Bewust van slaapverlamming na 3mmc

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Na XTC heb ik vaak wel rare bewustere slaap sessies.
Maar van het weekend heb ik 3MMC geprobeerd en de dag erna was ik nog al suf
Toen ben ik in slaap gevallen op bed en had ik een soort rare bewuste droom dat ik op bed lag en mezelf niet kon bewegen. Het schoot me net opeens weer binnen.
Heb iemand dat wel eens gehad? Ik kan me herinneren dat ik behoorlijk verward was. Het kwartje valt nu pas soort van :P
Ja slaapverlamming heb ik meerdere keren ervaren. Wanneer ik mn ogen open deed zat de hele muur vol zit met gigantische spinnen. (ook dissos + doxylamine veroorzaken dit). Het enige wat je dan kan doen is je ogen sluiten en niet stressen. Ook heb ik meerdere keren gevoeld dat er iemand aan me zat terwijl ik daar maar lag en niet kon bewegen.

Ook het exploding head syndrome heb ik meerdere keren meegemaakt. waarbij ik een harde klap op m'n slaapkamer deur hoorde of een harde blaf, recht in m'n oor (heel luid) bij het in slaap vallen. Waardoor je echt gigantisch schrikt.

Maar heb nog nooit slaapverlamming ervaren na 3mmc. Denk echter dat dit bij heel veel soorten drugs kan gebeuren, niet specifiek 3mmc. Sterker nog dit kan ook gebeuren wanneer je compleet nuchter bent.

Bij Phenibut echter.. (10+ gram) heb ik 5x een "halve" slaapverlamming gehad in 1 nacht. was niet leuk... De setting was dat ik een deelnemer was in een TV show waarin de deelnemers bewust werden "voorzien" van slaapverlamming, zodat het publiek kon genieten van hoe vreselijk de deelnemers dit ervaarden, het publiek vond het zeer vermakelijk en moesten lachen. Ik wat minder. Slaapverlamming kan bijzonder naar en eng zijn.

Ons brein blijft een raar ding en bestuurt ons ipv wij hem.. Zie ook de "meme" die ik heb toegevoegd, beetje duister maar wel waar

Bijlagen

• organs-and-brain-stonetoss-comic.png
    organs-and-brain-stonetoss-comic.png
    155,6 KB · Weergaven: 10
Bovenaan