RoosJe16 zei:Solidius zei:Niets is verslavend als je mentaal sterk in je schoenen staat.
Maar sommige mensen staan dat nou eenmaal niet. En dan kan coke echt Fckng verslavend zijn ja.
fc zei:Ik vind dat velen overdrijven betreffende verslaving aan coke , het hangt gewoon af wie het neemt en hoe sterk je karakter is om een vb te geven ,ik had via een deal 50 gr goeie coke over en het was 10 jaar geleden dat ik nog gesnoven had ben al 40 jaar inmiddels, dus ja ik had die 50 gr en ben beginnen snuiven samen met mijn vrouw alle dagen ongeveer elk een 0.5 gram tot alles op was dwz ongeveer anderhalve maand lang , toen de coke op was hebben we beiden niks meer gesnoven en dit is nu al 3 weken , de eerst dag was een beetje moeilijk maar na 2 dagen had ik geen goesting meer achter coke had zelfs geen afkickverschijnselen etc ook mijn vrouw niet , ik denk dat alleen personen die in problemen zitten het moeilijker hebben om er vanaf te geraken want alles gaat goed in mijn normale leven , goeie vrouw eigen huis goed verdienen etc....... dus al dit gezever van je raakt verslaafd na je eerste snuf is bullshitt , of je bent gewoon op de sukkel mentaal en hebt dat nodig om je beter te voelen of je bent zwak van karakter
have a nice day
btw ik zou het zelf nooit gekocht hebben indien ik het niet via een deal gekregen had want de kick is zeker geen 40 a 50 euro waard je voelt je er wel iets beter van etc maar te weinig positief in vergelijking met de prijs die mensen betalen op straat
RoosJe16 zei:Over verslaafd na je eerste snuif, daar kan ik het idd ook niet mee eens zijn. Kan ik me niet voorstellen iig.
Ik merkte pas na 3maanden dat ik er niet meer zonder kon. Hoe? Doordat ik vrienden bijna niet meer zag, ze alles konden schreeuwen wat ze wilden maar het interresseerd me toch geen zak. Ik en mijn vriend elkaar af hebben staan slaan voor 1punt sos.
En achteraf maar nadenken, maar toen ??
malaiza zei:Ik waarschuw! Kut spul!!!!!! Voor je het weet zit je deraan vast! Gebruik met mate (1 x in de 2 maanden) of gebruik niet!!!!

Bij mij juist net andersom afgelopen weekend 2e keer speed gedaan en al gelijk toen het op was van ja heb ik morgen niets meercandy zei:Persoonlijk vindt ik,coke werkt meer verslavend dan speed.
Seneca zei:Verslavingspotentieel is slechts deels substantie-afhankelijk.. Ik denk dat cocaine en speed beide een soortgelijk verslavingspotentieel hebben. De doorslaggevende factor is natuurlijk de mentale gesteldheid (inc. eventuele genetische aanleg) van de gebruiker EN vooral ook de sociale omgeving van de gebruiker (Zit je werkeloos thuis, heb je een goedbetaalde baan, ben je getrouwd, ga je veel uit, enz.)
Voor beide substanties geldt echter dat verslaving natuurlijk eerder uitzondering dan regel is.
Wijze woorden
Brandon zei:Seneca zei:Verslavingspotentieel is slechts deels substantie-afhankelijk.. Ik denk dat cocaine en speed beide een soortgelijk verslavingspotentieel hebben. De doorslaggevende factor is natuurlijk de mentale gesteldheid (inc. eventuele genetische aanleg) van de gebruiker EN vooral ook de sociale omgeving van de gebruiker (Zit je werkeloos thuis, heb je een goedbetaalde baan, ben je getrouwd, ga je veel uit, enz.)
Voor beide substanties geldt echter dat verslaving natuurlijk eerder uitzondering dan regel is.
Wijze woorden
![]()
![]()
RoosJe16 zei:Coke niet verslavend? Pardon?!
Natuurlijk ligt het ook aan jezelf. En hoe je leventje in elkaar steekt. Maar coke is voor mij zeker wel verslavend. Dan kan ik daarbij ook niet zeggen dat mijn leventje op en top is, of dat ik me elke dag super voel. Maar alleen lichamelijk doet alles al pijn als ik een dag geen sos kan snuiven. Dan heb ik echt het gevoel dat mn botten wegrotten, en gisteren had ik hardstikke maagkramp. Dan ga ik toch weer lijntjes leggen tot de pijn weg is. En dan heb je de volgende dag weer.
Geestelijk, ja. Natuurlijk kán ik wel zonder, maar ergens in mij ook weer niet. Want ik kan er absoluut niet vanaf blijven als ik het heb. Mijn totale bankrekening gaat op aan die zooi, en als ik het geestelijk zo makkelijk vond had ik daar vorige week bv echt geen 150euries per dag aan over. Aangezien ik daar zowat een halve of hele maand voor moet werken..
Maar dit is mijn mening.
Liefs
RoosJe16 zei:RoosJe16 zei:Coke niet verslavend? Pardon?!
Natuurlijk ligt het ook aan jezelf. En hoe je leventje in elkaar steekt. Maar coke is voor mij zeker wel verslavend. Dan kan ik daarbij ook niet zeggen dat mijn leventje op en top is, of dat ik me elke dag super voel. Maar alleen lichamelijk doet alles al pijn als ik een dag geen sos kan snuiven. Dan heb ik echt het gevoel dat mn botten wegrotten, en gisteren had ik hardstikke maagkramp. Dan ga ik toch weer lijntjes leggen tot de pijn weg is. En dan heb je de volgende dag weer.
Geestelijk, ja. Natuurlijk kán ik wel zonder, maar ergens in mij ook weer niet. Want ik kan er absoluut niet vanaf blijven als ik het heb. Mijn totale bankrekening gaat op aan die zooi, en als ik het geestelijk zo makkelijk vond had ik daar vorige week bv echt geen 150euries per dag aan over. Aangezien ik daar zowat een halve of hele maand voor moet werken..
Maar dit is mijn mening.
Liefs
Damn. Dit lees ik nu, een aantal maanden nadat ik voor de laatste keer op dit forum was. Ziekelijk. Morgen moet ik naar Novadic kentron en moet ik daar waarschijnlijk blijven. Ik weet echt niet meer wat ik met mezelf aan moet maar het einde van mijn sos is er bijna en ik mis het nu al.
XSanora/Roosje