Bijven hangen in een LSD trip

Flameon

Badass junkie
Wie weet hoe je reageert/doet als je blijft hangen in een LSD trip?
Ik heb het vermoeden dat een client van me erin is blijven hangen, maar ken de verschijnselen niet genoeg

Ja maar neem aan andere kenmerken dan een standaard psychose? Die client kan zich nl niet meer uiten. Lijkt verdacht veel op psychose, heeft veelvuldig LSD en alcohol gebruikt

Re: BLijven hangen in een LSD trip

Een vriendin van me had een LSD-psychose.

En dat kwam met vlagen. Als ze het had, wist ze dat zelf niet, en luisterde ze helemaal naar niemand.

Toen was ze ook opgenomen. Maar het uit zich ook op verschillende manieren bij mensen.

Op google vind ik ook weinig voor je.

Als je een meer gedetailleerde uitleg wilt van die vriendin, moet je het maar zeggen. ;)

Ik moet onderzoeken wat met die man is, maar de pest is dat hij niet kan communiceren. Lijkt soms wel te hallucineren, het ene moment down, het anere moment vrolijk. Toverde een dikke glimlach op zijn gezicht toen ik LSD zei :lol:

Flameon zei:
Ik moet onderzoeken wat met die man is, maar de pest is dat hij niet kan communiceren. Lijkt soms wel te hallucineren, het ene moment down, het anere moment vrolijk. Toverde een dikke glimlach op zijn gezicht toen ik LSD zei :lol:

Was het tekno Gijsbert misschien?

Ik ken die gast!!
Die zie ik op ELK tekno feestje! vorige week ook weer! :lol:

Chille gozer. 8) Staat altijd te fluiten en te huppelen.

Van welke drugs kun je je jouw inziens daadwerkelijk blijven hangen, goeie tik oplopen bij fout gebruik / incombinatie met depressie?

Ik wil eens de meningen horen van jullie!

Terug
Bovenaan