Binnenkweek

IlovetheWEED

Experimenterende gebruiker
Hey allemaal,
Ik heb enkele dagen geleden 4zaadjes in de grond gestoken
en deze zijn nu ontkiemd... maar ze worden al heel lang... hoe komt dit?
Mvg IlovetheWeed :stoned:

Bijlagen

• SP_A0031.jpg
    SP_A0031.jpg
    21,1 KB · Weergaven: 765

Theupsetter

Bewuste gebruiker
Ze gaan strekken, dit wil zeggen dat de lamp te ver van de bladeren/stammetjes afstaan, heb je jezelf ingelezen voordat je hiermee begint? En met welke setup kweek je?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het lijkt wel of dat schijnende de reflectie is van de fliter in het raam?
Kweek je achter het raam?

If so, pleur dit dan maar weg en lees je heel de winter goed in over kweken.
Dan kun je gaan kiezen: Investeren in een fatsoenlijke binnen setup, of goedkoop buitenkweken.

Kweek je wel onder een lamp, zet dan zoals Teupsitter al zei de lamp iets dichter op de plantjes.

IlovetheWEED

Experimenterende gebruiker
PepTalk zei:
Het lijkt wel of dat schijnende de reflectie is van de fliter in het raam?
Kweek je achter het raam?

If so, pleur dit dan maar weg en lees je heel de winter goed in over kweken.
Dan kun je gaan kiezen: Investeren in een fatsoenlijke binnen setup, of goedkoop buitenkweken.

Kweek je wel onder een lamp, zet dan zoals Teupsitter al zei de lamp iets dichter op de plantjes.
Nee ik kweek in een doos met zilverpapier en een lamp.. Wat is ongeveer het capitaal dat je moet hebben voor een fatsoenlijke setup te kunnen kopen? (waar koop je deze spullen dan?) want ik woon in belgie he... en buitenkweken gaat nu niet meer he beetje tekoud enzo he :P
Mvg Ilovetheweed :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat voor lamp heb je en hoeveel watt?

Is het een hps? Anders is het sowieso zinloos.
TL/spaarlamp/LED is toch niet echt alles.

Als je in België woont is het wat lastig, prijs van de spullen is totaal afhankelijk van wat jouw mogelijkheden zijn.
Kijk even bij wat online growshops, en breng vooral een bezoekje aan: wietforum.nl

Bovenaan