bewaren 2c-xx

underworld

Wijs gebruiker
ik krijg volgende week weer wat 2c-tjes binnen en nu is mijn vraag, in wat voor verpakking kan ik dit het best bewaren? sealtjes, ponypackjes of iets anders?
ik zie namelijk ook dat het meestal in buisjes word bewaard op erowid.
trekt het ook vocht aan ofzoiets dergelijks?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het is poeder, dus zal denk ik wel vocht aan trekken ja. Ik heb mijn 2c's gewoon in capsules zitten en die in een zakje in me drugs-la. :P Donker, niet te warm, niet te koud. Lijkt me prima toch?

underworld

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Het is poeder, dus zal denk ik wel vocht aan trekken ja. Ik heb mijn 2c's gewoon in capsules zitten en die in een zakje in me drugs-la. :P Donker, niet te warm, niet te koud. Lijkt me prima toch?
nja ik ga dus niet capsule hoeveelheiden krijgen.
meer 100/200mg van elk.
plus ik gebruik geen capsules want ik slik 2c-tjes nooit, snuif het altijd

TrippyShit

Badass junkie
underworld zei:
DrippTone zei:
nja ik ga dus niet capsule hoeveelheiden krijgen.
meer 100/200mg van elk.
plus ik gebruik geen capsules want ik slik 2c-tjes nooit, snuif het altijd

Dan kan je het toch nog wel in een capsule bewaren :tearsofjoy:

2C-Em

Belezen gebruiker
Gewoon op een droge plek, in of een sealtje óf een gripzakje, als je een overvloed aan gripzakjes hebt kun je er natuurlijk altijd een extra gripzakje omheen doen. Bij gebrek aan sealtjes doet mijn maat zijn beetjes (Beetjes of Ietjes eTCetera) in een zelf gevouwen stuk papier en gripzakje. Verder zijn het stabiele stoffen, zorgen dat er geen vocht bijkomt (Y) Donker&Droog=Baat het niet, dan schaadt het iig ook niet!

Bovenaan