Bijpakken

Hallo Mensjes,

Ik neem aan dat bijna iedereen X bijneemt om de eerste inslag te verminderen en het effect te verlengen.
Nou heb ik wel wat ervaring met het bijpakken maar graag zou ik er een wat langere periode tussen laten.
Nou hoor ik altijd dat de Love Rush op een gegeven moment aanzienlijk minder wordt, en dat is waar we het allemaal voor doen.
Laatst had een vriend van mij z'n 3e pil bijvoorbeeld een half uurtje te laat gepakt en dit resulteerde al in een minder gevoel.
Wat is nou het beste om te doen als je je voor een lange periode het echte love effect wilt hebben(10 uur bijv.)
Ik zou dus graag meer tijd willen tussen het bijpakken want hier zit bij mij vaak maar 1,5 uur tussen.

Greetz
:hearteyes:

yamaha

Newbie
hey hallo,
om het love gevoel 10 uur te laten duren is denk ik onmogelijk,bij mij in ieder geval
de eerste pillen werken het beste,als de pillen zijn uitgewerkt dan pak ik weer bij,nooit meer dan 2x achter elkaar,als je meer pakt heeft het bijna geen zin meer.

Wackie

Belezen gebruiker
Neem een begin dosis van rond de 100mg, neem daarna met tussen pozen van 1,5 a 2 uur nog een paar keer 30-40mg erbij.

Zo neem ik gewoonlijk 2 a 3 keer wat bij en stop ik daamee een uurtje of 3-4 voordat ik naar huis wil.

knolselderij

Wijs gebruiker
eerste 2 pillen zorgen mischien voor het love gevoel (voor de gene die dit nog hebben), alles wat je daarna bij pakt word je alleen maar vettiger/para-der (voor zover dit een woord is) door

Oom Klaas

Badass junkie
Naar mijn ervaring kan ik echt maximaal een krappe 6 uur echt lekker gaan op xtc, als ik langer bij ga nemen word ik alleen maar vager.

60 mg, 120 mg en als ik gek wil doen nog een keer 60

De 120 neem ik als het eerste halfje al een goed uur aan het werk is, anderhalf als ie erg heftig valt. Daarmee heb ik eigenlijk de max van het echte love gevoel wel gehad, het laatste halfje is om me gewoon nog vaag te houden en dat ik lekker kan doordansen/gek doen.

HTID

Bewuste gebruiker
Ik neem elk uur een unit, voor een periode van 4 uur.

Mijn ervaring is dat alles wat je daarna neemt niet meer zorgt voor zo'n rush.

Wackie

Belezen gebruiker
Wat is een unit ?
Elk uur een volle dosis ? Das wel ziek veel en logisch dat er daarna niets meer werkt.

De tip om bij te pakken met 1/3e dosis komt van shulgin trouwens. google maar shulgin en Pikhal als je dat niet kent.

HTID

Bewuste gebruiker
Ik pak een lage begindosis zodat het niet keihard inslaat, 60mg bijvoorbeeld. Door elk uur bij te pakken schroef ik de dosis langzaam op en heb ik cumulatief evenveel binnen als 2 sterke pillen.

Dat had ik wel beter uit kunnen leggen nu ik het zo teruglees.

Verder is dit de methode die ik prettig vind, en die methode verschilt natuurlijk per persoon.

Ik heb veel uit pikhal gelezen, maar dat wist ik niet. Zal die methode volgende keer eens uitproberen, al is mijn ervaring dat ik best veel moeite kan hebben met een hoge begindosis

trippelh

Bewuste gebruiker
Hmm ik ben weer de uitzondering lees ik al ik begin meestal met een halfje en neem dan elk uur een halfje bij tot er 4 beurten zijn geweest en dan neem ik een hele van 100 tot 120 mg en daar doe ik zeker 10 tot 12 uur mee .
Wel moet ik zeggen dat doen we in een thuissituatie en alles en vooral het love gevoel blijft enorm hangen
:mrgreen:

Telpeva

Belezen gebruiker
En, nog succes gehad :)?

