bier

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ik zit al een tijdje met wat enkele vragen dus zal ze hier is even stellen.
Ik mot over het algemeen veel vaker pissen als maten als ik bier op heb, na een liter mot ik soms echt om de 20 minuten pissen of soms zelfs nog vaker, ben ik hier gewoon gevoelig voor of is dat heel normaal.

En maakt het uit als je 2 verschillende bieren drink tijdens het indrinken, en op de feest misschien weer een andere bier? Want met sommige alocoholische drankjes wordt je misselijk of ziek heb ik gehoord als je er 2 of meer verschillende drink, wil dus even weten of dat ook met bier is.

Gemini

Badass junkie
Is heel normaal, ik heb dat ook. Nu moeten meisjes sowieso vaker naar de wc als jongens, maar ik ken ook jongens die van bier aan de lopende band de wc een bezoekje brengen.

En als je verschillende soorten bier door elkaar gaat drinken, kun je idd snel misselijker worden. Ik heb dat in ieder geval wel. Ik heb een kater-garantie als ik 2 of meer soorten bier door elkaar heb gedronken.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ok want vond het wel irritant en me maten liggen ook altijd in de deuk dat ik constant mot pissen.
Maar dit wordt de eerste keer dat ik zo lang aangeschoten/dronken wil zien vanwege uitgaan en beetje indrinken, dan neem ik wel 1 sixpack voor me eigen, want op die feest weet ik niet wat voor bier ze hebben, mot wel met mate drinken anders krijg ik me kater al op die feest, dan een jointje voor ik naar huis ga, komt wel goed dus haha.

Maar bedankt voor je reactie ben blij dat het normaal is dan.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Het is idd normaal dat je van bier veel moet pissen. Probeer gewoon de eerste keer zolang mogelijk uit te stellen, want als je eenmaal een keer bent geweest dan blijf je gaan is mijn ervaring.

SperSIZEboon

Badass junkie
ImmortalTech zei:
Het is idd normaal dat je van bier veel moet pissen. Probeer gewoon de eerste keer zolang mogelijk uit te stellen, want als je eenmaal een keer bent geweest dan blijf je gaan is mijn ervaring.
hehehe ja precies, als je eenmaal de eerste keer geweest bent blijf je gaan dus stel die eerste keer zo lang mogelijk uit...

Ellesdee

Badass junkie
Wanneer je een alcoholische drank nuttigt, wordt de alcohol naar de lever getransporteerd om daar te worden afgebroken (dit gebeurt bijvoorbeeld ook met cafeïne in koffie en cola). Wanneer je lever deze stoffen afbreekt, ontstaan er afvalstoffen die weer in de bloedbaan terechtkomen. Deze stoffen worden met met een extra urineproductie afgevoerd via de urinewegen. Vandaar dat je moet plassen van dranken die alcohol bevatten of andere stoffen die je lichaam graag kwijt wil.

Nu is de vraag waarom je van bier meer moet plassen dan van andere alcoholische dranken. In bier zit meer water dan in andere alcoholische dranken en dus moet je er extra van plassen. Het is dan niet alleen de alcohol die voor het plassen zorgt, maar ook de hoeveelheid water.

ff op google gekeken, en dit gevonden :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ellesdee zei:
Wanneer je een alcoholische drank nuttigt, wordt de alcohol naar de lever getransporteerd om daar te worden afgebroken (dit gebeurt bijvoorbeeld ook met cafeïne in koffie en cola). Wanneer je lever deze stoffen afbreekt, ontstaan er afvalstoffen die weer in de bloedbaan terechtkomen. Deze stoffen worden met met een extra urineproductie afgevoerd via de urinewegen. Vandaar dat je moet plassen van dranken die alcohol bevatten of andere stoffen die je lichaam graag kwijt wil.

Nu is de vraag waarom je van bier meer moet plassen dan van andere alcoholische dranken. In bier zit meer water dan in andere alcoholische dranken en dus moet je er extra van plassen. Het is dan niet alleen de alcohol die voor het plassen zorgt, maar ook de hoeveelheid water.

Plus dat de alcohol vocht ontrekt aan je lichaam en je die ook uitscheid via de urine.
Ik heb het ook hoor, ben gestopt met drinken nu. Maar als ik had gedronken dan kon ik ook om het halfuur naar het toilet. Niks raars aan, betekent alleen dat jou lever en nieren beter/sneller werken dan die van je maten.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:

Een teken dat me lever zijn werk dus prima doet :grin:

Bedankt voor het posten van dat stukkie tekst. Wordt enkel een probleem ind e pendelbus wat een uur doet, tussendoor motten we ook stoppen dusja zullen er wel af en toe uit mogen om te pissen hoop ik :beer:

acidboy

Badass junkie
Gemini zei:
Is heel normaal, ik heb dat ook. Nu moeten meisjes sowieso vaker naar de wc als jongens, maar ik ken ook jongens die van bier aan de lopende band de wc een bezoekje brengen.

Cheers :beer:

Gemini

Badass junkie
acidboy zei:
Gemini zei:

Cheers :beer:

Jij bent een van die jongens. :wink: Was altijd een hele competitie wie de meeste bezoekjes aan het toilet had bezocht.

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Een hele opluchting, de bus duurt nu 1.15 minuten, dus ik mis ook zoveel van het feest helaas, maar er is gelukkig een wc in de bus (Touring Car), zal een hele klus worden te richten en stil te blijven staan als je wat aangeschoten of dronken ben en dan ook nog is in een bus haha.

Naja morgen zal ik het meemaken, er is altijd een plekkie om te pissen dus dat komt goed!

Bovenaan