Binnenkort eerste keer 4f

Zapzer

Newbie
Hallo df leden,

Ik wil binnenkort voor de eerste keer 4F doen en heb hier nog een aantal vraagjes over.

Eerst iets over mezelf, ik ben een jongen van 18 jaar ongeveer 1,85 meter en ik weeg 83 kilo. Verder sport ik veel en leef ik aardig gezond. Ik vind het leuk om naar grote hardstyle feesten te gaan en doe hier af en toe ook xtc ( in totaal nu 5 keer). Ik rook wel bijna elk weekend een jointje :stoned:

Volgende week heb ik weer een groot feest en dan wil ik voor de eerste keer 4fmp proberen. Ik heb gelezen dat je hier minder vaag van word en dat lijkt me erg prettig. Ik hou ervan om me goed in te ligten als ik wat nieuws wil proberen en heb een aantal vragen over 4fmp en ik hoop dat jullie me hier antwoord op kunnen geven.

1. Wat is een goed aantal Mg om te nemen de eerste keer?

2. Kan je 4fmp bij nemen als het effect minder word? ( ik heb van wat mensen gehoord dat je hier niks van voelt en dat het erg slecht is voor je hart)

3. Zijn de lichamelijk effecten minder als bij xtc? (Grotere pupillen, strakke kaken)

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Zapzer :mrgreen:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zapzer zei:
Vind dit altijd lastig om voor een ander te bepalen, maar ergens tussen de 100 en 150mg lijkt me een goede dosering. Heb je poeder of pillen? En is dat al getest?

2. Kan je 4fmp bij nemen als het effect minder word? ( ik heb van wat mensen gehoord dat je hier niks van voelt en dat het erg slecht is voor je hart)
Zelf nog nooit gedaan, maar hoor van anderen dat het zeker wel werkt. Of je het moet willen is een tweede, 4-fa duurt al behoorlijk lang en als je dan ook nog eens bijneemt zit slapen erna er echt niet meer in denk ik.

3. Zijn de lichamelijk effecten minder als bij xtc? (Grotere pupillen, strakke kaken)
De gehele ervaring is een stuk minder heftig dan xtc, dus ook de lichamelijke bijwerkingen. Ze zijn er wel hoor, maar het voelt allemaal wat natuurlijker aan zeg maar.

Zapzer

Newbie
Thanks voor je reactie! :grin:

We hebben pillen getest op 280 miligram.

En nog een kort vraagje hoe lang duurt het effect van de 4f ongeveer?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De echte high duurt zo'n 4 tot 6 uur ongeveer, daarna heb je nog wel uren na stimulatie. Niet perse vervelend ofzo, maar bij mij duurt het minimaal 10 uur na inname voor ik weer kan slapen. Om die reden neem ik dus nooit bij.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik had de eerste (en enige) keer 140mg, en dat vond ik net iets te weinig, dus ik zou zeggen ga voor de 150. Maar ik heb begrepen dat op gegeven moment 'meer' nemen van 4fa weinig zin heeft (dus bijv. 200 geeft niet een veel leuker effect dan 180). Heeft Smartie me ooit verteld. Maar ik ben de rest van de info vergeten. #sorry

Op die 140mg had ik overigens heeeeeeeel weinig bij-effecten, dat was dan wel weer heel fijn! Ik voelde me helemaal pro aan de harddrugs zonder dat je het ervan af zag :wink: Het duurt inderdaad lang voor je weer kunt slapen, dus reken maar op een nachtje doorhalen, of je het nu 's nachts of overdag neemt. Dus ik zou in ieder geval niet aanraden om bij te nemen.

Lemon

Experimenterende gebruiker
Beetje aan de late kant maar misschien heb je er alsnog iets aan;

Begin met een kleine dosis 50-100 mg, mocht het slecht vallen dan zit je nog redelijk safe.
Als het effect goed bevalt kun je er nog eens 50-100 mg bijnemen.

Ja, ik zou dit juist doen tijdens de piek, dus wanneer het effect optimaal is. Je voelt het zeker wel :wink: & Slecht voor je hart, dat is met alle stimulerende drugs het geval en dus ook met 4-fmp! Hoe hoger de dosis, hoe groter het risico op hart en vaatproblemen.

Dit verschilt heel erg per persoon, over het algemeen voel je je wel helderder dan met MDMA. Je krijgt wel grotere pupillen, en een gespannen kaak. Ook kun je 'strak staan'. Je kunt je spieren dan moeilijk ontspannen.

4.Hoe lang duurt het effect?
Tussen de 6-12 uur. Bij een hogere dosis kan de werking zeker 12 uur aanhouden, maar dan niet constant. Je word bij vlagen weer nuchter. De na-effecten kunnen wel tot 24 uur na inname merkbaar zijn.

Bovenaan