flash kieke
Wijs gebruiker
ik heb gelezen dat je: als je veel keta snuift dat je dan een bijna doods ervaring krygt
heeft ier iemand ervaring mee?

heeft ier iemand ervaring mee?

Himself zei:natuurlijk is het woord "veel" een beetje onduidelijk... maar het is idd waar dat het kan. Met hoge doseringen kan het je geest van je lichaam scheiden.. althans dat denk je. de K-hole....
Ik heb er zelf geen ervaring mee want ik kan ketamine op de één of andere manier niet te pakken krijgen.... dusjah

Jeller zei:ja ik heb zo een iets gehad toen ik nog heel klein was.. ik lag in mijn bed en ik werd gelijk naar boven gezogen door een groot griezelig hoofd op mijn plafond, het leek echt heel echt en ik dacht heel lang dat ik echt aan het zweven was op dat moment![]()
Op erowid stond er ook iets over iemand die ana het uittreden was op LSD.. mja ik weet niet of het wel kan eignelijk, ik geloof niet dat een mens ene geest of ziel heeft dus waarom zou ik dit geloven..
minder wss aangezien het nog als verdovingsmiddel werd gebruiktMac... zei:nee, maar ketamine wel![]()
parcival zei:Ik hoop dat ketamine, dxm en pcp fans al van Olney lesions gehoord hebben.
http://leda.lycaeum.org/?ID=147
http://leda.lycaeum.org/?ID=13066:
However, treatment of adult rats with noncompetitive (phencycli dine, MK 801, tiletamine, ketamine) or competitive [D 2 amino 5 phosphonopentanoate (D AP5)] NMDA antagonists causes neurotoxic side effects consisting of pathomorphological changes in neurons of the cingulate and retrosplenial cerebral cortices (2, 3). After low doses these changes may be reversible, but higher doses can cause irreversible neuronal necrosis (4). Therefore, it has been questioned whether NMDA antagonist therapy can be applied without incurring serious side effects. However, we now report that certain anticholinergic or GABAergic agents protect cerebrocortical neurons against the adverse side effects of NMDA antagonists.
2. J. W. Olney, J. Labruyere, M. T. Price, Science 24, 1360 (1989).
3. J. Labruyere, M. T. Price, J. W. Olney, Soc. Neurosci. Abstr. 15, 761 (1989).
4. H. L. Allen and L. L. lversen, Science 247,221 (1990).
scopalamine alsook barbituaten beschermen tegen dit neurotoxische effect.