
Voor mij is een kwartje een kwansspel.
Zelden nemen is mijn devies. Die kans wil ik niet verkwanselen door een mogelijk net onvoldoende actieve dosis.

LeoFla

Nu zet je een groter vraagteken bij de recent ontvangen pellets.
Excuses voor de onduidelijkheid dan.

Mijn voornaamste vraag was inderdaad of er nog mensen het gevoel hebben dat er hotspots in de pellets zitten.

Het tweede deel was vooral uit curiositeit aangezien ik die nieuwe grijze broma pellets nog niet geprobeerd heb.

Fried Rice

Bewuste gebruiker
17304639824288835210383773282761.jpg

De groene zijn de 3mg broma's, van 2 verschillende badges. Nu heb ik ook wellis het gevoel dat een halve broma, soms niks doet, en soms het voelt als een bom van rustigheid.

Mijn voornaamste vraag was inderdaad of er nog mensen het gevoel hebben dat er hotspots in de pellets zitten.
Maar niet te vergeten, is iedere badge, ieder middel en iedereen z'n metabolisme anders. Dus dat de ene broma, voor jouw gevoel potenter is dan de ander, kan aan meerdere factoren liggen.

OF: De rode zijn de welbekende pyrazolam, en ja, ik weet dat ik van beide genoeg ervan heb.😵‍💫 Binnenkort broma's bijbestellen tho.

Bovenaan