Bijverschijnsel speed??

Bl0ndiee

Newbie
Hallo,

Ik heb een poosje speed gebruikt, en als ik dan ging eten (zodat mn ouders vrij weinig van mn speed-gebruik merkten) begon ik te kokhalzen..

Nu heb ik bijna een jaar lang niets meer gebruikt, maar het kokhalzen blijft..
Myn vraag is.. Kan het zijn dat dit komt door de speed of moet het iets anders zijn?

Graag jullie mening / ervaringen hierover :)

xx

jcutter

Badass junkie
Ga naar de praxis toe en koop een stuk touw met een haak. Ik neem aan dat je thuis stoelen hebt?

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
je snifte toevallig niet om gewicht te verliezen ofzo? mss is het allemaal psychologisch en heb je anorexia en moet je daarom spawe

Bl0ndiee

Newbie
Nee toevallig niet!

Just for fun! :) maar op den duur ook gewoon op school enzo..

Maar nu dus niets meer,, en het blijft aanhouden! :openmouth:

Funky Monkey

Badass junkie
Koop een bus WD40! Daarmee krijg je alles los wat vast zit en alles gaat glijden. De taktiek is om en om een spuit WD40 in je mond te spuiten gevolgt door een hap. Hierdoor zal al het eten (na eventueel wat kauwen) rechtstreeks zijn weg naar de maag kunnen vinden.

Northawke

Wijs gebruiker
Ik denk dat het puur psychologisch is. Ik heb zelf ooit na teveel ephedra pillen gehad te hebben een nacht supermisselijk op bed gelegen en kon daarna geen pillen van welke vorm dan ook meer slikken zonder misselijk te worden. Langzamerhand heeft zich dat verbeterd. Waarschijnlijk heb jij ook zoiets. Een kwestie van gewoon volhouden dus of even bij je dokter langsgaan of die nog tips heeft.

Bovenaan