betrouwbaarheid webshops

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Ik heb een website gevonden waar je 4-fmp e.a kan bestellen.
Kan ik zien of het te vertrouwen valt? en zoja hoe?
Bepaalde dingen die kunnen duiden op bedrog?

Als er mensen goede ervaring hebben met bepaalde webshops waar je bv. 4-fmp kan bestellen, kan je deze dan even PM'en?
(als dit niet tegen de forumregels is uiteraard)

Dit vraag ik me ook af ik heb ook al meenig webshop gezien op internet,
maar nooit iets besteld, aangezien de prijzen wel hoog waren, en het van ver moest komen,
recent was ik in een vage american chat tegengekomen waar ik contact kreeg met een vage vent die mij behoorlijk wat aanprobeerden te smeren,

ik hoop dat iemand een verassende webshop kent en die met ons wil delen, :wave:

Oom Klaas

Badass junkie
Is er ook niet iemand op df die via een webshop al 2ce heeft weten te bemachtigen??

Ik zou zelfs geld betalen voor alleen al de link naar de winkel, bij wijze van spreken uiteraard :P

en mogen deze uitgewisseld worden op 't forum, via pb bijv.?

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Via pb wel, beter niet via het forum want dan komen die links op google.
En zijn onze vriendjes van de arm der wet veel sneller op de hoogte :)

azgaza

Badass junkie
Post absoluut geen link naar webshops, ook al zijn er middelen die nog legaal zijn, dan gaat het veel sneller tot het níet meer legaal is, dus géén bronnen posten. Overigens liever ook niet via pb maar gewoon helemaal buiten het forum.

buzzrider

Wijs gebruiker
Probeer eerste al eens naar de nummer te bellen die op de site staat en kijk als hij uberhaupt al bestaat.
En ik weet het niet zeker natuurlijk, maar als je weet van waar de site origineert en je ziet dat het middel dat je daarvan wilt kopen in dat land illegaal is denk ik niet dat het een eerlijke site is. (dit is ook maar een gedacht natuurlijk)

TrippyShit

Badass junkie
Er is hier ergens in het rc gedeelte een keer een link geplaatst van een betrouwbare webshop waar meerdere al wat besteld hadden. Die is vast wel op te zoeken. Als hij niet verwijderd is inmiddels. Want azgaza heeft wel een punt. Voor sommige mensen zou het lullig zijn als die webshops weg zullen zijn.

honingolie

Bewuste gebruiker
Via deze database kun je online rc-shops checken op betrouwbaarheid :)

links naar vendors zou je nooit op fora moeten plaatsen, vooral niet op een drugsforum.. Dat zal er alleen maar voor zorgen dat ze eerder gesloten/gebust worden.

ouwe

Newbie
2C-B

Hallo, ik heb nog een paar gram 2c b, wil ik wel ruilen tegen morfine of barbituraten.

groetjes,

de ouwe. :smoke:

Spor

Wijs gebruiker
honingolie zei:
Alles valt via het internet te krijgen. Ik bedoel, zelfs importbruiden zijn te bestellen.. :P

Nou dan fuck de research chemicals en doe mij maar een importbruid !

Iemand een linkje ? :P

natas

Newbie
Ik heb ondertussen ook enkele sites gevonden.
Maar wel eerst wat zekerheid voor ik ga bestellen.
Wie heeft er al eens 5meodmt besteld via internet en kan bevestigen of mijn bronnen te betrouwen zijn?
Ik wil 750mg bestellen, maar wil eventueel samenleggen om zo de prijs te drukken.

speciaal voor tor mijn browse geschiedenis nog eens bekeken
http://bride.ru/
http://russianbrides.com/

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
We are temporarily out of business and cannot be reached until further notice is given.

We are trying to find a solution to close all outstanding accounts.

Western Union Clients payments will go back to sender automatically.

We are sorry for the inconvenience this may cause you.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit samen met nog wat forum bezoekers 4-fmp besteld... en ontvangen. Die website bestaat ondertussen niet meer.

Waar ik op zou letten is het volgende:

- Registratie nodig om de producten te kunnen zien, en bestellen.
- Stuur wat mailtjes heen en weer en let op hoe professioneel of juist niet dit is.
- Vraag bijvoorbeeld of het voor menselijke consumptie bedoeld is. Ze horen dan te zeggen dat, dat absoluut niet zo is. (volgens mij mogen ze het anders niet verkopen).
- Kijk hoe de website eruit ziet, reclames/pop-ups enz. lijken me niet echt vertrouwlijk

Deze punten baseer ik op mijn succesvolle aankoop via het net.

salvation

Belezen gebruiker
Heb nu in site in zwitserland die iets heeft wat ik wil hebben, alleen ze verkopen er ook ketamine. Is dat daar niet verboden? Lijkt me dat het een oplichter is als ze het dan wel op de site hebben staan...

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Op Erowid kan je ergens in hun onmetelijk archief de verschillende nationale wetgevingen ivm drugs er op na lezen.
Browsen dus maar!

Bovenaan