Bewusteloos door drugstampon

Oom Klaas

Badass junkie
Bewusteloos door drugstampon

Door: DePers.nl
Gepubliceerd: zaterdag 22 augustus 2009 21:06
Update: zaterdag 22 augustus 2009 21:08

Een Nederlandse vrouw en man zijn bewusteloos geraakt nadat ze een tampon gedrenkt in de partydrug GHB anaal hadden ingebracht. Dat meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws (HLN).

Het inbrengen van tampons gedrenkt in drugs of alcohol is volgens de Belgische krant al langer een trend bij jongeren, maar dit zou het eerste ernstige incident met het zogenaamde 'slimmen' zijn.

Een tampon kan tot drie glazen wodka opnemen. Het effect van anaal inbrengen is groter omdat alcohol dan direct in de bloedstroom wordt opgenomen.

Experts waarschuwen, zo schrijft HLN, dat dit echter veel gevaarlijker is omdat de dosering dan minder goed te controleren is.

Serieus waarom een tampon?
Ghb heb je zo'n kleine dosering nodig dat spuit je toch gewoon in je aars?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wie zijn gat doordrenkt met GHB zal in een coma raken.

Echt waar, ik vraag me af waarom ze het hebben gedaan. Ik bedoel, zo duur is GHB toch niet?

Oom Klaas

Badass junkie
Neuh dat hoeft niet, als je 't sneller wilt op laten komen is pluggen wel een oplossing.
Alleen vind 'k ghb al zwaard op de maag, dan lijkt 't me in m'n hol al helemaal pijnlijk.

Debris

Bewuste gebruiker
Een tijd geleden was 't met vodka in tampons, en nu GHB in tampons.
Ieder zijn eigen hobby maar geen tampon in mijn gat.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Waarom meldt de Belgische krant dat? Volgens mij waren het stiekem gewoon Belgen. En ze noemen het ook nog "slimmen", ik hoef niet uit te leggen waarom dat fout gaat hè?

Flameon

Badass junkie
Teveel GHB in de tampon zal het gevolg zijn geweest. Begrijpbare actie maar geen slimme actie met GHB

Judas

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ik zou toch liever de smaak van dat spul een fractie van een seconde in mn mond proeven dan rond gaan lopen met zo'n ding in mn kont.
Je kan er ook eentje in een neusgat steken. Deed Elvis ook voor hij het podium opging. Bij hem zat er een cocaineoplossing in.

Judas

Wijs gebruiker

Bovenaan