Het is heel simpel, het love gevoel komt doordat MDMA ervoor zorgt dat er serotoninen in je hersenen worden vrijgegeven, (specifiek de 5ht1 neurotransmitter als ik me niet vergis, die de stemming beinvloed), en dat geeft het love gevoel. Maar serotonine wordt niet heel erg snel door je lichaam aangemaakt, en op een gegeven moment is stopt de afgifte, en bij regelmatig gebruik is de serotonine voorraad letterlijk op!

Dit zorgt er praktisch gezien voor (naar mijn ervaring) dat het op een gegeven moment gewoon gedaan is met de pret. De stimulerende werking qua energie (door noradrenaline en dopamine opname te verhinderen) is er nog wel, dus dat zorgt er misschien voor dat je je nog wel prima voelt, maar die echte love buz 12 uur lang vasthouden? Ik denk dat dat onmogelijk is!

WappieWappie

Belezen gebruiker
Wackie zei:
Dreuge zei:
verpest al dat gereken voor jullie niet een klein beetje het feest?

Het is als poker. Rekenen doe je wanneer je de theorie bedenkt, aan tafel gaat alles op gevoel.
En zo is het maar net. Je gaat echt niet op een feest lopen rekenen hoeveel milligram je gaat nemen. Ik neem altijd wat capsules mee, en gewoon op gevoel besluit ik hoeveel ik bijpak, en dan gemiddeld 1x per uur. Dat is dan meestal een derde van een capsule, soms meer en soms minder, ligt eraan hoe hard ik ga. Puur gevoel dus.

DarkBeatz

Experimenterende gebruiker
Ik zelf heb een lage tolerantie (om niet te zeggen geen tolerantie). Ik beperk mijn gebruik dan ook absoluut tot de echt dikke feestjes, maximaal om de 2 maanden maar vaak ook pas na 3 maanden of langer. Laatste keer voor mij was op de Q-Dance Feestfabriek. Daar heb ik toch optimaal genoten met 3 dosissen. Nr 1 bij binnenkomst om 22u, nr 2 om 1u en nr 3 om 4u. Op deze manier gezellig wappie geweest van 22u45 tot 7u zonder eigenlijk last gehad te hebben van dipjes er tussen. Als ik sneller zou bijpakken word ik alleen maar waziger en kan ik minder lang genieten van het feest of zou ik meer moeten gebruiken wat ik toch zowiezo niet wil. Wanneer ik toch soms mij even wat minder voel er tussen in kan ik nog gaan rusten maar dit was laatst alvast niet het geval. Hoop dat ik het zo kan houden :grin:

gamezz

Bewuste gebruiker
als ik bijpak doe ik meestal 50mg in een bommetje
de eerste dosis is dan meestal 100mg
dat lijkt weinig maar ik heb daar meer dan genoeg plezier aan, ik heb namelijk niet veel drugs nodig om aardig van de kaart te zijn (ook lichamelijk kan heb ik niet veel nodig)
ik weet wel dat ik zeker meer aankan maar doe liever voorzichtig.

WappieWappie zei:
Wackie zei:
Dreuge zei:
verpest al dat gereken voor jullie niet een klein beetje het feest?

Het is als poker. Rekenen doe je wanneer je de theorie bedenkt, aan tafel gaat alles op gevoel.
En zo is het maar net. Je gaat echt niet op een feest lopen rekenen hoeveel milligram je gaat nemen. Ik neem altijd wat capsules mee, en gewoon op gevoel besluit ik hoeveel ik bijpak, en dan gemiddeld 1x per uur. Dat is dan meestal een derde van een capsule, soms meer en soms minder, ligt eraan hoe hard ik ga. Puur gevoel dus.
ik reken meestal op voorhand en verpak het ook op voorhand, ik heb hier altijd positief resultaat mee behaald (naar het eind van het feest is het MDMA gevoel al sterk minder , maar dan kan ik wel makkelijk in slaap komen als ik thuis ben)

