• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bijna bad door lachkicks...

slunse

Bewuste gebruiker
idd. trippen is mindfuck, niet visueel. en dat kun je zeker van thc krijgen als je tolerantie laag is/ veel binnen krijgt.

Jeller

Badass junkie
mja in die zin moet ik jullie dan wel gelijk geven..
als ik terug denk aan de goede oude smoortijden had het idd wel iets weg van trippen, maar niet zo dat je tijdsbesef weg was enzo.. licht trippen in feite dan.. later wordt het effect voornamelijk lichamelijk

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Wat ik heb ervaren in dit trip report was het resultaat van één joint....

Ik kon niet logisch denken, en alles om mij heen was space. Natuurlijk denk ik dat trippen op bv paddo's of lsd véél heftiger is, maar ik had nooit verwacht dat ik van zo weinig thc zo vér heen kon gaan. Ook wel een vette gedachte, dat af en toe blowen echt heftig is (kan zijn).

Vroeger rookte ik wel 5 joitns per dag. Dan is dat spacen/trippen vrijwel weg, en is het idd vooral lichamelijk. geestelijk zeker ook, maar je went eraan...

Jeller

Badass junkie
dat je er scheef van zit is zeker :grin: zeker als het zo lang geleden is
de discussie was of het trippen is :)

maar kheb nu toch min of meer toegegeven dat het trippen is al zal ik het nie vlug trippen noemen

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Jah, maar je hebt gelijk Jeller...

Het was misschien LICHT trippend...maar wow, vergeken met een echte trip was dit echt erg lichtjes :grin:

Kan je nagaan....

Bovenaan