Nieuw kweekseizoen

Relmuis

Wijs gebruiker
Dat durf ik niet.
Dan weet je niet welke mannetjes de vrouwtjes bevrucht hebben en wat de eigenschappen van die mannetjes zijn.
Kan een verbetering maar ook een verslechtering zijn.
Daarnaast zit je wiet dan vol met zaadjes.

Ik hou zelf van meerdere soortjes maar omdat veel rassen verschillende fenotypes voortbrengen zit daar al genoeg variatie in.

Manu76

Badass junkie
Ook nog 2 Fruit Spirit femonized, 2 Royal Creamatic autoflowers en 2 Hindu Kush feminized gezaaid.
Het is wel de omgekeerde wereld dit jaar. Nederland is al aan het genieten van de lente en hier in Barcelona wacht ik nog een paar weken. Maar mijn kalender geeft toch ook aan dat ik beste resultaat zal boeken als ik ontkiem tussen 6 en 10 april. En daarop volgende lading tussen 4 en 10 mei.

Het begint wel te kriebelen 😅

jam

Bewuste gebruiker
Gewoon buiten??
Ze staat in een plastic serretje van de action, maar omdat het nu zo warm is laat ik het wel openstaan, ik had 2 zaadjes tegelijk gezaaid, waarvan 1 heel snel kiemde en het andere pas heel laat. Om deze 2 nadien te vergelijken heb ik het snelle zaadje in de serre gezet en het trage gewoon buiten. Het plantje in de serre is ong. 1m hoog geworden, het plantje buiten ong. 60cm denk ik. Maar die staat ook dag en nacht buiten.

Bovenaan