bij pakken

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
De voorige keer MDMA viel heel erg tegen, omdat de dosis te hoog was (190mg) kreeg ik geen love feeling. Ik heb nu twee bommetjes van 125 gaat de love dan weg als ik de tweede pak? En wanner moet ik de tweede pakken?

losbanditas

Ik zou zelf niet bijdoseren met je beginhoeveelheid, maar de helft bijvoorbeeld daarvan. Verder neem ik altijd wat bij op gevoel ipv tijd. Meestal is dat rond mijn hoogtepunt, nog nooit gelukt echter om dat love gevoel heel lang door te trekken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat echte love gevoel vast houden lukt gewoon niet echt, misschien hooguit een uurtje langer met bijdoseren. Ik zelf doseer ook altijd maar de helft van mijn startdosis bij ongeveer en doe dat dan zo'n 1,5 tot 2 uur na de eerste dosis. Heel soms pak ik dan 2 tot 3 uur later nog een keer bij, maar dat resulteert vooral in vaagheid.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Met zo een begindosis kan je de euforie wel vast houden voor even maar als je dan gaat bijnemen komt vaagheid al snel opzetten...

Ganjaman181

Nu ben ik bang dat ik in de trip gigantische ga twijfelen en piekeren over wanneer en of ik wel moet bij pakken. Zou t best wel kunnen verpesten..

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ganjaman181 zei:
Nu ben ik bang dat ik in de trip gigantische ga twijfelen en piekeren over wanneer en of ik wel moet bij pakken. Zou t best wel kunnen verpesten..

Niet doen, ik zou zelfs niet denken aan bijnemen. Gewoon 1ste startdosis en laat je gaan, denk er niet aan, je merkt zo wel wanneer het gevoel afkomt...

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Ik zelf neem altijd de helft van m'n begin dosis bij ongeveer een kwartiertje na dat mijn pil is ingeklapt. En dan blijf ik om het uur ietsje bijnemen ongeveer. Dit heeft voor mij altijd prima gewerkt, ook met het love gevoel vasthouden in hoeverre ik die nog heb. Maar je word er op een gegeven moment wel wat vaagjes van.

Bovenaan