Beveliging op parties

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik was afgelopen zaterdag op een hardcore feestje in Culemborg waar de beveiliging een beetje zo tegen het einde bij iedereen die in de dichte wc stond de deur open trokken!
Een aantal gasten zijn hierbij betrapt toen ze wat aan het snuiven waren.
Ik hoor dit steeds vaker gebeuren,dat de beveiliging dit soort akties heeft....

Dus watch your back!

Rain

Bewuste gebruiker
Wat een achtelijk gedoe. Ikzelf nuttig meestal gewoon sneaky in de zaal ( ook riskant maarja )

caatje

Badass junkie
De beveiliging denket altijd heel wat te zijn. Ze hebben niet eens het recht om dat te doen!

Trip Unit

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
koop een bullit of maak bommetjes? :)
Nou gast ik snuif zelf niet,maar zal het doorgeven goed?
Trouwens zonde van de coke als je daar bommetjes van moet maken vind je niet :wink:

caatje zei:
De beveiliging denket altijd heel wat te zijn. Ze hebben niet eens het recht om dat te doen!
Hmm tzal je verbazen hoeveel recht beveiligers hebben binnen hun gebied.

A

Anonymous

Gast
Wie geloven ze eerder, een verleipte partyganger of security personeel?

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik vind het een beetje absurd dat ze zulke dingen mogen doen, je hebt toch ook nog zoiets als privacy...
Ik snap de gedachtengang op zich wel, maar toch....
Security personeel heeft toch niet de bevoegdheid om op dat soort privacy gebieden op te treden of wel soms?

Lana

Wijs gebruiker
Play_bunny zei:
Ik vind het een beetje absurd dat ze zulke dingen mogen doen, je hebt toch ook nog zoiets als privacy...
Security personeel heeft toch niet de bevoegdheid om op dat soort privacy gebieden op te treden of wel soms?

Vind ik ook.

JewCookie

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
koop een bullit of maak bommetjes? :)
Nou gast ik snuif zelf niet,maar zal het doorgeven goed?
Trouwens zonde van de coke als je daar bommetjes van moet maken vind je niet :wink:

caatje zei:
Hmm tzal je verbazen hoeveel recht beveiligers hebben binnen hun gebied.

voor coke zou ik een bullet kopen.. :)

kan je gwn in smartshop halen.. :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
Lana zei:
Play_bunny zei:

Vind ik ook.

Als je geen snuiver bent en 1van de portiers doet je deur innees open,dan sta je wel voor de gek als andere mensen je half naakt zien. :P

Play_bunny

Wijs gebruiker
Nou ja voor gek zou ik niet direct willen zeggen, maar het is in ieder geval flink genant. En dat is dus precies wat ik bedoel. Ze kunnen dat toch niet zonder goede aanleiding zomaar doen? Er moet toch eerst een vermoeden zijn dat iemand zoiets doet?

flash kieke

Wijs gebruiker
Play_bunny zei:
Nou ja voor gek zou ik niet direct willen zeggen, maar het is in ieder geval flink genant. En dat is dus precies wat ik bedoel. Ze kunnen dat toch niet zonder goede aanleiding zomaar doen? Er moet toch eerst een vermoeden zijn dat iemand zoiets doet?

B.v. dat je voeten in een verdachte positie staan. :)

boy

Bewuste gebruiker
Play_bunny zei:

Op een feest naar een wc-hokje gaan betekent meestal wel dat iemand aan de dope gaat.

minn

Badass junkie
Play_bunny zei:

Denk niet dat mensen je daar echt zullen gaan uitlachen, maar eerder die bewaker onder de handen zullen nemen. Tenminste k zou die persoon die uitlachen ofzo maar eerder boos worden op de bewaker.

minn

Badass junkie
caatje zei:
boy zei:
Op een feest naar een wc-hokje gaan betekent meestal wel dat iemand aan de dope gaat.

Of gewoon naar de wc gaat. Ik gebruik niet op feesten/party's

Voor mannen is het wel verdacht, die kunnen ook in zo'n standding gaan staan. En als zij dan helemaal naar n hokje gaan is t verdacht. Maar je kan ook gewoon een preutse man zijn :grin:
OF je moet een grote boodschap.. :rolleyes:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
boy zei:
Play_bunny zei:

Bullshit.Ik pis altijd in de dichte Wc,en gebruik geen dope op de wc,enzo ken ik er nog meer.

hardcoreslave

Experimenterende gebruiker
Trip Unit zei:
Ik was afgelopen zaterdag op een hardcore feestje in Culemborg waar de beveiliging een beetje zo tegen het einde bij iedereen die in de dichte wc stond de deur open trokken!
Een aantal gasten zijn hierbij betrapt toen ze wat aan het snuiven waren.
Ik hoor dit steeds vaker gebeuren,dat de beveiliging dit soort akties heeft....

Dus watch your back!

het is idd waar wat je zegt.
dat soort akties gaan vaak de hele nacht door.
de beveiliging op hardcore partys enzo wordt wel steeds strenger vind ik, en de wc deuren open trekken doen ze ook 9 van de 10 keer alleen in de mannen wc, zie heel vaak als bv de jongen met wie ik op een feest ben gaat naar de wc en ik sta te wachten op hem en 2 tellen later, ja hoor daar gaat de beveiliging weer richting wc.
bij de dames loopt er wel is een vrouwelijk iemand van de beveiliging naar binnen maar ze trekken geen deuren open, meestal lopen ze na een paar tellen weer weg.
voor vrouwen gaat t wel gemakkelijk :) nooit problemen mee gehad.

maar ja
ikzelf vind t ook wel vergaan om deuren open te gaan trekken

en vaak hebben die secrurity ook nog zo'n arrogante houding en zijn ze niej altijd vriendelijk en denken dat ze heel wat zijn met hun broep als bewaking

Bovenaan