Bitje bij kaakschaatsen?

KvE

Newbie
Hoi hooii,

Ik en wat vrienden gebruiken wel eens xtc of mdma op een festivalletje. Nou zijn er enkele bij ons die enorm gaan kaakschaatsen. Soms zelfs ook dat hun tong en wangen ervan kapot gaan. Ook dat ze dagen niet kunnen eten van de pijn in hun gebit.
We zaten te denken om misschien een knarsgebitje te gaan proberen. Hebben sommige hier ervaring mee of dit misschien iets kan helpen?
Zo ja, doe je het dan voor het onder of boven gebit? En wat voor bitje heb je?
Ik hoor het heel graag!

Veel Liefs.

• Like
Waarderingen: ljuv

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Zo een bitje lijkt mij niks. Kauwgom? Dan knaag je tenminste op iets zachts en niet op je eigen gebit. Overigens is het echte kaakschaatsen wel een teken van een te hoge dosering wat mij betreft. Gaat vaak samen met wegrollende ogen en draaien met je hoofd etc. Dan heb je gewoon echt teveel op.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Het hoeft niet zo te zijn dat je persé te hoog doseert, sommige mensen hebben er al op een lage dosis last van, anderen helemaal niet.

Het kan inderdaad slim zijn om de dagen van tevoren vast magnesium te slikken, ook op de dag zelf.

Als je een bitje in doet zou ik eerder voor een zachte gaan dan voor een hard knarsbitje, want als dat door het bewegen verkeerd komt te zitten richt dat mogelijk meer schade aan. Weet alleen niet of je op een festival met een bitje wilt rondlopen.

Ik zou gaan voor af en toe een kauwgom of suikervrij sabbelsnoepje, afgewisseld met ontspanningsoefeningen voor je kaak.

KvE

Newbie
Zo een bitje lijkt mij niks. Kauwgom? Dan knaag je tenminste op iets zachts en niet op je eigen gebit. Overigens is het echte kaakschaatsen wel een teken van een te hoge dosering wat mij betreft. Gaat vaak samen met wegrollende ogen en draaien met je hoofd etc. Dan heb je gewoon echt teveel op.
Hey hey,
Een te hoge dosis kan ik garanderen dat het niet is. Bij eentje begint het al nadat hij alleen nog maar een kwartje van een xtc pilltje heeft gehad. Hij is er gewoon erg gevoelig voor.
Pakjes kauwgom en lolly's vliegen er de gehele avond door heen, maar als nog enorm veel last dagen erna helaas.

Bovenaan