Sjupke

Newbie
Meestal neem ik gewoon 1tje om mee te beginnen +- 130mg.
daarna na 1-2 uur pak ik nog een halve/3kwart +- 65-90mg.
daarna pak ik meestal niks meer bij, vind de comedown ook altijd wat hebben haha. :openmouth:

k00k

Bewuste gebruiker
Ik zorg sowieso altijd dat ik niet te vroeg begin, en dat ik de comedown krijg als ik op de terugweg naar huis ben. Zo kom je makkelijk in slaap en hoef je niet veel te pakken. Twee keer een halfje heb ik genoeg aan (paarse sterren 110 mg)

Mindfuck

Ik pak er gewoon 2, als die ingeknalt zijn en ik voel me vrijjjjjj (om het zo maar even te zeggen :tongueout:) en chill en ik wil niet harder gaan dan dat dan laat ik het daarbij en anders pak ik na een uurtje zoiets een 3e. Ik weet nooit hoeveel er in mijn pillen zit dus ik moet het zo op gevoel doen.
Op HardBass heb ik echter toch iets fout gedaan want van mijn laatste kreeg ik alleen nog maar knallende koppijn en een wazig gevoel in m'n kop. Weetje je moet gewoon accepteren als je love rush over is en lekker verder feesten in "normale" stand.. is toch prima dan.

Telpeva

Belezen gebruiker
Mindfuck zei:
Ik weet nooit hoeveel er in mijn pillen zit dus ik moet het zo op gevoel doen.
Rest van je post klinkt allemaal prima, maar k heb nog een kleine tip als je uit wil vogelen wat er wel in je pil zit: www.pillreports.com --> Ff zoeken op logo en kleur (in het engels meestal, soms in het Nederlands ook) en in 80% van de gevallen heb je je pil binnen 5 minuten gevonden: top site!

WappieWappie

Belezen gebruiker
Telpeva zei:
Mindfuck zei:
Ik weet nooit hoeveel er in mijn pillen zit dus ik moet het zo op gevoel doen.
Rest van je post klinkt allemaal prima, maar k heb nog een kleine tip als je uit wil vogelen wat er wel in je pil zit: http://www.pillreports.com --> Ff zoeken op logo en kleur (in het engels meestal, soms in het Nederlands ook) en in 80% van de gevallen heb je je pil binnen 5 minuten gevonden: top site!
Pillreports is inderdaad een nuttige site. Maar ga nooit 100% uit van wat daar staat natuurlijk. Zeker niet als er maar één testuitslag bij staat, dat kan namelijk ook geplaatst zijn door een dealer die z'n pillen al dan niet onterecht de hemel in prijst. Wanneer er meerdere testuitslagen bekend zijn wordt het al wat betrouwbaarder. Maar dan nog geeft het geen garantie, want misschien heb jij wel een pilletje dat sprekend lijkt op eentje die op pillreports staat, maar is het toch een compleet andere.

Wat ik wil zeggen, ga nooit volledig af op wat je op internet vind, het beste is altijd om zelf je pillen te laten testen. En op gevoel is ook wel een aardige optie als je al wat ervaring met MDMA hebt. Begin met één pilletje en wacht tot die op z'n hoogtepunt is, dan kun je wel redelijk inschatten wat de hoeveelheid MDMA in de pil ongeveer is, en aan de hand daarvan kun je een keuze maken wat bijpakken betreft. :)

Telpeva

Belezen gebruiker
Ja true, zeker met 1 report dat kort door de bocht is en laaiend enthousiast heel erg oppassen. Bij meerdere kan je meestal wel een goed beeld krijgen.
Maar de moderators houden het ondertussen behoorlijk goed in de gaten daar, de kwaliteit is al wel veel beter dan een jaar terug ofzo. Enfin, in het geval van hierboven geldt dat alle kennis is meegenomen, beter iets dan niets.

