bewaring

supahgrass

Belezen gebruiker
hallo

hoe goed bewaart coke precies?

even slecht als speed? als je speed niet in de vriezer oid bewaart merk ik na een week al dat het bergaf gaat met de kwaliteit van mijn pep, ik vroeg me af of dit bij c ook zo was?

grtz

Yuppie 2 Waste

Experimenterende gebruiker
Het blijft zowieso wel een week of 2 goed, nooit problemen mee gehad, moet ook niet kunnen, gezien de bestanddelen.

supahgrass

Belezen gebruiker
ik lees soms dat partijen coke weken onderweg zijn, of weken in bewaring liggen. Dus het vervalt niet zo slecht?

wasmand_

Newbie
zoals gezegd, als je ziet waar het soms vandaan komt denk ik niet dat het snel slecht wordt, ik zou er toch ni echt lang kunnen afblijven, je kan er altijd een beetje speed bijkippen in geval van ...

supahgrass

Belezen gebruiker
wasmand_ zei:
zoals gezegd, als je ziet waar het soms vandaan komt denk ik niet dat het snel slecht wordt, ik zou er toch ni echt lang kunnen afblijven, je kan er altijd een beetje speed bijkippen in geval van ...

waarom zou ik in godsnaam mijn c verkloten met speed? :angry:

uiterst slecht id, en naar mijn ervaring bewaart speed niet al te goed als je geen frigo/diepvriezer hebt om het te bewaren

Frisko

Badass junkie
supahgrass zei:
wasmand_ zei:

waarom zou ik in godsnaam mijn c verkloten met speed? :angry:

uiterst slecht id, en naar mijn ervaring bewaart speed niet al te goed als je geen frigo/diepvriezer hebt om het te bewaren
idd
maar sossa wel,toch zeker een maand ofzo!!
heb een keer 15grammen in zakjes bewaard in een envelop boven op mn kast in een tas en die had na 3 weeks nog altijd dezelfde kwaliteit dus.
was wel flakes :wave:

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Dan kan je het beter eerst goed verpakken. Ik heb ooit een halve gram in de freezer bewaart en die kwam er doorweekt uit :angry:

robbert87

Newbie
volgens mij kun je het echt ontzettend lang bewaren het moet immers ook vanuit de andere kant van de wereld komen en dat is ook niet binnen een dag gedaan..

Yep inderdaad, Maaanden blijft het goed! Zou willen zeggen jaren, maar dat kan ik niet garanderen.
Ik bewaar het in zakjes van 0.8g dichtgebrand in een lade op kamertemperatuur (in de zomer tot wel 30 °C)

Maikelk

Belezen gebruiker
Ik was ook wel benieuwd naar hoe lang je het kunt bewaren zonder het in de vriezer te doen.
Ik wil het namelijk eens met oudjaar proberen en wil het gelijk goed doen. Dus goeie coke zoeken. Heb gehoort dat als het een brokje is het normaal het beste is (minst versneden)... klopt dat?
Nouja, daarvoor wil ik dus nu al een zoektocht beginnen naar goeie, zodat ik het niet misloop, maar daarvoor moet ik het dus wel goed kunnen bewaren :)

Hoop dat iemand me een beetje vooruit kan helpen met deze vragen :)
Tnx

xxmasterxx

Experimenterende gebruiker
je moet inzien dat het van de andere kant van het land komt via allerlij omwegen

dus het is echt niet van af de plaats waar het gemaakt word tot hier binnen 1 maand

en hoe lang is het houd baar zo ie zo half jaar no problem

als het maar droog en vochtvrij licht (liefst donker) en niet al te gek heet onder 20graden of zo

en wat je kan doen als je niet vertrouwd vacuum verpakken (als je de mogelijkhebt) mja das niet nodig als je het mij vraagt

je moet het zo zien suiker meel bloem vergaat oof niet naar 1 jaar als het in de kast staat (coke is wel andere zooi duhhh) mja het princiepe snap je wel wat ik bedoel (denk ik)

mzlz

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Coke is sowieso minder vochtig als speed, dus er valt ook minder te verdampen.. gewoon luchtdicht verpakken ( sealtje, zakje ) en op een koele donkere plek bewaren. Kind kan de was doen.. :grin:

DjTrips

Bewuste gebruiker
supahgrass zei:
hallo

hoe goed bewaart coke precies?

even slecht als speed? als je speed niet in de vriezer oid bewaart merk ik na een week al dat het bergaf gaat met de kwaliteit van mijn pep, ik vroeg me af of dit bij c ook zo was?

grtz

bij wij overleeft coke langer als een weekend ?

voor bewaringen durut het langer als speed, goeie coke kan 1 maand nog deftig blijven maar nogmaals, hoe lang "overleeft" coke in de beurt van iemand die het gebruikt,

en anders in de frigo :)

Bovenaan