bij mijn ouders

hoi, hoi,
ik wil graag een wietplantje kweken, maar ik ben nog erg onervaren.
ik woon bij mijn moeder in huis dus ik vroeg me af of er een soort is wat niet zo ruikt?
en waar ik het dan het beste kan doen? ik heb een soort schuur en ook een tuintje met bloempotten op het dak waar ik het onopvallend kan doen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hey! Welkom op dit forum.

Soortjes worden niet echt op geur (tijdens het groeien) gekweekt, je kunt ze hierop ook niet echt uitzoeken.
Wel kun je stellen dat sativa's sterker ruiken dan indica's.

Wil je onder lampen kweken? Of straks na de vorst naar buiten?

En je vermeld je moeder, mag deze er ook niet vanaf weten? Als dat zo is kan ik je vertellen dat het lastig gaat worden. Behalve als ze geen vragen stelt waarom jij elke dag op het dak van het schuurtje klimt of nooit in de tuin komt.

In principe is een verhoging (dakterras?) fijn om te groeien. Je kunt dan natuurlijk enkel in potten kweken.
In de tuin kan in de volle grond of potten, maar kleine tuintjes hebben vaak weinig uren licht.
Uiteraard moet je met de positie ook rekening houden met het zicht van de buren.

Als beginnende kweker die onopvallend en met weinig geur wilt kweken zou ik een autoflowertje aanraden. Makkelijk te kweken, blijven er laag en zijn snel klaar. Doordat het kleine plantjes zijn komt er uiteraard ook niet zoveel wiet vanaf.

Bovenaan