Binnenkort eerste keer X

madeira

Newbie
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik willen binnenkort eens voor de eerste keer xtc proberen.
Het leek ons leuk eens wat nieuws te proberen en wie weet bevalt het. Mijn vriend heeft het wel eens ooit eerder gedaan, maar dat is al lang geleden.

wat is het leukst volgens jullie: thuis doen, of op een feest?

Alvast bedankt voor jullie info!
*Modknip*

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Welkom madeira ! Lees de forumregels nog even door.

Zou naar een dance feest gaan altijd leuk! Makkelijk nieuwe mensen leren kennen daar.

My 2 cents:)

madeira

Newbie
Oke, was me niet bewust dat ik regels overtrad?

Ik wil dus graag samen met mijn vriend voor het eerst xtc gaan proberen. Hij heeft het vaker gedaan, ik nog niet. De vraag was of jullie zouden aanraden het eerst eens thuis te doen of meteen op een party?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
madeira zei:
Oke, was me niet bewust dat ik regels overtrad?

Ik wil dus graag samen met mijn vriend voor het eerst xtc gaan proberen. Hij heeft het vaker gedaan, ik nog niet. De vraag was of jullie zouden aanraden het eerst eens thuis te doen of meteen op een party?

Geeft niet, het vragen of delen van drugs verkooppunten is niet toegestaan. :)

Zelf zou ik aanraden het thuis eerst te doen om het stofje te leren kennen.
Heb er zelf prachtige momenten mee gehad thuis met vriendin... :hearteyes:

Sommige vinden het leuk gelijk in de massa te gebruiken, maar stel het is niks voor je. Dan ben je liever thuis dan op een festival/feest lijkt me.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
25tolife zei:
Zelf zou ik aanraden het thuis eerst te doen om het stofje te leren kennen.
Heb er zelf prachtige momenten mee gehad thuis met vriendin... :hearteyes:

Sommige vinden het leuk gelijk in de massa te gebruiken, maar stel het is niks voor je. Dan ben je liever thuis dan op een festival/feest lijkt me.
+1
Als je iets voor het eerst probeert is een vertrouwde omgeving waar je geen last kunt krijgen van anderen op zich wel aan te raden. Persoonlijk vind ik X eigenlijk ook wel beter geschikt voor een thuissetting, buiten huis heb ik liever amfetamines.

mb90

Experimenterende gebruiker
Ik heb het tot nu toe eigenlijk alleen op feesten gebruikt, en ik vind juist die interactie met onbekenden super leuk :grin: Thuis met vrienden zal ongetwijfeld ook heel leuk zijn, maar ik vind het juist prachtig om te zien dat andere mensen het ook super naar hun zin hebben op een feest en een praatje te maken met iedereen die je aankijkt en ook met enorme pupillen rond loopt :) Ik denk dat ik in een thuissetting die interactie een beetje zou missen...

Wat eventueel een tussenweg is: ga naar een feestje bij je in de buurt, mocht je een feestsetting niks vinden, dan kun je alsnog lekker naar huis gaan om daar te chillen :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Aan de reacties hierboven kan je wel zien dat het maar net is wat je zelf fijn vindt of waar je aan gewend bent. Ik gebruik xtc ook altijd alleen op feestjes, hoewel ik het wel een keertje thuis zou willen doen. Als je met z'n tweetjes bent lijkt thuis me leuker, eigenlijk. Lekker knuffelen hmmmmmm (:

Mijn eerste keer was op een groot feest en ik moet zeggen, dat was een hele geslaagde setting voor een eerste keer. Vooral door de muziek, de lichteffecten en de vele onbekende mensen daar met wie je heel makkelijk een gesprek aanknoopte (je herkent ook meteen de mensen die strak staan haha), en die saamhorigheid zo goed voelde. Nu kan ik me voorstellen dat het ook heel chill is om thuis te doen (zeker met je geliefde :) helaas is mijn vriend anti-harddrugs). Wat je inderdaad ook kunt doen, is thuis beginnen met een kleine hoeveelheid, zodat je op het moment van inslaan in een vertrouwde omgeving bent en al naar gelang ervoor kunt kiezen met je strakke kop nog naar de stad te lopen (of met het OV, ik zou je de fiets afraden) of lekker thuis te blijven spacen.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Mijn eerste keer was op een feestje, ik heb geen ervaring met thuis gebruiken, al hoor ik er goede verhalen over. Op een feestje is het vooral leuk als je naar een feestje gaat waar meer mensen gebruiken, geeft toch een heerlijke vibe, vooral voor de eerste keer.

Mijn eerste keer was in een thuissetting, erg relaxed en heel anders dan op een feestje. In een thuissetting ga je echt met elkaar praten over van alles en nog wat terwijl het op een feestje vaak toch dansen dansen dansen is :P Zoals hierboven al is vermeld kan het natuurlijk nooit kwaad om je eerste keer gewoon relaxed thuis te doen :) zet lekkere muziek aan, leuke sfeerverlichting en als je lekker hard gaat kan je altijd nog besluiten om samen een blokje om te gaan, of als je in de buurt van het bos woont, een stukje het bos in! Da's echt geweldig :P. Mocht je aan de wandel gaan, neem een fles water mee voor als je dorst krijgt.

Het verschilt natuurlijk per persoon. Ik heb een aantal vrienden die het helemaal niks vinden om het op feestjes te doen en het altijd in een thuissetting/bos doen. Zelf kies ik feestjes boven thuissetting, ik vind een thuissetting eigenlijk alleen leuk als het met een redelijke groep (5-10 man) is :)

Veel plezier!

Bovenaan