Biologische wiet

SmokeMe

Belezen gebruiker
Na een aantal slechte ervaringen recent bij verschillende shops (na een jarenlange stevige blower te zijn geweest) ben ik helemaal klaar met knetter/steekvlam/onbrandbare wiet. Is er iemand die een coffeeshop (liefst in het zuiden) kent met fatsoenlijk gekweekte bio wiet? Zonder glas, haarlak, houtvezels of andere rotzooi?

Ik ken zo goed als alle shops hier wel, maar de tijd van elke shops langsgaan en de menu's uitpluizen ben ik jaren voorbij, heb destijds een paar vaste gekozen waar ik nu dus mindere ervaringen mee heb (wisselende kwaliteit, die kunstmatig opgepompt wordt).

Shoot!

de stichting in rotterdam. Heel lekkere biologisch geteelde cannabis, moet wel 21 zijn om binnen te mogen. Zeer vriendelijke gast achter de balie die je graag helpt met kiezen. Vorige week geweest en 8 verschillende biowietjes en 5 haze soortjes.

Ik had kirrewiet genomen en heb er van genoten.

Groetjes

SmokeMe

Belezen gebruiker
Thanks voor de tip! Ben er woensdag ff geweest en het is een prachtige shop.. was er bijna voorbij gelopen omdat het meer op een buddha-winkel lijkt.

Heb een prachtig groot voordeelzakje Black Widow gehaald die ik morgen eens ga testen. Ben erg benieuwd. :stoned:

SmokeMe

Belezen gebruiker
Ja, geweldige wiet! Erg potent, chille high en zo lekker dat ik er meteen de hele week van door gesmoked heb haha. Kom daar zeker nog eens vaker als ik in de buurt ben.

Bovenaan