bijna mijn eerste TRIP!

billy

Experimenterende gebruiker
Ik zal zeer binnenkort mijn eerste trip gaan beleven! smoke af en toe hasj/weed. maar verder niks....

ik had eerst een beetje angst voor een badtrip, maar de laatste tijd word ik alleen van het idee al erg vrolijk!

ik wil echt trippen en hoop op een mooie belevenis.... vandaar dat ik echt moet weten waar ik het beste mee kan beginnen, zijn dat de mexicaanse paddos of truffels?? en werkt een halve portie altijd of kan dat te weinig zijn???

binnenkort zal ik ook ''experienced'' zijn, waar onze vriend Jimi over zong....

azgaza

Badass junkie
Met de zoekfunctie kan je je antwoorden denk ik ook wel vinden. Staat bovenaan onder het grote glanzende 'drugsforum.nl'.

Maar: Een halve portie is meestal genoeg voor de eerste keer, het hangt van je lichaams gewicht af. Als je heel groot en/of dik bent kan het zijn dat je er wat weinig van voelt.

Beginnen met mexicaanse is een goed idee voor de meesten maar daar kan ik niet over oordelen; ik begon zelf met een hele portie hawaiiaanse (en ik weeg heel weinig). Ik had toen een trip van 10 uur. Het ligt er helemaal aan hoe je je eerste trip wilt, mij beviel het 'sterk' beginnen wel; maar dat ligt voor iedereen anders.

Als je de eerste keer het een beetje gematigd wil houden en meer 'van het gevoel wil proeven' kan je beter beginnen met een halve portie.

Veel plezier d'r mee.

Bovenaan