Bijna dood ervaring.....

Vrienden,

Gisteren hebben wij samen 1 voorgedraaide blow White Widow gerookt. We begonnen om half 7 en hadden de tijd van ons leven, we dronken hierbij nagenoeg geen alcohol, hadden wel weinig gegeten, en veel water.
Tot 1200 uur rookten we kleine beetjes en het effect was waanzinnig. Toen we om 1200 uur weer een beetje geland waren besloten we het laatste beetje op te roken. Op dat moment voelden we ons helemaal te gek en niks aan de hand.
10 minuten later ging het enorm mis, 1 van ons werd extreem misselijk, ging kotsen en daarna onderuit en was volkomen van de wereld, zo erg dat ik dacht dat ze erin bleef en weggleed. Door hard te schudden en in haar gezicht te slaan was ze na een minuut of 5 weer enigszins bij en begon opnieuw te kotsen.
Haar lichaam was compleet verlamd en kon helemaal niets meer. Een vreselijke ervaring. Na 2 uur was ze weer aanspreekbaar en wist ze weer waar ze was. Misselijkheid hield wel aan. Rond 0415 uur zijn we in slaap gevallen !

Heeft iemand hier een verklaring voor ? We zijn gek op blowen maar dit willen we echt nooit meer meemaken !

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Leuk dat je toch een goeie voorgerolde hebt kunnen bemachtigen :wink:

Over je verhaal, heb het zelf ook al meegemaakt in de beginperiode van het blowen nog wel meer onervaren blowers hebben dit.
Verder verlaagt wiet je bloedsuikerspiegel dus kan dit die ervaring goed verklaren.
Probeer de volgende keer als je blowt ook wat zoets tot je te nemen, dit kan helpen... .

grts, mandragora

mandragora zei:
Leuk dat je toch een goeie voorgerolde hebt kunnen bemachtigen :wink:

Over je verhaal, heb het zelf ook al meegemaakt in de beginperiode van het blowen nog wel meer onervaren blowers hebben dit.
Verder verlaagt wiet je bloedsuikerspiegel dus kan dit die ervaring goed verklaren.
Probeer de volgende keer als je blowt ook wat zoets tot je te nemen, dit kan helpen... .

grts, mandragora

Haha ja dit was een hele goeie voorgerolde, helemaal te gek.

Maar denk je dat wanneer je meer zoetigheid eet het dan niet meer gebeurd ? Want de angst om het nog eens te doen is wel groot eigenlijk !

Thanks

Paperplane.

Wijs gebruiker
Sorry mandra, in tegenstelling tot wat veel mensen denken verlaagt wiet niet je bloedsuikerspiegel, zijn genoeg onderzoeken die dat bewijzen. Staat op erowid, bluelight, overal.

Peace,

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
@paperplane,
Mijn huisarts heeft me verteld dat cannabis de bloedsuikerspiegel verlaagd dus nam ik aan dat dat ook wel juiste informatie was.
Kan jij een paar links plaatsen waar jij dit tegendeel kan bewijzen, vind namelijk niet direct iets op erowid,..?
Ik lees eerder meer info over dat cannabis de bloedsuikerspiegel wel verlaagd dan niet.

Heb een mailtje gestuurd naar iemand die me dit met zekerheid kan vertellen, nu nog wachten op antwoord... .

viewtopic.php?f=42&t=33035&p=1079041&hilit=wiet+bloedsuikerspiegel#p1079041

viewtopic.php?f=1&t=24266&p=712400&hilit=cannabis+bloedsuikerspiegel#p712400

http://www.bartcop.com/babs-pot.htm

Dit vond ik ook,

Diabetespatiënten die bloedsuikerverlagende (hypoglycemische) medicamenten voorgeschreven krijgen (insuline, sulfonylurease of repaglinide) lopen, in combinatie met cannabis, een verhoogd risico op een te lage bloedspiegel (hypoglycemie). Je concentratievermogen neemt dan af, omdat je hersenen te weinig suiker krijgen. Ook kun je last krijgen van hoofdpijn, vermoeidheid, duizeligheid en hartkloppingen.
Dit heeft twee oorzaken. Ten eerste verlaagt cannabis, evenals de hypoglycemische medicamenten, de bloedsuikerspiegel. Ten tweede voel je door het gebruik van cannabis een hypo minder snel aankomen. Om een hypo te voorkomen is het noodzakelijk dat voorafgaand aan cannabisgebruik goed gegeten wordt. Ook is het handig om voor de zekerheid een bloedglucose monitor bij de hand te houden. (bron jellinek)
(Dit is 1 van de vele...)

grts

MisterD

Experimenterende gebruiker
als iemand nog eens slecht gaat maak suiker water ze zullen het niet willen drinken maar dat is wat wij altijd als iemand slecht ging dan moet je gewoon 3a4 eetlepels suiker in een groot glas water doen en even goed doorroeren meestal voelen zich dan binnen no time beter hoop dat je er wat aan hebt

steaker

Experimenterende gebruiker
wat je ook doet als je slecht gaat, gewoon niet panikeren, er is naar mijn weten nog nooit iemand dood gegaan door het roken van een joint, uit eigen ervaring heb ik ook als je teveel rookt val je gewoon in slaap dus niets aan de hand

Bovenaan