Drugdolphin
Experimenterende gebruiker
Heeft er iemand ervaring met bk-bbp? Ik wil 'tgraag bestellen maar weet niet of 't ook lekker is ofzo haha
Oftewel ephylone. Bekt wat makkelijker, niet?β-Keto-3,4-methylenedioxy-alpha-propyl-N-butyl-phenethylamine
Dat is bk-EBDP.Oftewel ephylone. Bekt wat makkelijker, niet?
Ho. Wacht. Dat bestaat echt? Ik dacht oprecht dat dat een typefout was van @Drugdolphin. Deze kende ik nog niet...Dat is bk-EBDP.
Op vraagt na BK-BBDP.
Zit jij dan ook niet in de war met ßk-EBDP?Ja er is al een topic over dit spul!
Ik vond het nog lekkerder dan mdma, alleen de kater is ook wat heftiger!
Deze stoffen hebben voor mij al een te grote familie om nog interessant te zijn.. zoveel soorten cathinones en MDMA analogen
Dat zal best inderdaad. Ben nu op werk en zal straks reageren op je reactie in het andere topicHo. Wacht. Dat bestaat echt? Ik dacht oprecht dat dat een typefout was van @Drugdolphin. Deze kende ik nog niet...
Aha. Butyl in plaats van ethyl dus... dat verklaart de B i.p.v. de E in de afkorting. Tsja, je kan er eindeloos meuk aan blijven plakken lijkt het haast wel.
Zit jij dan ook niet in de war met ßk-EBDP?
De groep van phenethylamine en tryptamine based psychedelica (alsmede een geheel nieuwe groep van aminoindanes en dibenzofurans als alternatief basisskelet voor resp. phenethylamine en tryptamine waarmee je praktisch heel PiHKAL en TiHKAL kunt regenereren zou nog vele malen meer nieuwe stoffen op kunnen leveren, al denk ik dat daar de afzetmarkt gewoon kleiner voor is. Al die cathinones, de zogenaamde 'bath salts', zijn vooral in de UK en de USA erg populair. Op het Europese vasteland lijken ze veel minder in zwang. Het drugsgebruik is hier anders. In Oost-Europa misschien wel wat populairder ook, die cathinones, maar dat weet ik niet zeker. Anyway, de UK en de USA zijn wel de voornaamste afzetmarkten, dus de meeste drug development gaat in op de vraag aldaar en dat is voor een groot deel toch vraag naar dit soort meuk, helaas.
In dit geval zal denk ik vooral de stereochemie een belangrijke rol spelen denk ik. Een langere koolstofketen is natuurlijk best wel bulky, wat kan hinderen bij de receptor binding lijkt me.@gomega @Stonologie De groep waar dit stofje onder valt (butylone, ephylone, euthylone, pentylone, etc.) is wel interessant om naar te kijken in het kader van die andere thread. Afhankelijk van de lengte van de koolstofketens die je op de alfa- en de N-positie zet, verandert ook de farmacologische werking weer, ook al hebben ze allemaal de 3,4-methylenedioxy substitutie aan de ring. Juist dit maakt het zo moeilijk om effect toe te schrijven of te voorspellen aan de hand van een enkele substitutie. Het is moeilijk een bepaalde substitutie afzonderlijk te bekijken, omdat het uiteindelijke effect ervan altijd in relatie staat tot andere substituties.