GOEMA

Newbie
De laatste 8 jaar maar 1 recept voor mij:

ALs we BV naar een dagfeest gaan wat om 23u afgelopen is dan gaat er om een uur of 3 een hele unit in (in mijn geval rode duif) die er dan vervolgens zo lekker hard inknalt :P dan na 2/3 uur een halve unit en 2 uur daarna weer een halve.

Net een beetje hoe ik het aan voel komen,maar dat heb ik altijd goed in de peiling.

Daarna laat ik het zaakje lekker uitwaaien en dan lekker de mand in.

N goeie dosis vislolie pillen en verders nix geen last.

eM De Ma Aa

Ik heb alle berichten hier gelezen maar bij mij werken die dingen niet. Bij mij gaat het puur om het eerste gevoel alles wat ik daarna bij pak heeft eigenlijk geen nut (toch pak ik altijd bij want ik wil gewoon meer)

Ik lees hier dingen als ''om 22:00 neem ik een hele en om 1:00 neem ik weer wat bij'' als ik om 22:00 een hele neem en die kickt om laten we zeggen 22:45 in dan ben ik rond 1:00 mijn love gevoel al weer kwijt :confused:, en het is ook niet dat ik vaak in een korte tijd gebruik en het is ook niet zo dat ik al overdreven veel gebruikt heb in het verleden. Ik baal hier enorm van mijn love gevoel duurt echt extreem kort, het enige wat dan overblijft is vaagheid.

Als ik dus echt hard wil gaan dan moet ik voordat de 1e begint al bijgepakt hebben of met 2 hele pillen beginnen ofzo (in het verleden wel eens gedaan en dan weet ik zeker dat ik knoer hard ga, mits de pillen wel goed zijn natuurlijk)

Herkennen mensen dit of ben ik de enige?

DeepPurple

Belezen gebruiker
Ik herken het zeker, alleen in mijn geval gebruik ik het wel relatief vaak. Dermate vaak in ieder geval dat mijn serotonine überhaupt nooit de tijd heeft om weer helemaal op het hoogste niveau te komen dus in mijn geval is het verklaarbaar.

gerrit2

Newbie
eM De Ma Aa zei:
Ik heb alle berichten hier gelezen maar bij mij werken die dingen niet. Bij mij gaat het puur om het eerste gevoel alles wat ik daarna bij pak heeft eigenlijk geen nut (toch pak ik altijd bij want ik wil gewoon meer)

Ik lees hier dingen als ''om 22:00 neem ik een hele en om 1:00 neem ik weer wat bij'' als ik om 22:00 een hele neem en die kickt om laten we zeggen 22:45 in dan ben ik rond 1:00 mijn love gevoel al weer kwijt :confused:, en het is ook niet dat ik vaak in een korte tijd gebruik en het is ook niet zo dat ik al overdreven veel gebruikt heb in het verleden. Ik baal hier enorm van mijn love gevoel duurt echt extreem kort, het enige wat dan overblijft is vaagheid.

Als ik dus echt hard wil gaan dan moet ik voordat de 1e begint al bijgepakt hebben of met 2 hele pillen beginnen ofzo (in het verleden wel eens gedaan en dan weet ik zeker dat ik knoer hard ga, mits de pillen wel goed zijn natuurlijk)

Herkennen mensen dit of ben ik de enige?

Nee hoor ik heb precies het zelfde.
Maar het kan niet eeuwig duuren he. Ik begin altijd met 2 anders kom ik er niet in.(130 mg p/st)
Maar ik ben wel tegen de 100 kg. Tja En dan moet je niet te vaak achter elkaar.Altijd makkelijk gezegd dan gedaan met die buiten feesjes achter elkaar

Begin meestal met capsule 165mg , uur voor ik wil zijn, dan na uur halve p bijpakken tot het gezellig is en blijft anders slapen.....

Bovenaan